دو تبلیغ جدید اپل ویژگی‌های بادوام باتری و تشخیص خرابی آیفون 14 را برجسته می‌کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به دلیل تبلیغ محصولات و خدمات خود با استفاده از تبلیغات عجیب و غریب معروف است. امروز اپل دو تبلیغ جدید منتشر کرد که ویژگی تشخیص خرابی 14 را برجسته کرده و عمر طولانی باتری در جدیدترین آیفون ها را ستایش می کند.

اولین تبلیغ ماشینی را نشان می‌دهد که با آدمک‌های درون آن در یک محیط شبیه‌سازی شده تصادف می‌کند. آدمک‌ها حالت‌های عجیبی در چهره‌شان دارند در حالی که چیزها در حین سقوط در اطرافشان پرواز می‌کنند. این تصادف قابلیت تشخیص تصادف را در آیفون 14 پرو که روی داشبورد خودرو قرار دارد، فعال می کند.

آیفون پیامی را نشان می‌دهد که می‌خواند: «به نظر می‌رسد شما در یک تصادف بوده‌اید. اگر شما پاسخ ندهید، آیفون SOS اضطراری را راه‌اندازی می‌کند.»

و پس از آن شعار می آید: «آرام باش، این آیفون 14 پرو است».

برای کسانی که اطلاع ندارند، ویژگی تشخیص تصادف در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با استفاده از مجموعه ای از سنسورها در آیفون برای تشخیص حرکات ناگهانی کار می کند. پس از شناسایی، هشداری را نمایش می دهد و در صورت عدم دریافت پاسخ در عرض 20 ثانیه، شما را به خدمات اضطراری متصل می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای کار نکردن تصویر در تصویر در تلگرام در آیفون و اندروید

ویژگی تشخیص تصادف، مختصات طولی و عرضی شما را با شعاع جستجو تقریبی با اولین پاسخ دهندگان به اشتراک می گذارد تا با شما تماس بگیرند.

این تبلیغ نسبتاً خنده دار است اما یک ویژگی مهم را برجسته می کند که از زمان انتشار آن در سال گذشته تاکنون جان چندین نفر را نجات داده است.

این تبلیغ با خدمات شبکه تلفن همراه AT&T همراه است و در پس‌زمینه «شما نمی‌توانید دیگر به من صدمه نزنید» توسط Gene Chandler ارائه شده است.

آگهی دوم با عنوان «باتری برای مایل‌ها» است و طول عمر باتری آیفون 14 پلاس را برجسته می‌کند. این آگهی یک کشاورز پیر را نشان می دهد که در حومه شهر یک تراکتور را در حال رانندگی است و یک کدو تنبل عظیم را یدک می کشد. او در حال گوش دادن به آهنگ “دو مایل در ساعت” لوداکریس است. او یک آیفون 14 پلاس روی تراکتور خود نصب کرده است که نقشه های اپل را اجرا می کند.

نقشه به او می گوید که مقصدش 102 مایل جلوتر در این جاده مستقیم است. با گوش دادن به این، ابرویش را بالا می‌اندازد و متوجه می‌شود که باتری آیفون او به اندازه‌ای دوام می‌آورد که در طول سفر او را همراهی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین تلویزیون دالبی ویژن که می توانید بخرید

تبلیغ با این پیام به پایان می رسد: «طولانی ترین عمر باتری ما. راحت باشید، این آیفون 14 پلاس است. اپل این تبلیغ را با همکاری Verizon منتشر کرده است.

آیفون 14 پلاس ظرفیت باتری 4323 میلی آمپر ساعتی دارد و آیفون با شارژ کامل حدود 12 ساعت دوام می آورد.

در حالی که اپل آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو خود را با تبلیغات جدید تبلیغ می کند، منطقی تر است که یک خریدار بالقوه منتظر عرضه آیفون 15 باشد زیرا انتظار می رود این آیفون با تغییرات پیشگامانه ای مانند قاب تیتانیومی، جزیره دینامیک در تمام مدل ها عرضه شود. ، پورت شارژ USB-C و سیستم دوربین جدید در iPhone 15 Pro Max.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است، با علایق مختلف از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در و اینستاگرام به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qFxPuH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *