نحوه شناسایی آهنگ های (Shazam) در حال پخش در حلقه های اینستاگرام

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه شناسایی آهنگ های (Shazam) در حال پخش در حلقه های
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

چه «شکر هندوانه» یا «آیا می‌توانیم به قسمت خوب آن بگذریم؟»، شما نمی‌توانید این کرم‌های گوش حلقه اینستاگرام را از بین ببرید. اگر سازنده Reel آهنگ را ضمیمه کرده باشد، خوب است. اما، اما – اگر شخصی که Reel را ساخته فراموش کرده باشد نام آهنگ را ذکر کند؟ نگران نباشید، ما به شما کمک می کنیم آهنگ های پخش شده در حلقه های اینستاگرام را شناسایی کنید.

چه در حال یادگیری نحوه افزودن موسیقی به حلقه‌های خود باشید و چه بخواهید بعداً روی آهنگ‌ها شیار کنید، این راهنما به شما کمک می‌کند موسیقی Reel را در یک چشم به هم زدن شناسایی کنید. بیا شروع کنیم!

1. آهنگ را با ضربه زدن روی نام آهنگ پیدا کنید

این یک روز تنبل است و شما در اینستاگرام می چرخید. یک آهنگ جذاب می شنوید. شما به شدت می خواهید بدانید کدام آهنگ است. در چنین حالتی، اولین شرط شما این است که بررسی کنید آیا سازنده Reel نام آهنگ را به Reel اضافه کرده است یا خیر. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

مرحله 1: یکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. به حلقه‌ای بروید که می‌خواهید آهنگ آن را شناسایی کنید.

گام 2: روی زبانه آهنگ در قسمت پایین سمت چپ صفحه خود ضربه بزنید. این شما را به صفحه آهنگ هدایت می کند.

با فهمیدن نام آهنگ، اکنون می توانید از صدا برای داستان های خود استفاده کنید یا آن را برای پست بعدی خود ذخیره کنید. شما حتی می توانید حلقه های دیگر را با استفاده از همان آهنگ مشاهده کنید. این ترفند به شما کمک می کند آهنگ هایی که در حلقه های اینستاگرام پخش می شوند را شناسایی کنید.

2. آهنگی را که شنیده اید در حلقه های اینستاگرام پیدا کنید

شما یک Reel زیبا را تماشا می کنید. یک آهنگ آرامش بخش در پس زمینه دارد. اما سازنده Reel آهنگ را به حلقه وصل نکرده است. همانطور که در بالا توضیح داده شد، بسیاری از سازندگان فراموش می کنند که آهنگ را در Reel خود برچسب گذاری کنند. در حالی که این می تواند خسته کننده باشد، ما یک هک ساده برای شما کاربران iOS داریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع گیرکردن تلویزیون اندروید در صفحه بارگیری

این هک شامل استفاده از تشخیص موسیقی داخلی Shazam در مرکز کنترل آیفون شما است. در اینجا نحوه یافتن آهنگی که در حلقه‌های اینستاگرام آیفون خود شنیده‌اید، آمده است.

بیایید ابتدا کلید Shazam را به مرکز کنترل iOS اضافه کنیم.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به تب Control Center بروید. به قسمت More Controls بروید و گزینه Music Recognition را ببینید. علامت مثبت در کنار آن را فشار دهید تا کلید را به مرکز کنترل اضافه کنید.

با اضافه شدن کلید، مراحل بعدی را ادامه دهید.

مرحله 3: برنامه اینستاگرام را در آیفون خود باز کنید. حلقه مورد نظر خود را بازی کنید. مطمئن شوید که آن را روی بلندگو پخش می کنید و نه از طریق گوشی.

مرحله 4: سپس، مرکز کنترل را به پایین بکشید. روی کلید Shazam ضربه بزنید. Shazam آهنگ را شناسایی خواهد کرد. سپس نام آهنگ در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

اکنون تشخیص موسیقی Shazam را در مرکز کنترل خود فعال کرده اید. هر بار که با آهنگی مواجه شدید که می‌خواهید شناسایی کنید، کلید را فشار دهید.

3. موسیقی را از ویدیوهای اینستاگرام در اندروید پیدا کنید

در حالی که کاربران آیفون لوکس تشخیص موسیقی Shazam از پیش نصب شده را دارند، علاقه مندان به اندروید نیازی به نگرانی ندارند. به سادگی با نصب آن می توانید موسیقی را از ویدیوهای اینستاگرام پیدا کنید
برنامه Shazam در گوشی شما. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: با استفاده از دکمه زیر، برنامه Shazam را از فروشگاه Google Play نصب کنید.

گام 2: برنامه را باز کنید و یک بنر در پایین مشاهده خواهید کرد که می‌گوید می‌توانید در حین استفاده از برنامه‌های دیگر از Shazam استفاده کنید. روی «اکنون آن را امتحان کنید» ضربه بزنید.

مرحله 3: اکنون در برنامه تنظیمات به پایین اسکرول کنید و به Shazam بروید. کلید کنار «مجاز نمایش روی سایر برنامه‌ها» را فعال کنید.

مرحله 4: به برنامه Shazam برگردید. سپس، روی Try Now ضربه بزنید. اکنون یک نماد Shazam شناور را همیشه بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

می توانید هنگام تماشای یک Reel روی آن ضربه بزنید تا آهنگ را شناسایی کنید. با این حال، این یک راه حل ایده آل نیست، زیرا از نظر بصری جذاب نیست که دکمه Shazam را همیشه روی صفحه نمایش خود داشته باشید. بنابراین، در اینجا یک راه حل سریع وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر صدای اعلان اسنپ چت

مرحله 5: به برنامه Shazam برگردید. باید بنر دیگری را در پایین ببینید که از شما می‌خواهد Shazam را به تنظیمات سریع خود اضافه کنید. دکمه “اکنون امتحان کنید” را فشار دهید. سپس روی Add tile ضربه بزنید.

مرحله 6: اکنون پنل اعلان گوشی خود را پایین بیاورید و گزینه Disable را برای Tap to Shazam انتخاب کنید. با این کار ضامن مداوم خلاص می شود.

مرحله 7: حلقه اینستاگرام مورد نظر خود را باز کنید. ضامن های سریع را از بالا پایین بیاورید.

مرحله 8: کلید Shazam را که به تازگی اضافه شده است را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. با ضربه زدن روی «هنگام استفاده از برنامه» به برنامه اجازه ضبط صدا را بدهید.

اکنون یک پاپ آپ کوچک می بینید که نام آهنگ را به شما می گوید.

سوالات متداول برای شناسایی آهنگ های پخش شده در حلقه های اینستاگرام

1. چرا نام آهنگ در بالای حلقه در اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟

سازندگان قرقره معمولاً نام موسیقی را به همراه حلقه می‌چسبانند. اگر نمی توانید هشدار موسیقی را در سمت چپ پایین صفحه نمایش خود ببینید، به این معنی است که آن شخص آهنگ را تگ نکرده است. با این وجود، حتی اگر سازنده Reel آهنگ را وارد نکرده باشد، ترفندهای ساده در راهنمای بالا باید به شما در شناسایی آهنگ کمک کند.

2. آیا می توانم از Shazam برای شناسایی آهنگ ها در استوری اینستاگرام هم استفاده کنم؟

آره. Shazam می تواند به شما کمک کند آهنگ ها را نه تنها در Reels بلکه در داستان ها شناسایی کنید. همان مراحل ذکر شده در بالا قابل اجرا است.

3. آیا هنگام استفاده از هدفون می توانم آهنگ ها را در اینستاگرام پیدا کنم؟

پاسخ هم بله و نه است. اگر نام آهنگ در Reel گنجانده شود، مهم نیست که از هدفون استفاده می کنید یا نه. با این حال، اگر از Shazam استفاده می کنید، خبر بدی دارید. اگر هدفون در دست داشته باشید، Shazam نمی تواند آن آهنگ جذاب را در داستان دوست شما شناسایی کند.

آهنگ های Shazam از اینستاگرام

اگر سازنده Reel که در حال تماشای آن هستید آهنگ را با آن ضمیمه کرده باشد، هیچ چیز شبیه آن نیست. با این حال، اگر Reel دارای موسیقی پس‌زمینه جذاب و بدون برچسب باشد، می‌تواند آزاردهنده باشد، درست است؟ با این حال، این راهنما باید به شما کمک کند آهنگ‌هایی را که در حلقه‌های اینستاگرام پخش می‌شوند بدون دردسر شناسایی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yRL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. Avatar yousef گفت:

    خیلی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *