نحوه استفاده از استیکرهای TikTok

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مشابه دیگر پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، اسنپ‌، استیکرهای TikTok به کاربران اجازه می‌دهند تا استیکرهای خود را برای پیام‌رسانی مستقیم ایجاد و مدیریت کنند.

شما همچنین می توانید خلاقیت های خود را در TikTok فروشگاه استیکر، که دیگران می توانند از آن برای ارسال پیام مستقیم استفاده کنند.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه به برچسب‌های TikTok دسترسی داشته باشید، مجموعه‌های برچسب خود را ایجاد کنید و استیکرهای خود را در فروشگاه استیکر در دسترس قرار دهید.

مجموعه استیکرهای TikTok چیست؟

ست استیکرها گرافیک های ساخته شده توسط شبکه اجتماعی هستند که می توانند از طریق پیام مستقیم برای دوستان و دنبال کنندگان ارسال شوند. همانطور که اشاره کردم، می توانید این مجموعه استیکرها را خودتان بسازید یا از فروشگاه استیکر انتخاب کنید.

برای دسترسی به این موارد باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و البته باید موارد زیر را رعایت کنید رهنمودهای جامعه و شرایط استفاده از خدمات توسط TikTok تنظیم شده است.

نحوه ایجاد مجموعه برچسب های TikTok

برای ایجاد استیکرهای TikTok خود، باید به آن دسترسی داشته باشید این سایت و از طریق نسخه وارد حساب کاربری خود شوید.

از اینجا:

  • را کلیک کنید مجموعه جدید ایجاد کنید یا ايجاد كردن از منوی سمت راست
  • انتخاب کنید که آیا می خواهید برچسب شما باشد استاتیک یا متحرک.
  • استیکرهایی را که می خواهید از رایانه خود آپلود کنید انتخاب کنید. اگر گزینه Animated را انتخاب کرده اید، باید یک تصویر کوچک نیز آپلود کنید.
  • پس از آپلود محتوای خود، باید هر برچسب را با استفاده از 16 کاراکتر یا کمتر نامگذاری کنید.
  • کلیک بعد، برای ادامه افزودن جزئیاتی مانند نام، تصویر جلد و توضیحات مجموعه.
  • کلیک بعد مجدداً، و شما شرایط خدمات TikTok را بررسی کرده و مالکیت حق نسخه برداری را تأیید می کنید.
  • کلیک ارسال تا استیکر شما برای بررسی ارسال شود.

چه محتوایی را می توانید آپلود کنید؟

در هر مجموعه استیکر می‌توانید تا 24 استیکر، فایل‌های ANPG، GIF، WebP، PNG، و JPEG، تا 3 مگابایت در هر فایل و فایل‌هایی با نسبت 1:1 اضافه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Meta واقعیت افزوده را با تبلیغات حلقه‌های واقعیت افزوده و داستان‌های فیسبوک به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند.

چگونه مجموعه استیکرهای خود را ویرایش و حذف کنید

برای مدیریت استیکرهای TikTok خود، به آدرس زیر بروید مجموعه استیکرها را مدیریت کنید صفحه و وارد حساب کاربری خود شوید.

کلیک کنید روی ستون اقدامات و انتخاب کنید ویرایش کنید، جایی که می توانید تغییراتی ایجاد کنید و استیکرهای خود را برای بازبینی ارسال کنید.

برای حذف مجموعه برچسب از ارسال، کلیک کنید کنار کشیدن زیر ستون اقدام.

برای حذف مجموعه برچسب، کلیک کنید حذف زیر ستون اقدام. اینها برای همیشه حذف خواهند شد.

شما می توانید در هر زمان استیکرهای خود را مدیریت، ویرایش و دوباره ارسال کنید.

استیکرهای ویدیویی در TikTok چیست؟

علاوه بر تصاویر، می توانید استیکرهای ویدیویی را نیز در پیام ارسال کنید. اینها ویدیوهای TikTok کاربران هستند که به استیکر تبدیل شده و با فروشگاه استیکر به اشتراک گذاشته شده است.

برای ایجاد برچسب و اجازه استفاده دیگران از استیکرهای شما، باید حداقل 16 سال سن داشته باشید.

نحوه ساخت استیکر ویدیویی TikTok

برای ایجاد یک استیکر ویدیویی، باید برای این فرآیند به برنامه بروید. برای اینکه ویدیوهای شما به استیکر تبدیل شوند، مجوزهای استیکر باید روی تنظیمات فعال شوند. بیشتر در این مورد در زیر.

برای ایجاد استیکر ویدیویی:

  • ویدیویی را که می خواهید به استیکر تبدیل کنید انتخاب کنید.
  • کلیک کنید روی اشتراک گذاری دکمه در گوشه سمت راست پایین اگر از ویدیوی خودتان انتخاب می‌کنید، روی آن ضربه بزنید گزینه های بیشتر دکمه.
  • را کلیک کنید استیکر ایجاد کنید، و می توانید متن اضافه کنید و ویدیو را برش دهید. وقتی استیکر مورد پسند شما بود، روی آن کلیک کنید بعد.
  • در تنظیمات بعدی می توانید روشن کنید به فروشگاه استیکر اضافه کنید، به سایر کاربران اجازه می دهد استیکرهای شما را پیدا کرده و استفاده کنند.
  • پس از کلیک بر روی استیکر ایجاد کنید استیکر در داخل پیام های مستقیم به برگه مورد علاقه اضافه می شود.

شما همچنین این گزینه را دارید یک استیکر ویدیویی در یک پیام مستقیم ایجاد کنید:

  • به سمت خودت سر بزن صندوق ورودی داخل برنامه و باز کردن یک پیام مستقیم.
  • انتخاب ایموجی دکمه، سپس موارد دلخواه دکمه. را کلیک کنید استیکر ایجاد کنید و یک ویدیو از دوست داشت، ارسال شده، یا مورد علاقه زبانه ها ویدیوهایی که دارای مجوزهای برچسب روشن هستند در اینجا نمایش داده می شوند.
  • در گزینه بعدی می توانید با افزودن متن یا برش ویدیو، ویدیو را ویرایش کنید. وقتی ویدیو به دلخواه شما ویرایش شد، انتخاب کنید بعد.
  • روشن کن به فروشگاه استیکر اضافه کنید، اگر می خواهید سایر کاربران استیکرهای شما را پیدا کرده و استفاده کنند.
  • کلیک استیکر ایجاد کنید و به موارد دلخواه شما اضافه خواهد شد و آماده ارسال در یک پیام مستقیم است.

مدیریت استیکرهای ویدیویی TikTok

همانطور که در بالا ذکر کردم، برای اینکه استیکرها در صفحات اکتشاف ظاهر شوند، مجوزهای استیکر باید روشن باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع استفاده از حافظه زیاد مایکروسافت اج در ویندوز 10 و ویندوز 11

برای اینکه کاربران بتوانند از استیکرهای شما استفاده کنند، به آدرس خود بروید مشخصات و کلیک کنید نماد سه خطی در بالا سمت راست روی ضربه بزنید تنظیمات و حریم خصوصی، سر به داخل حریم خصوصی، و انتخاب کنید استیکرها.

از اینجا می توانید انتخاب کنید چه کسی می تواند از ویدیوهای شما استیکر ایجاد کند. به طور پیش فرض، این تنظیم روشن است هر کس، تا زمانی که اکانت شما عمومی و حداقل 18 سال سن داشته باشد.

قبل از پست کردن یک ویدیو، همچنین می‌توانید این تنظیم را روشن یا خاموش کنید. هنگامی که در پست روی صفحه نمایش کلیک کنید گزینه های بیشتر و پیدا کنید برچسب‌ها را مجاز کنید گزینه.

افزودن و حذف استیکرهای یی

پس از آپلود استیکر ویدیویی در فروشگاه، می‌توانید آن را حذف کنید. به سمت خودت سر بزن مشخصات و انتخاب کنید فروشگاه استیکر گزینه. یک برچسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید به فروشگاه اضافه کنید.

برای حذف برچسب خود از فروشگاه، انتخاب کنید پنهان شدن از نمایه و ذخیره. با استفاده از این گزینه، همچنان می توانید استیکرهای خود را در پیام های مستقیم ارسال کنید، اما در نمایه عمومی شما قابل مشاهده نخواهند بود.

اگر می خواهید استیکر ویدیویی را به طور کامل از فروشگاه حذف کنید، روی ضربه بزنید حذف درون استیکر فروشگاه و این حذف خواهد شد، اما همچنان می تواند در چت های فعلی قابل مشاهده باشد.

استیکرهای TikTok راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما به روشی تعاملی تر است و کاربران بیشتری را تشویق می کند تا با نمایه و محتوای شما درگیر شوند.

همچنین محتوای مورد استفاده شما را متنوع می کند و می تواند به ایجاد روابط قوی تر با جامعه شما کمک کند.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه بازاریابی نمایه خود در TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنید، در اینجا یک راهنمای بازاریابی از ما در اینجا در Metricool آورده شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YVYEuS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *