یخچال قابل حمل EcoFlow Glacier دارای یخ ساز و باتری پلاگین می باشد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه


یخچال قابل حمل EcoFlow Glacier افزودنی جدید به بازار است که به منظور ارائه روشی راحت و قابل اعتماد به کاربران برای خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی خود در حین حرکت طراحی شده است. این یخچال قابل حمل مجهز به باتری داخلی و یخ ساز است که آن را به گزینه ای همه کاره و راحت برای کمپینگ، پیک نیک و سایر فعالیت های در فضای باز تبدیل می کند.

یکی از ویژگی های برجسته EcoFlow Glacier باتری داخلی آن است. این باتری را می توان با استفاده از یک پریز استاندارد شارژ کرد و انرژی کافی برای کارکرد یخچال تا 14 ساعت با یک بار شارژ فراهم می کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند در سفرهای کمپینگ، پیک‌نیک و سایر فعالیت‌های خارج از منزل، بدون نگرانی در مورد یافتن منبع برق، یخچال را با خود ببرند.

EcoFlow Glacier همچنین دارای یک یخ ساز است که می تواند تا 1.5 پوند یخ در روز تولید کند. این بدان معناست که کاربران می توانند نوشیدنی های خود را حتی در هوای گرم سرد نگه دارند. همچنین یخ ساز قابل جدا شدن است که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند.

یخچال قابل حمل EcoFlow Glacier همچنین دارای فضای داخلی جادار است که می تواند تا 100 قوطی یا غذا و نوشیدنی کافی برای تغذیه گروهی از افراد را در خود جای دهد. یخچال همچنین دارای یک چراغ LED داخلی است که به راحتی می‌تواند داخل آن را حتی در شرایط کم نور مشاهده کنید.

یخچال قابل حمل EcoFlow Glacier یک گزینه همه کاره و راحت برای هر کسی است که می خواهد غذا و نوشیدنی خود را در حین حرکت خنک نگه دارد. این یخچال با باتری داخلی و یخ ساز خود مطمئناً فعالیت در فضای باز را لذت بخش تر می کند.


امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BTc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *