گزارش های کوچک سازی Molex چالش های موجود در طراحی محصول را برجسته می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Molex، متخصص الکترونیک و اتصالات، گزارش جدیدی در مورد کوچک سازی در طراحی محصول منتشر کرده است که بر تخصص مهندسی بین رشته ای طراحی و ساخت مورد نیاز برای ادغام ویژگی ها و عملکردهای روزافزون پیچیده در ردپای دستگاه ها که دائماً کوچک می شوند، تأکید می کند.

این گزارش با عنوان «تسلط بر مینیاتورسازی، دیدگاه‌های تخصصی»، بینش‌هایی را در مورد چگونگی پیمایش در معاوضه‌های برتر هنگام برآورده کردن هزینه و فضای مورد نیاز لوازم الکترونیکی با بسته‌بندی متراکم در میان افزایش تقاضا برای محصولات سبک‌تر و کوچک‌تر ارائه می‌دهد.

برایان هاگ، SVP و رئیس راه‌حل‌های مصرف‌کننده و تجاری Molex، می‌گوید: «مهندسین طراحی باید «بزرگ فکر کنند تا کوچک شوند»، به‌ویژه زمانی که اتصالات پرسرعت را روی بردهای مدار چاپی (PCB) به‌طور قابل‌اعتماد اعمال می‌کنند. تخصص متقابل عملکردی در مهندسی برق، مکانیک و فرآیند تولید برای ارائه اتصالات میکروالکترونیکی مورد نیاز است که با سرعت‌های بالاتر بدون به خطر انداختن قابلیت اطمینان طولانی‌مدت کار می‌کنند، در حالی که هنوز از نظر تجاری قابل دوام هستند. قابلیت‌های کوچک‌سازی پیشرو در صنعت Molex با میراث ارائه کوچک‌ترین، متراکم‌ترین و پیشرفته‌ترین راه‌حل‌های اتصال امروزی پشتیبانی می‌شوند.

از آنجایی که کوچک سازی همچنان در هر صنعت و دسته بندی کاربردی نفوذ می کند، طراحان محصول باید عوامل رقیب را متعادل کنند، از جمله:

  • مدیریت برق و حرارت
  • یکپارچگی و یکپارچگی سیگنال
  • یکپارچه سازی اجزا و سیستم
  • تنش مکانیکی و قابلیت ساخت
  • دقت، حجم تولید و هزینه ها
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع کار نکردن Cast TV Android

این گزارش به روند کوچک‌سازی در دستگاه‌های مصرفی و پوشیدنی‌های پزشکی و همچنین تقاضا برای لوازم الکترونیکی و اتصالات سبک‌تر و کوچک‌تر در خودرو، مراکز داده و کاربردهای صنعتی می‌پردازد. مشاهدات کارشناسان در بخش‌های مختلف همچنین چگونگی تأثیر کوچک‌سازی بر کارخانه‌ها، مراکز داده، خودروها، پوشیدنی‌های پزشکی، گوشی‌های ، تکامل 5G و موارد دیگر را روشن می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NCaGdh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *