گیفت کارت Giant InComm گروپ کارت راه اندازی fbFund را می گیرد •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

GroupCard، استارت آپی که به دوستان و همکاران اجازه می دهد به طور مشترک کارت تبریک بسازند و هدایایی بدهند، توسط InComm خریداری شده است، شرکتی که متخصص در کارکرد کارت های هدیه پیش پرداخت برای خرده فروشان بزرگ است. GroupCard که در سال 2007 تأسیس شد، در سال 2008 برنده fbFund بود و بعداً در برنامه انکوباتور fbFund REV شرکت کرد. شرایط معامله اعلام نشده است.

GroupCard در ابتدا به عنوان وب سایت و برنامه راه اندازی شد که به کاربران اجازه می دهد تبریک های گروهی و هدیه ایجاد کنند. اخیراً، این استارت‌آپ به سرویس هدایای بازرگان نیز وارد شده است و به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد کارت‌های هدیه را مستقیماً از وب‌سایت‌ها و صفحات فیس‌بوک خود ارائه دهند.

جان اندرسون، بنیانگذار و مدیر عامل گروپ کارت، می گوید در واقع، این پلتفرم متمرکز بر فیس بوک GroupCard است که InComm به آن علاقه مند است. InComm که گیفت کارت های پیش پرداخت را برای تعدادی از خرده فروشان و شرکت های بزرگ از جمله Apple، American Express و Barnes and Noble اداره می کند، می خواهد از پلت فرم هدیه اجتماعی GroupCard برای فروش و توزیع کارت های هدیه در فیس بوک استفاده کند. مزیت InComm این است که آنها می توانند این فناوری را به خرده فروشان داخلی ارائه دهند. سپس خرده فروشان می توانند به بیش از 400 میلیون کاربر فیس بوک دسترسی داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع عدم امکان ورود به Microsoft OneNote در ویندوز

فروش به InComm می تواند تصمیم عاقلانه ای برای GroupCard باشد. به نظر می رسد InComm به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کارت های هدیه، محصولات پیش پرداخت، کارت های نقدی قابل شارژ مجدد، و دانلود موسیقی دیجیتال، تجارت پررونقی را اداره می کند. در سال 2009، کارت های هدیه InComm به تولید 10 میلیارد دلار در معاملات خرده فروشی کمک کرد. InComm اخیراً شرکت ارز مجازی Zeevex را نیز خریداری کرده است.

جالب اینجاست که GroupCard اخیراً با BlackHawk Network رقیب InComm کار کرده است تا برنامه ای را راه اندازی کند که کارت های هدیه را به iTunes به فیس بوک می آورد. رابط کاربری جلویی برنامه توسط GroupCard ساخته شده است، و Backend توسط BlackHawk مدیریت می شود. به عنوان یک برنامه ترجیحی فیس بوک، GroupCard نیز به عنوان یکی از آزمایش کنندگان اولیه سیستم پرداخت فیس بوک، Credits، در سال گذشته انتخاب شد.

GroupCard تنها آلوم fbFund نیست که به دست می آید. Weardrobe پاییز گذشته توسط Like.com خریداری شد و WedSnap، توسعه دهنده برنامه فیس بوک WeddingBook توسط Knot.com خریداری شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cJJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *