گزارش: آیفون 15 پرو اپل ممکن است با پورت Thunderbolt عرضه شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل، یک شرکت مستقر در کوپرتینو، طبق گزارشی که منتشر شده، احتمالاً یک پورت Thunderbolt را در 15 پرو خود برای انتقال داده با سرعت بالا وارد می کند. به گفته Gizmochina، طبق گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر محبوب اپل، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس احتمالاً دارای درگاه USB-C با پشتیبانی از حداقل USB 3.3 یا Thunderbolt 3 هستند.

طبق گزارش ها، پورت Thunderbolt 3 دارای پهنای باند تا 40 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود. انتظار می رود این پورت عملکرد را افزایش دهد و داده ها را به سرعت منتقل کند. هنگامی که کاربران می خواهند فایل های سنگین را انتقال دهند به آنها کمک می کند.

در اوایل سال جاری، گزارش شد که اپل قصد دارد دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را با دکمه‌های حالت جامد در مدل‌های آیفون 15 پرو جایگزین کند.

در همین حال، ویژگی های آیفون 15 اولترا مدتی است که در اینترنت غوغا کرده است. در جدیدترین، جزئیاتی در مورد آیفون آینده به بیرون درز کرده است. جدیدترین توییت توسط LeaksApplePro، یکی از منابع داخلی صنعت، نشان می‌دهد که ساخت آیفون 15 اولترا «هزینه‌ی بسیار بیشتری نسبت به آیفون 14 پرو مکس خواهد داشت.» با این حال، منبع اطلاعات قیمت دقیقی را فاش نمی‌کند، اما ایده‌ای در مورد چگونگی ساخت دستگاه ارائه می‌کند. قیمت گذاری شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون 15 پرو با رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد

مدل رده بالای اپل آیفون 14 پرو مکس با برچسب قیمت 1099 دلار یا 1,89,900 در هند. این توییت می گوید که آیفون 15 اولترا می تواند «به طور قابل ملاحظه ای بیشتر» از آیفون 14 پرو مکس قیمت داشته باشد که به این معنی است که قیمت بالاتر از این خواهد بود.

Apple iPhone 15 Ultra مدل جدیدی از آیفون خواهد بود که تحت سری آیفون 15 عرضه می شود. گفته می شود که جایگزین آیفون 14 پرو مکس خواهد شد. مدل‌های دیگر ممکن است ثابت بمانند – آیفون 15، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پلاس.

آیفون 15 اولترا اپل دارای بدنه تیتانیومی درجه یک است. تیتانیوم نه تنها به اپل آیفون 15 اولترای جدید حس برتری می بخشد، بلکه این گوشی را سبک تر، قوی تر و مقاوم تر از فولاد می کند. قاب تیتانیوم 35 برابر گران‌تر از مواد موجود در آیفون‌های فعلی خواهد بود. گفته می شود که این با دوربین جلوی دوگانه عرضه می شود که برای اولین بار برای آیفون ها عرضه می شود.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iel
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *