معاملات جمعه سیاه آمازون به صورت زنده: میلیون ها تخفیف برای راه اندازی امشب در ساعت 12:01 PST

زمان مطالعه: دقیقه

تازه کردن

(اعتبار تصویر: )

به پوشش ما از فروش جمعه سیاه خوش آمدید

از اینکه امروز صبح به ما پیوستید متشکریم.

صبر کنید، ممکن است فکر کنید، آیا در حال حاضر معاملات جمعه سیاه در آمازون برای اکثر ماه نوامبر وجود نداشته است؟ درست است، خرده فروش چند هفته است که پیشنهادات اولیه داشته است، اما فردا مشخص می شود درست است، واقعی شروع فروش جمعه سیاه آمازون.

اینکه آیا این تفاوت بزرگ را ایجاد می کند، باید مشخص شود، اما آمازون گفته است که این رویداد به مدت 48 ساعت در 24 و 25 نوامبر برگزار می شود. هزاران پیشنهاد جدید قرار است پخش شوند – از جمله مجموعه ای از معاملات با زمان محدود لایتنینگ هر 30 بار. دقایق.

این موارد شامل کاهش قیمت تا 70 درصد در دستگاه‌های خانگی آمازون، دستگاه‌های قهوه‌ساز، اسباب‌بازی‌ها، لوازم خانگی، ، اچ‌پی، دل، بوز و ایکس‌باکس و همچنین بسته جدید نینتندو سوییچ است.

منتظر به‌روزرسانی‌های منظم در مورد برخی از بهترین معاملات اولیه باشید و سپس ما برترین‌های خود را از دسته جدید پیشنهادات آمازون پس از پخش زنده در نیمه‌شب به اشتراک خواهیم گذاشت. هر چه که باشند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با Crowd Control بازی استریمر مورد علاقه خود را ویران کنید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jtughf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *