تریبون یا تسمینو؟ مساله این است!

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب این مقاله

راه های گوناگونی امروزه در سطح رسانه های دیجیتالی به وجود آمده است تا ما بتوانیم از طریق آن ها محتواهایی با ظاهر خبری اما باطن تبلیغاتی برای کسب و کار خود را در انواع زمینه ها تولید کنیم.رپورتاژ این کار را برای ما انجام می دهد! در حقیقت رپورتاژ یک نوع شیوه استفاده رسانه ای است که شامل اخبار، اطلاعات، گزارشات به صورت مستند و تحلیل های خبری به صورت سئو می شود و به کاربران کمک خواهد کرد تا کسب و کارهای مختلف رو بشناسند و دیده شوند.رپورتاژ هم می تواند در قالب تبلیغاتی و هم می تواند در قالب خبری باشد.

امروزه نیاز است تا در کسب و کار خود برای آن که دیده شویم، تبلیغات انجام دهیم. شما برای بازاریابی کسب و کار خود با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید.  در ادامه می خواهیم چند مورد از برترین سایت های رپورتاژ را به شما عزیزان معرفی کنیم:

1. تریبون

 

بک لینک رایگان | بک لینک فارسی

تریبون با هدف بهبود مسیر ارتباطی بین کسب وکارها و رسانه ها پا به عرصه گذاشت تا بتواند واسطه ها را حذف کند و فضای شفافی را در روند قیمت گذاری ها و شرایط انتشار سرویس های لینک سازی خارجی ایجاد کند. تریبون مقصدی است برای سئو و روابط عمومی کسب وکارها و تلاش می کند همه خدمات ساخت تصویر بهتر از برند و صعود به رتبه های برتر گوگل را با پشتیبانی همه جانبه و تضمین قیمت ارائه دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا هنوز از شماره های مسدود شده تماس دریافت می کنم؟

خدمات تریبون

بک لینک رایگان | بک لینک فارسی

خرید رپورتاژ آگهی

انتشار اخبار کسب وکار در رسانه  ها با ویژگی های متمایز

خرید رپورتاژ خارجی

راهی برای حضور در بازار جهانی و جذب مخاطب بین المللی

خدمات تولید محتوا

با رعایت اصول سئو و لحن برند کسب وکار

لینک پرومکس

فراتر از بک لینک با دریافت لینک از صفحات دارای رتبه

سفارش بک لینک

لینکی باکیفیت از رسانه های معتبر

مزایای خرید و دریافت خدمات از تریبون

پشتیبانی همه جانبه

مشاوره تخصصی رایگان

تنوع رسانه ها

تخفیف های همیشگی

قیمت های رقابتی

 امکانات ویژه

(باشگاه مشتریان، پایشگر خودکار لینک و …)

 پنل قوی و ارسال اعلان های خرید و فروش و رپورتاژ آگهی از طریق بات و همچنین

معایب

اگر چه نمیتوان مساله ای را که میخواهیم از آن صحبت کنیم را حتما و الزاما به عنوان عیب تلقی کنیم ولی میتوانیم اشاره کنیم که روند تایید سایتها برای همکاری با تریبون بسیار سخت و طولانی است. تریبون هر از گاهی اعلام میکند که سایت جدید جذب میکند اما با وجود آن روند تایید سایتها ممکن است ماهها به طول بینجامد. در واقع میتوان گفت برای تریبون کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است . به همین دلیل وبمسترها و ادمین ها و سایتهای بسیاری در صف همکاری با پلتفرم خوب تریبون هستند که ممکن است امکان این همکاری را به جهت سخت گیریهای زیاد تریبون از دست بدهند

2. تسمینو

بک لینک رایگان | بک لینک فارسی

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک است

دستیابی به اهدافتان،
سریع تر و آسان تر از هر زمان!

قصد دارید کسب و کارتان را در دنیای اینترنت مطرح  کرده و زودتر به اهداف خود برسید؟ یک خبر خوب! تسمینو همه چیز را برای تان آماده کرده است. پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو، با رابط کاربری جذاب خود، همراه کسب و کار شماست تا مسیر رسیدن به اهدافتان راحت تر و کوتاه تر شود. پنل کاربردی با امکاناتی مانند گزارش های دقیق کمپین ها، وضعیت سلامت رپورتاژ و سیستم پشتیبانی سریع ازجمله مهم ترین ویژگی های پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو محسوب می شوند.

تسمینو چه کمک هایی به شما می کند  ؟

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

رپورتاژ آگهی

از رسانه مدنظرتان در قالب محتوا لینک دائمی دریافت کنید.

تولید محتوا

تولید محتوای رپورتاژ آگهی را به ما بسپارید!

لینک پرایم

طعم شیرین دریافت لینک از رتبه های برتر

بک لینک اعتباری

از رسانه های متنوع برای مدت زمان مشخص لینک دریافت کنید.

تسمینو تفاوت ها را برای کسب وکارتان رقم می زند

مناسب ترین قیمت

تضمین سلامت رپورتاژ

تنوع در طیف رسانه ها

پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو به واسطه سیستم تضمین سلامت رپورتاژ، تعرفه فوق العاده و پشتیبانی قدرتمند صدای کسب وکارتان را در متنوع ترین رسانه ها نشر می دهد. بدون شک با بهره بردن از خدمات جذاب تسمینو، تفاوت ها  را احساس خواهید کرد

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه حل برای عدم دریافت اعلان های متنی آیفون

مزایا :

پشتیبانی سریع

هفت روز هفته، در تمام ایام کنار شماییم تا چالش هایتان را با هم رفع کنیم.

سیستم گزارش دهی دقیق

تیم تسمینو در تمامی مراحل ثبت سفارش همراه تان بوده و گزارش دقیقی از وضعیت کمپین ها به شما ارائه می دهد.

هزینه مناسب

با توجه به هزینه بالای مارکتینگ و خدمات سئو، سعی کردیم تا با مناسب ترین قیمت ها شما را همراهی کنیم.

صرفه جویی در زمان

سرعت بالا یکی از فاکتورهای مهم تسمینو در جهت جلب رضایت کاربرانش به حساب می آید. طی کوتاه ترین زمان ممکن چالش هایتان را برطرف خواهیم کرد.

بررسی دائمی سفارشات

تسمینو، سلامت تمامی سفارشات رپورتاژآگهی، تولید محتوا و ثبت بک لینک را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی، کنار شما خواهد بود.

مشاوره انتخاب رسانه و تولید محتوا

برای انتخاب رسانه یا پروسه تولید محتوا سوال دارید؟ کارشناسان متخصص ما به صورت رایگان شما را در انتخاب بهترین ها همراهی می کنند.

اعلان مبالغ واریزی شما از طریق بات تلگرام

یکی از مزایای بسیار خوب تسمینو آنست که به محض انتشار رپورتاژ آگهی و یا درج بک لینک آنرا از طریق بات تلگرام ثبت میکنید و بعد از چند دقیقه اطلاع رسانی شارژ مبلغ کیف پول کاربری شما از طریق همان بات تلگرام به شما اطلاع رسانی میشود که موجب رضایت وبمسترها شده و الزاما نیازی به مراجعه به داشبورد کاربری خود در وبسایت آن ندارید

یکی دیگر از مزایای پلتفرم تسمینو ثبت آسانتر سایتها نسبت به تریبون است. روند ثبت سایت در تسمینو با امکان برقراری و ارتباط با واحد منتشر کنندگان این سایت از طریق تلگرام بسیار آسان است و پس از معرفی سایت خود به واحد ثبت سایتها، در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ میدند و سایتهای بیشتری را جذب میکنند . به عبارت دیگر تسمینو هم کیفیت و هم کمیت را در کنار هم با هم حفظ میکند

معایب :

شاید از معایب تسمینو بتوان به پنل آن اشاره کرد که هنوز به مانند تریبون توسعه یافته نیست. مثلا برای فروش بک لینک بایستی از طریق تلگرام با واحد مربوطه ارتباط بگیرید و روند آن از طریق پنل تسمینو در لحظه ی نگارش این مقاله هنوز میسر نیست.

4. آیا پلتفرم دیگری در این زمینه هست ؟

قطعا بله . سایتهای دیگری نظیر لینکساز، لینکیار هم در یکی دو سال اخیر به وجود آمدند که تا این لحظه از آن قدرت و گستردگی به جهت نبود بودجه کافی برای سرمایه گذاری موفقیت زیادی را حاصل نکرده اند همچنین میتوان به پلتفرم و وبسایت تازه تاسیس بکلینو نیز اشاره داشت که پنل خوبی را برای کاربران و وبمسترها و سئوکاران برای خرید و فروش بک لینک و نیز رپورتاژ آگهی فراهم کرده است که چون در لحظه نگارش این مقاله هنوز بازخوردی از آن ارائه نشده است نمیتوانیم به کیفیت آن به طور دقیق اشاره کنیم. اما در یک نگاه کلی از پنل بسیار کامل و حرفه ای برخوردار است که بایستی دید آیا در آینده میتواند به یکی از قطب های لتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک تبدیل شود یا خیر

نتیجه گیری :

به طور کلی هر دو پلتفرم حرفه ای و شرکتی تریبون و تسمینو از بزرگترین مراکز کمک به سئوکاران و وبمسترها هستند که با وجود تمام معایب و مزایا نمیتوان در این رقابت هیچ کدام از آنها را پیشتاز واقعی دانست . به نظر من همکاری با هر دوی این مجموعه نیاز اساسی و ضروری صاحبان سایتها و سئوکاران و کاربران حوزه ی وبسایتهای فارسی است.

امیدوارم توانسته باشم در حد ممکن پاسخ پرسش تریبون یا تسمینو ؟ مساله این است ! را در حد بضاعت خود به شما کاربران گرامی داده باشم در آخر ذکر این نکته ضروری است که ما هیچ پلتفرمی را الزاما نه تبلیغ و نه تکذیب میکنیم . تحقیق و بررسی و قضاوت نهایی با درایت و موارد مورد نیاز شرایط شما تعیین کننده اصلی در پاسخ به این پرسش میتواند باشد .

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/coOXIn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *