تلاش Luminoah برای اختراع مجدد تغذیه لوله، بودجه جدیدی را جذب می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تلاش Luminoah برای اختراع مجدد تغذیه لوله، بودجه جدیدی را جذب می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هنگامی که فردی بسیار بیمار است یا عمل جراحی انجام داده است که روش‌های معمول خوردن و آشامیدن را قطع می‌کند، تغذیه لوله‌ای یک ضرورت حیاتی است – اما استفاده از آن سخت و ناراحت‌کننده است. Luminoah قصد دارد با یک دستگاه تغذیه لوله اختراع شده که قابل حمل تر، محتاطانه تر و استفاده آسان تر است این را تغییر دهد و 6 میلیون دلار برای ارائه طرح خود به بازار جمع آوری کرده است.

دستگاه های تغذیه لوله معمولی معمولاً در بیمارستان ها یافت می شوند و مانند دستگاه های IV و سایر وسایل چرخدار هستند. این در یک محیط کنترل شده و پزشکی منطقی است، اما اگر شما یا عزیزتان مجبور باشید این کار را برای ماه ها در داخل و خارج از بیمارستان انجام دهید چه؟ چرخاندن مکانیزم تغذیه لوله در اطراف خانه یا مدرسه بسیار دشوارتر و احتمالاً ناخوشایند است.

نیل پایپر، بنیانگذار Luminoah، زمانی که کودک نوپایش در طول درمان سرطان نیاز به تغذیه با لوله داشت (به هر حال او اکنون خوب است) با این مشکل مواجه شد.

نوح در طول درمانش به مدت 15 ساعت در روز به سیستم تغذیه لوله ای متصل به قطب متصل بود. این فناوری قدیمی تحرک او را محدود کرد، کیفیت زندگی او را کاهش داد و خطرات بهداشتی مستند متعددی را به همراه داشت.

این اغلب در مورد دستگاه های پزشکی صدق می کند: روش قدیمی به خوبی کار می کند اما به دلیل هزینه توسعه و پیچیدگی ورود به بازار تجهیزات پزشکی در سال ها یا دهه ها به روز نشده است. به نظر می‌رسد پایپر و لومینوآ با سرمایه‌گذاران موافق بوده‌اند، با این حال، به این دور 6 میلیون دلاری منجر شد که توسط Fry’s Path Capital، با مشارکت Sands Capital، CAV Angels، Virginia Venture Partners، و 757 Angels انجام شد.

پایپر به TechCrunch گفت: «سیستم ما پیشرفت‌های قابل‌توجهی در اندازه سخت‌افزار انجام داده است که به تیم مهندسی ما اجازه می‌دهد تا رویکرد سنتی پمپ‌های تزریق با قطب IV را بازتعریف کند. «کاربران از یک UI/UX مدرن لذت خواهند برد که در حین تغذیه با دستگاهی که به آنها امکان می‌دهد روز خود را بدون محدودیت بگذرانند، صلاحدیدشان را فراهم می‌کند.» (از آنجایی که طراحی دستگاه نهایی نشده است، شرکت هنوز تصاویری از آن منتشر نکرده است.)

به عنوان یک دستگاه متصل، همچنین معیارهایی را برای ارائه دهندگان پزشکی جمع‌آوری می‌کند تا آنچه را که اگر بیمار در اتاق بیمارستان با یک سیستم سنتی نصب شده روی قطب قرار می‌گرفت، یاد بگیرند.

برنامه این است که دستگاه را بیمه ای بازپرداخت کند، اگرچه تا رسیدن به آنجا راه طولانی است. بودجه باید حداقل آن را به مرحله نمونه اولیه برساند.

“با دور تازه مطرح شده خود، ما به سرعت توسعه را پیش خواهیم برد و برای تجاری سازی سیستم خود آماده خواهیم شد. ما هیجان‌زده هستیم که تیم خود را در ادامه راهپیمایی به سمت این نقاط عطف هیجان‌انگیز بیشتر رشد دهیم.»

کیفیت زندگی یک عامل واقعاً مهم در بهبودی است، به ویژه در میان جوانانی که هنوز مکانیسم‌های مقابله‌ای را که بزرگسالان برای گذراندن دوران سختی مانند درمان سرطان استفاده می‌کنند، ایجاد نکرده‌اند. کاهش ناراحتی و افزایش شأن درمان‌های زنده نگهدارنده فقط «خوب بودن» نیست – احتمالاً به نتایج بهتر بیمار کمک می‌کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EmOKbv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *