آیا می توانید هوش مصنوعی متا را غیرفعال کنید؟ شما ممکن است حقیقت را دوست نداشته باشید!

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6 آیا می توانید هوش مصنوعی متا را غیرفعال کنید؟ شما ممکن است حقیقت را دوست نداشته باشید! می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

راهنمایی سریع
  • متا ویژگی های هوش مصنوعی را در اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و مسنجر معرفی کرده است. این باعث تغییر نوار جستجو در فیس بوک و اینستاگرام شده و یک چت بات به مسنجر و واتس اپ اضافه شده است.
  • متأسفانه، هیچ راهی برای غیرفعال کردن هوش مصنوعی متا از طریق تنظیمات برنامه در هیچ یک از برنامه ها وجود ندارد.
  • چند راه حل برای خلاص شدن از هوش مصنوعی متا وجود دارد—شما می توانید نمایه هوش مصنوعی متا را مسدود کنید یا یک برنامه را به نسخه قدیمی تر تنزل دهید.

بله درست خواندید متا با مدل های AI منبع باز خود را به عنوان این شرکت دوستدار عمومی معرفی کرده است. با این حال، اجازه ندادن به افراد برای خاموش کردن ویژگی هایی که نمی خواهند، متناقض به نظر می رسد. جستجوی من برای تنظیمی برای غیرفعال کردن هوش مصنوعی متا بی نتیجه ماند، اما در اینجا چند راه حل وجود دارد که می توانم پیشنهاد کنم.

همانطور که در انجمن هایی مانند Reddit ادعا کرده اند، این روش برای چندین کاربر کارآمد بوده است. اکانت متا هوش مصنوعی را در اینستاگرام و جستجو و باز کنید و اقدام به مسدود کردن آن کنید. نوار جستجو به رفتار عادی خود باز خواهد گشت. اما لازم نیست نگران باشید – حتی با هوش مصنوعی متا، نوار جستجو همچنان مانند گذشته کار می کند.

با این حال، Meta AI به عنوان یک ربات چت در وجود دارد واتس اپ و پیام رسان – هیچ راهی برای مسدود کردن و خلاص شدن از شر آن وجود ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد بیکسبی در گوشی های گلکسی سامسونگ

در فیسبوک: از نوار جستجو برای جستجو استفاده کنید هوش مصنوعی متا. حساب را باز کنید، روی آن ضربه بزنید سه نقطه، و استفاده کنید مسدود کردن دکمه.

در اینستاگرام: از نوار جستجو برای جستجو استفاده کنید هوش مصنوعی متا. حساب را باز کنید، روی آن ضربه بزنید سه نقطه، و استفاده کنید مسدود کردن دکمه.

متأسفانه، برای برخی از کاربران، متا یک به روز رسانی را برای این راه حل اصلاح کرده است و ممکن است کار نکند. به جای آن می توانید روش زیر را امتحان کنید.

روش 2: نسخه برنامه را کاهش دهید

نصب نسخه ای از برنامه قبل از انتشار Meta AI می تواند به شما در رفع مشکل کمک کند. می‌توانید اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ یا مسنجر را حذف کنید و نسخه قدیمی‌تر برنامه را از منبع شخص ثالث دانلود کنید.

توجه داشته باشید: این روش فقط برای دستگاه های اندرویدی کار می کند. شما نمی توانید برنامه ها را از منابع خارجی بر روی آیفون خود نصب کنید.

سلب مسئولیت: با احتیاط ادامه دهید—شما در حال دانلود یک برنامه از یک منبع خارجی هستید. Guiding Tech Media مسئولیتی در قبال آسیب وارده به دستگاه شما ندارد.

مرحله 1: حذف نصب کنید فیسبوک یا اینستاگرام به برنامه فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ یا مسنجر در APKMirror بروید و دانلود نسخه قدیمی تر از برنامه

(مراقب باشید – حذف واتس اپ چت های شما را حذف می کند. فقط در صورتی این کار را انجام دهید که یک نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید).

گام 2: هوش مصنوعی متا در 18 آوریل راه اندازی شد و شما می توانید دانلود یک فایل APK مربوط به قبل از آن. فایلی با عنوان “آلفا” یا “بتا” را دانلود نکنید. یک فایل APK را از لیست دانلود کنید و روی آن ضربه بزنید APK را دانلود کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر لینک‌های Threads رقیب را مسدود می‌کند، در حالی که مدیر عامل گزارش‌های کاهش ترافیک را کم اهمیت می‌داند

مرحله 3: باز کن دانلود شده است فایل، روی آن ضربه بزنید تنظیمات > کلید ضامن را روشن کنید از این منبع اجازه دهید. برنامه را باز کنید و وارد آن شوید؛ شما باید یک نوار جستجو بدون Meta AI پیدا کنید.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از در واتس اپ

نکته پاداش: به روز رسانی خودکار برنامه ها را غیرفعال کنید

همه کاربران به روز رسانی را دریافت نکرده اند که متا AI را اضافه می کند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید و دوست دارید آن را به همین شکل حفظ کنید، نمی‌خواهید برنامه را به‌روزرسانی کنید یا اجازه دهید دستگاهتان به‌طور خودکار این کار را انجام دهد. بنابراین، می توانید به روز رسانی خودکار را در دستگاه های آیفون یا اندروید خود غیرفعال کنید.

در دستگاه Android خود، برنامه را در فروشگاه Play باز کنید. روی ضربه بزنید نماد سه نقطه و تیک کادر برای را بردارید به روز رسانی خودکار را فعال کنید.

در آیفون خود، به تنظیمات > اپ استور و ضامن برای را غیرفعال کنید دانلودهای برنامه، به روز رسانی برنامه، و دانلودهای خودکار روی داده های سلولی نمی‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را برای برنامه‌های جداگانه در iOS غیرفعال کنید.

به روز رسانی برنامه ها را غیرفعال کنید

 

امیدواریم از این مقاله آیا می توانید هوش مصنوعی متا را غیرفعال کنید؟ شما ممکن است حقیقت را دوست نداشته باشید! مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MmbsbH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *