چگونه استیکر برش عکس را به عکس دیگری در آیفون اضافه کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه استیکر برش عکس را به عکس دیگری در آیفون اضافه کنیم می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

راهنمایی سریع  نود و هشت زوم 
  • در حین ایجاد استیکر، روی دکمه افزودن استیکر ضربه بزنید و سپس هنگام ویرایش تصویر پایه، از دکمه افزودن استیکر در ویرایشگر نشانه گذاری استفاده کنید تا استیکر را روی عکس بچسبانید.
  • از برنامه های شخص ثالث رایگان مانند InShot نیز می توان استفاده کرد.
  • استیکرهای برش را می توان مستقیماً در استوری اینستاگرام چسباند.

روش 1: استفاده از ویرایشگر نشانه گذاری

در این روش ابتدا باید استیکر را به گالری استیکر اضافه کنید. هنگامی که در گالری استیکرها قرار گرفتید، از ویرایشگر نشانه گذاری در هر برنامه ای مانند Photos برای چسباندن استیکر بر روی تصویر خود مانند شکل زیر استفاده کنید:

توجه داشته باشید: این روش فقط در iOS 17 یا بالاتر کار می کند.

مرحله 1: باز کن تصویر می خواهید در برنامه Photos به استیکر تبدیل کنید. روی موضوع طولانی فشار دهید و انتخاب کنید استیکر را اضافه کنید از منو برای اضافه کردن آن به گالری برچسب.

افزودن برچسب آیفون به گالری

گام 2: حالا، آن را باز کنید تصویر پس زمینه در برنامه Photos که می خواهید این برچسب برش را به آن اضافه کنید.

مرحله 3: مطبوعات ویرایش کنید > روی ضربه بزنید نماد نشانگر (نشانه گذاری) در بالا.

آیفون ویرایش عکس و استفاده از ویرایشگر نشانه گذاری

مرحله 4: را فشار دهید + (افزودن) دکمه در پایین > انتخاب کنید برچسب اضافه کنید. برچسب را انتخاب کنید. برچسب انتخاب شده روی عکس نشان داده می شود. می توانید اندازه آن را تغییر دهید یا موقعیت آن را تغییر دهید.

مرحله 5: در نهایت روی آن ضربه بزنید انجام شده برای ذخیره تصویر

آیفون با استفاده از نشانه گذاری استیکر را به عکس اضافه می کند

روش 2: استفاده از برنامه های شخص ثالث رایگان

اگر روش بالا کار نمی کند یا iOS 17 ندارید، از برنامه های شخص ثالث رایگان مانند InShot استفاده کنید. این برنامه بر روی تمام آیفون ها کار می کند و می توان از آن مانند شکل زیر استفاده کرد:

مرحله 1: تصویر را در برنامه Photos باز کنید و روی سوژه به مدت طولانی فشار دهید. انتخاب کنید اشتراک گذاری از منوی پاپ آپ و به دنبال آن ذخیره تصویر تا استیکر برش را به عنوان یک فایل PNG در آیفون خود ذخیره کنید.

برچسب ذخیره آیفون

گام 2: برنامه InShot را در آیفون خود نصب و باز کنید.

مرحله 3: روی آن ضربه بزنید عکس گزینه، به دنبال آن جدید. سپس، تصویر پایه را انتخاب کنید.

عکس ویرایش عکس آیفون

مرحله 4: روی ضربه بزنید ابزار استیکر در پایین ویرایشگر قرار گرفته و دکمه را فشار دهید نماد گالری، به دنبال از Camera Roll انتخاب کنید.

افزودن برچسب آیفون InShot

مرحله 5: تصویر برچسب بریده ای را که در مرحله 1 ذخیره کرده اید انتخاب کنید. اندازه آن را تغییر دهید یا آن را در تصویر پس زمینه تغییر دهید. در نهایت، بر روی ضربه بزنید نماد علامت بزنید > نماد اشتراک گذاری برای ذخیره تصویر

عکس ذخیره آیفون inshot

روش پاداش: برش عکس آیفون را در اینستاگرام بچسبانید

شما باید از استوری های اینستاگرام برای چسباندن استیکر برش عکس روی عکس استفاده کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

مرحله 1: ابتدا یک برچسب برش عکس ایجاد کنید و آن را کپی کنید. برای این کار، آن را به مدت طولانی فشار دهید موضوع عکس خود را در برنامه Photos قرار داده و انتخاب کنید کپی ????.

گام 2: حالا، آن را باز کنید صفحه داستان جدید در برنامه اینستاگرام و تصویر پس زمینه را انتخاب کنید. سپس، بر روی ضربه بزنید نماد Aa.

مرحله 3: روی ناحیه تایپ طولانی فشار دهید و انتخاب کنید چسباندن. برچسب کپی شده از مرحله 1 روی تصویر چسبانده می شود.

توجه داشته باشید: اکنون می توانید استوری را منتشر کنید یا با ضربه زدن روی عکس نهایی را ذخیره کنید نماد سه نقطه > ذخیره کنید.

استیکر پیست اینستاگرام آیفون

نکته: شما می توانید استیکرهای خود را به صورت بومی با استفاده از استیکر Cutout در اپلیکیشن اینستاگرام ایجاد کنید.

با تشکر از بازخورد شما!

امیدواریم از این مقاله چگونه استیکر برش عکس را به عکس دیگری در آیفون اضافه کنیم مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fUcezz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *