چرا هنوز از شماره های مسدود شده تماس دریافت می کنم؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع چرا هنوز از شماره های مسدود شده تماس دریافت می کنم؟ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

تماس های نامربوط از شماره های ناشناس و بازاریاب های تلفنی می تواند ساعات کاری شما را خراب کند. خوشبختانه، اندروید و آیفون گزینه ای برای مسدود کردن اعداد مزاحم دارند. با این حال، بسیاری از دریافت تماس از شماره تلفن های مسدود شده شکایت کرده اند. در اینجا دلیلی است که هنوز از شماره های مسدود شده تماس دریافت می کنید و مراحل عیب یابی مشکل را طی می کنید.

 

چرا_هنوز_در حال_دریافت_تماس_از_شماره_مسدود_شده_ام

دریافت تماس از شماره‌های مسدود شده می‌تواند شما را آزار دهد، به‌ویژه زمانی که در یک جلسه هستید یا به امور مهم رسیدگی می‌کنید. قبل از اینکه DND، حالت بی‌صدا را فعال کنید یا گوشی خود را به طور کامل خاموش کنید، از مراحل زیر استفاده کنید تا وقفه‌ها را از تلفن خود دور نگه دارید.

لیست اعداد مسدود شده را دوبار بررسی کنید

قبل از اینکه ترفندهای دیگر را کشف کنید، لیست شماره های مسدود شده را در اندروید و آیفون خود دوباره بررسی کنید. اگر شماره را به لیست اضافه نکرده اید، اکنون آن را مسدود کنید.

اندروید

مرحله 1: برنامه Phone را در Android خود باز کنید.

مرحله 2: روی منوی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را باز کنید.

مرحله 3: شماره های مسدود شده را انتخاب کنید و لیست را از منوی زیر بررسی کنید.

iOS

مرحله 1: تنظیمات را در اجرا کنید. به تلفن بروید.

دریافت تماس از شماره های مسدود شده 1

مرحله 2: مخاطبین مسدود شده را انتخاب کنید و لیست را بررسی کنید.

اگر شماره خاصی را به لیست مسدود شده اضافه نکرده اید، پست اختصاصی ما را بررسی کنید تا مخاطبین را در تلفن خود مسدود کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Go West – پیش نمایش MD&M West 2023

بازاریاب های تلفنی از شماره های متفاوتی از یک سری استفاده می کنند

با گذشت زمان، بازاریاب‌های تلفنی و تبلیغ‌کنندگان آنقدر باهوش شده‌اند که به راحتی به تلفن شما دسترسی پیدا می‌کنند. از آنجایی که مشتریان بالقوه شماره آنها را مسدود می کنند، بازاریابان تلفنی از شماره های مشابه با تغییرات جزئی استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر یک شماره 9876543210 را مسدود کنید، آنها از 9876543211 و یک سری مشابه برای دور زدن لیست مسدود شده استفاده می کنند.

برای جلوگیری از دریافت تماس از سوی تبلیغ‌کنندگان، باید همه این شماره‌ها را در تلفن خود مسدود کنید.

از برنامه های شخص ثالث برای مسدود کردن شماره ها استفاده نکنید

آیا از یک برنامه شخص ثالث مانند Truecaller برای مسدود کردن شماره های تلفن خود استفاده می کنید؟ وقتی برای مدت طولانی از برنامه‌های شخص ثالث استفاده نمی‌کنید، سیستم Android ممکن است چنین برنامه‌هایی را در حالت خواب قرار دهد. چنین رفتاری ممکن است فیلترهای مسدود شده را قطع کند و ممکن است از شماره های مسدود شده تماس بگیرید.

حتی بدتر از آن، وقتی شما یا فرزندتان به طور تصادفی برنامه را حذف نصب کنید، تمام شماره های مسدود شده رفع انسداد می شوند و ممکن است شروع به دریافت تماس کنید.

چند راه برای جلوگیری از چنین رفتاری وجود دارد. می‌توانید برنامه‌های تماس گیرنده شخص ثالث را قفل کنید یا به آنها استفاده از باتری نامحدود بدهید.

مرحله 1: منوی برنامه های اخیر را در Android باز کنید. روی نماد برنامه ضربه بزنید.

مرحله 2: قفل را انتخاب کنید.

دریافت تماس از شماره های مسدود شده 10

مراحل زیر را طی کنید تا استفاده نامحدود از باتری را به این برنامه‌ها بدهید.

مرحله 1: روی نماد برنامه فشار طولانی دهید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید.

مرحله 2: استفاده از باتری برنامه را انتخاب کنید و روی دکمه رادیویی در کنار نامحدود ضربه بزنید.

در حالی که استفاده از برنامه های شخص ثالث برای مسدود کردن تماس ها ضرری ندارد، توصیه می کنیم فقط از برنامه پیش فرض تلفن استفاده کنید.

فیلترهای ناکارآمد در برنامه های پیش فرض تلفن

اندروید و آیفون گزینه ای برای فیلتر کردن تماس های اسپم روی گوشی شما دارند. گاهی اوقات، آن‌طور که انتظار می‌رود کار نمی‌کنند و ممکن است به تماس‌گیرندگان ناشناس اجازه دهند به تلفن شما برسند. به جای تکیه بر چنین فیلترهایی، باید مخاطبین مزاحم را مسدود کرده و به طور کامل آنها را متوقف کنید.  

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای کار نکردن انیمیشن ها در پاورپوینت در ویندوز

مسدود کردن شماره‌ها در برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث

وقتی تماس‌گیرندگان ناشناس را در iPhone یا Android مسدود می‌کنید، آنها نمی‌توانند از طریق تماس‌ها یا پیام‌های معمولی با شما ارتباط برقرار کنند. می توانید راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید تا بدانید وقتی شخصی را در آیفون خود مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد.

توجه داشته باشید که چنین تماس‌گیرندگانی همچنان می‌توانند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث مانند واتس‌اپ و با شما تماس بگیرند. شما باید چنین مخاطبینی را در پلتفرم های پیام رسانی نیز مسدود کنید.

نکته: تماس گیرندگان ناشناس را خاموش کنید

اگر نمی‌خواهید بیشتر وقت خود را صرف مسدود کردن تماس‌گیرندگان ناشناس کنید، می‌توانید تماس‌گیرندگان ناشناس را در iPhone، Android و برنامه‌های شخص ثالث مانند WhatsApp خاموش کنید.

اندروید

مرحله 1: به تنظیمات تلفن بروید (مراحل بالا را بررسی کنید).

مرحله 2: شماره‌های مسدود شده را انتخاب کرده و کلید ناشناخته را فعال کنید.

iOS

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و روی منوی تلفن ضربه بزنید.

مرحله 2: به خاموش کردن اعداد ناشناس بروید و گزینه را روشن کنید.

واتس اپ از تماس های تصویری و صوتی پشتیبانی می کند. همچنین، به شما امکان می دهد اعداد ناشناخته را نیز ساکت کنید.

مرحله 1: WhatsApp را باز کرده و به تنظیمات بروید.

مرحله 2: حریم خصوصی را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی تماس‌ها ضربه بزنید. خاموش کردن تماس گیرندگان ناشناس را فعال کنید.

برخی از شماره های مسدود شده می توانند FaceTime شما را انجام دهند. مطمئن شوید که Apple ID آنها را مسدود کرده اید تا تماس بگیرید.

تماس گیرندگان مزاحم را دور نگه دارید

زمانی که تماس‌های مسدود شده همچنان از طریق تلفن شما برقرار می‌شود، روزی بی‌ثمر را تجربه می‌کنید. همیشه می‌توانید حالت DND یا هواپیما را فعال کنید، اما ممکن است تماس‌ها و هشدارهای مهم دیگر را از دست بدهید. هنگامی که دلیل زیرکانه این رفتارهای عجیب و غریب را درک کردید، می توانید اقداماتی را برای دور نگه داشتن تماس گیرندگان غیر ضروری انجام دهید.

امیدواریم از این مقاله چرا هنوز از شماره های مسدود شده تماس دریافت می کنم؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UBGAkb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *