یادداشت های انجمن در توییتر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در حال پرورش یک جامعه مشترک جدید در برنامه و باز کردن مکالمات است. برای آن دسته از توییت‌هایی که احساس می‌کنید نیاز به توضیح یا توضیح بیشتر دارند، ویژگی یادداشت‌های انجمن به دیگران اجازه می‌دهد تا در آن زنگ بزنند.

با حجم توئیت هایی که هر روز ارسال می شود، گاهی اوقات متن توییت ها یا توضیحات را از دست می دهید. زمانی که چیزی را از دست داده اید و وقت ندارید از طریق رشته به موضوع پیمایش کنید، این کار مفید است.

این همچنین می تواند به جلوگیری از سوء تفاهم، شفاف سازی اطلاعات روی برنامه و ایجاد روابط در شبکه اجتماعی کمک کند. به لطف یادداشت‌های انجمن، اکنون نمی‌توان اطلاعات نادرست زیادی منتشر کرد.

خوب، این همان چیزی است که یادداشت‌های انجمن به طور خلاصه عبارتند از: یادداشت‌هایی که به توییت‌ها اضافه می‌شوند و به محتوای منتشر شده کمک می‌کنند.

یادداشت های انجمن بر اساس برنامه ای به نام Birdwatch هستند، بنابراین برای دسترسی به این ویژگی ابتدا باید به آن بپیوندید که می توانید از این طریق این کار را انجام دهید. ارتباط دادن.

اولین چیزی که اتفاق می افتد این است که یک کاربر توییتی را منتشر می کند که مشکوک به اشتراک گذاری اطلاعات نادرست است. در آن زمان، کاربران دیگری به نام «همکاران» می‌توانند برای شفاف‌سازی اطلاعات توییت، یادداشتی به توییت اضافه کنند.

سپس، گروه دیگری از همکاران تصمیم می گیرند که آیا این یادداشت صحیح است و نادرست بودن توییت اصلی را روشن می کند. تصمیم بستگی به این دارد که چه تعداد از همکاران آن را تأیید و/یا رد کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Shadowban در توییتر: آیا من shadowbann شده‌ام؟

توییتر تصریح می کند که دیدگاه کاربران را نشان نمی دهد و در یادداشت ها دخالت نمی کند مگر اینکه طرفین قوانین را نقض کند.

اگر می خواهید به عنوان یک همکار به یادداشت های انجمن بپیوندید و از این ویژگی برای تبدیل توییتر به مکانی بهتر استفاده کنید، می توانید این پیوند را وارد کنید: یادداشت های انجمن توییتر.

به خاطر داشته باشید که مشارکت‌کنندگان کاربران عادی هستند و به اشتراک‌ها، تأثیرگذاران یا تولیدکنندگان محتوا توییتر آبی وابسته نیستند.

بنابراین، توییتر بیان می کند که اگر یک حساب کاربری شرایط مشارکت را داشته باشد، آنها می توانند به عنوان یک همکار ثبت نام کنند.

هر یک از همکاران با توانایی رتبه‌بندی یک یادداشت شروع می‌کنند، سپس ممکن است توانایی نوشتن یکی از یادداشت‌های خود را داشته باشند.

برای ثبت نام، باید مراحل زیر را که توسط برنامه مشخص شده است دنبال کنید:

  • مرحله 1: از قوانین توییتر پیروی کنید و یک تلفن همراه با حساب داشته باشید، تلفنی که با دیگری مرتبط نیست.
  • مرحله 2: ارزش‌های جامعه را بپذیرید که به درک، عمل با حسن نیت و کمک می‌پردازد.
  • مرحله 3: بپذیرید که همه مشارکت کنندگان عمومی هستند و می توانند توسط هر کاربری مشاهده شوند.

نحوه امتیاز دهی به یادداشت در توییتر

هنگامی که به جامعه توییتر پیوستید، اکنون می توانید واقعاً به یادداشت ها امتیاز دهید.

  • سر به یادداشت های توییتر.
  • در اینجا تمام توییت‌هایی را که مشارکت‌کنندگان یادداشتی به آن اضافه کرده‌اند، مشاهده خواهید کرد.
  • اکنون وظیفه شما این است که با کلیک بر روی “به آن امتیاز دهید” تا حد امکان صادقانه رتبه بندی کنید.
  • وقتی روی آن دکمه کلیک می کنید، پنجره ای با رتبه بندی فعلی یادداشت و سه گزینه باز می شود: بله مفید است، تا حدودی مفید است یا نیست.

بررسی تکمیلی یادداشت

البته در آنجا این سوال پیش می‌آید که اگر کاربر یک یادداشت نادرست به یک توییت اضافه کند، فقط برای بدنام کردن خالق اصلی، چه؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Flipboard سرپرستی تحریریه را با "میز" برای اخبار و کشف به ماستودون می آورد

در این حالت، توییتر به سازنده اجازه می‌دهد تا به لینکی دسترسی داشته باشد تا یادداشتی را که از خود به جا گذاشته و می‌تواند به اعتبار آن آسیب وارد کند، مرور کند.

این ارزیابی جدید از گروهی از همکاران تشکیل شده است، که به طور خودکار به معنای تغییر رتبه توییت نیست. در صورتی که این کار انجام شود و یادداشت دیگر کاربردی نباشد، حذف خواهد شد.

اگر نویسنده توییت هستید و می خواهید یادداشتی را مرور کنید، از این صفحه دیدن کنید و این مراحل را دنبال کنید:

  • لینک توییت خود را کپی کنید.
  • لینک را در فرم قرار دهید.
  • روی دکمه کلیک کنید تا به یادداشت های انجمن بروید.
  • روی درخواست بررسی اضافی کلیک کنید.

نتیجه

آیا این یادداشت های انجمن توییتر مفید هستند؟

از دیدگاه ما و آنچه در یادداشت‌ها به آن توجه کرده‌ایم، بیشتر موضوعات مربوط به مسائل سیاسی است. اگرچه ممکن است این ویژگی در نهایت به همه نوع محتوا برسد.

از جمله مواردی که ممکن است واقعاً برای ما جالب باشد بازاریابی، رسانه های اجتماعی و غیره است.

با این حال، این وظیفه ما است که با اخبار و به روز رسانی های توییتر به روز باشیم. شما چی فکر میکنید؟ آیا به نظر شما این ویژگی مفید است؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/brk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *