گواهی Shawpak به عنوان تولید کننده پانل مورد تایید UL

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Shawpak گواهینامه UL Solutions را به عنوان یک تولید کننده مجاز پنل تایید شده UL مطابق با استانداردهای UL 508A دریافت کرده است.

UL 508A استانداردی برای «ایمنی تجهیزات کنترل صنعتی» است و کنترل صنعتی و دستگاه‌های مرتبط با ولتاژ 1500 ولت یا کمتر را پوشش می‌دهد که برای راه‌اندازی، توقف، تنظیم، کنترل یا محافظت از موتورهای الکتریکی استفاده می‌شوند.

اکنون می توان پانل ها را با استانداردهای UL 508A طراحی، تولید و ساخت داخل ساخت و به ایالات متحده ارسال کرد. این برای ایجاد و حفظ استانداردهای مربوط به پروتکل های ایمنی و انطباق مورد نیاز بود.

کریس اسکوپز، مدیر مهندس، گفت: “به دست آوردن گواهینامه UL به Shawpak این امکان را می دهد که کنترل کامل کل فاز طراحی الکتریکی یک ماشین را حفظ کند.”

از آنجایی که UL پیشرو در ایالات متحده است که در سطح ملی به رسمیت شناخته شده است، برای Shawpak مهم بود که به این اعتبار دست یابد. با توجه به افزایش سفارشات از ایالات متحده برای طیف وسیعی از ماشین آلات بسته بندی Shawpak، بسیار مهم بود که این شرکت فرآیندهای خود را برای اطمینان از انطباق با استانداردهای UL در تولید پانل توسعه دهد.

تیم برق Shawpak تحت آموزش قرار گرفت و Darryl Orridge، مهندس طراحی برق را به عنوان UL MTR (نماینده فنی تولیدکنندگان) منصوب کرد. اوریج علاوه بر آموزش، آزمایشی را برای واجد شرایط بودن برای صدور گواهینامه انجام داد. بلافاصله پس از آن، مستندات و شماتیک ها برای اولین IPI (بازرسی اولیه محصول)، برای انجام آزمایش بر اساس استانداردهای توسعه یافته توسط UL ارائه شد. برای سه سال آینده، Shawpak دارای اعتبار برای تولید پانل ها است و تحت بازرسی های فصلی توسط UL Field Services قرار خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که سازگاری با آن حفظ می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه آسان برای غیرفعال کردن فایروال در ویندوز

این فرآیند به رویه‌ها استانداردسازی کرده است و به شاوپک این امکان را می‌دهد که اصول و استانداردهای UL را در پانل‌هایی که در محدوده ماشین‌آلات بسته‌بندی Shawpak نصب می‌شوند، اعمال کند.

همراه با گواهینامه UL، Shawpak اخیراً اجرای Allen-Bradley را به عنوان سیستم کنترل استاندارد خود بر روی همه ماشین‌های جدید تکمیل کرده است. استانداردسازی فرآیندهای فنی ما برای رشد مستمر و افزایش سفارشات ماشین آلات حیاتی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CFy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *