بهترین پیشنهادات و پیشنهادات لپ تاپ MSI برای دانش آموزانی که نمی توانید آنها را رد کنید

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6بهترین پیشنهادات و پیشنهادات لپ تاپ MSI برای دانش آموزانی که نمی توانید آنها را رد کنید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی بازی می‌شود، MSI یکی از اولین برندهایی است که به لطف ارائه‌های قدرتمند و ممتاز و در عین حال مقرون به صرفه‌اش به ذهن متبادر می‌شود. این برند در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES از مجموعه‌ای از ماشین‌های قدرتمند جدید رونمایی کرد و اکنون با چند معامله پرسود بازگشته است – درست به موقع برای فصل بازگشت به مدرسه!

تجهیزات فنی خود را در این جلسه تحصیلی با پیشنهادات بازگشت به مدرسه توسط MSI ارتقا دهید

بنابراین، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ کاملاً جدید هستید که هوش مصنوعی، بهترین عملکرد در کلاس، پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند و بسته‌ای کلی برای خلاقیت یا بازی را ارائه می‌دهد – همه اینها بدون ضرر کردن – پس شما آمده‌اید. به جای مناسب

در اینجا تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانش‌آموزان از خانه MSI را آورده‌ایم که مناسب با آن‌ها هستند. بهترین بخش این است که این برند تخفیف هایی تا 40٪ ارائه می دهد تا معامله را شیرین کند و اطمینان حاصل کند که چیزی برای همه در هر قیمتی وجود دارد. بیایید مستقیماً به پیشنهادات بازگشت به مدرسه MSI برویم!

1. Ace Every Game با هوش مصنوعی MSI Cyborg 15

همانطور که می توانید تصور کنید، هوش مصنوعی جدیدترین کلمه کلیدی است و MSI مطمئناً از افزودن برخی از خوبی های هوش مصنوعی به ماشین های خود غافل نمی شود. همه چیز با تراشه‌های سری Core Ultra 5 اینتل شروع می‌شود که عملکرد لپ‌تاپ را افزایش می‌دهد – در حالی که در یک NPU یکپارچه برای عملکرد هوش مصنوعی فوق‌العاده قرار می‌گیرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، NPU به افزایش عملکرد در برنامه‌های خاص بر اساس میزان استفاده شما که توسط هوش مصنوعی ردیابی می‌شود، کمک می‌کند. اگر از لپ تاپ خود عمدتاً برای بازی یا ویرایش اسناد استفاده می کنید، هوش مصنوعی Cyborg 15 الگوهای استفاده شما را یاد می گیرد و عملکرد و عمر باتری را بر این اساس بهینه می کند.

Cyborg 15 2

البته این فقط مربوط به CPU نیست. هوش مصنوعی Cyborg 15 به لطف پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 با 6 گیگابایت حافظه GDDR6، می تواند گرافیک های شدیدی را مانند کار هیچ کس اداره کند. در واقع، Cyborg 15 AI یکی از معدود لپ‌تاپ‌هایی است که این پیکربندی قدرتمند GPU را با قیمت 100000 روپیه دارد.

علاوه بر این، MSI در بقیه بسته‌ها کوتاهی نکرده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. 16 گیگابایت رم DDR5 به همراه 1 ترابایت SSD سریع NVMe PCIe Gen 4×4 وجود دارد.

سایبورگ 15

با شروع قیمت 99990 روپیه، Cyborg 15 AI یک گزینه متقاعد کننده برای دانش آموزانی است که بهترین های هر دو دنیا را می خواهند – بهره وری و بازی. چه بخواهید با ویرایش Reels وارد فضای تولید محتوا شوید یا در مسابقات ورزشی الکترونیکی بعدی برای Valorant شرکت کنید، هوش مصنوعی Cyborg 15 از شما پشتیبانی خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فعال سازی و استفاده از eSIM در اندروید

2. با MSI Prestige وارد دنیای هوش مصنوعی شوید

Cyborg 15 یک نیروگاه اختصاص داده شده به دانش آموزانی است که خواهان عملکرد بالا و بدون هیچ گونه مصالحه هستند. اکنون، برای تطبیق آن نوع قدرت خام، باید روی فاکتور شکل سازش کرد. در اصل، Cyborg 15 قابل حمل ترین نوت بوک موجود نیست. اگر به دنبال شاسی قابل حمل تری هستید که بار سنگینی بر روی شانه های شما اضافه نکند، سری Prestige راه خوبی است.

قابل ذکر است که MSI Prestige 13 AI و Prestige 16 AI لپ تاپ های باریک و سبکی هستند که برای حرفه ای ها و دانش آموزان ارائه می شوند. علیرغم ارائه عملکرد و استقامت خوب، دستگاه های سری Prestige به دلیل ماهیت باریک خود برای همراهان ایده آل در سفر یا رفت و آمد می باشند. تمام خوبی های هوش مصنوعی را از پردازنده های Intel Core Ultra با درخشان برای تجربه رسانه ای عالی دریافت می کنید.

موتور هوش مصنوعی MSI

در نتیجه فرم نازک، نمی‌خواهید یک GPU اختصاصی دریافت کنید، اما گرافیک مجتمع Intel Arc قادر است کارهای روزمره را به همراه برخی موقعیت‌های سخت مانند ویرایش عکس و ویدیو به راحتی انجام دهد.

بهترین بخش این است که MSI گزینه های زیادی برای انتخاب فراهم می کند، بنابراین انواع مختلفی از سری Prestige بر اساس نیاز شما وجود دارد. هوش مصنوعی Prestige 16 دارای یک پردازنده گرافیکی سری RTX 20 است که قدرت زیادی برای کارهای گرافیکی فشرده در اختیار آن قرار می دهد. با این حال، اگر به دنبال جایگزینی مقرون به صرفه تر هستید، MSI همچنین نسخه ای از Prestige 13 را با پردازنده Core i5 نسل سیزدهم به جای تراشه Core Ultra به فروش می رساند.

پرستیژ 13

دقیقاً مانند Cyborg 15، Prestige 13 AI نیز از 99990 روپیه شروع می شود. بسته به نیاز خود، می توانید بین این دو انتخاب کنید.

3. یک لپ تاپ بازی نازک؟ این MSI GF63 است

قابل درک است که همه دانش‌آموزان نمی‌توانند نزدیک به یک میلیون لپ‌تاپ خرج کنند. اما، آیا این بدان معناست که شما باید در مورد عملکرد مصالحه کنید؟ خب، MSI اینطور فکر نمی کند. سری نوت بوک های Thin GF63 از MSI بسته ای را ارائه می دهد که اکثر دانش آموزان نمی توانند از آن امتناع کنند. لپ‌تاپ‌ها نه تنها نازک و سبک هستند، بلکه سخت‌افزاری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه دارند.

نازک GF63 1

به عنوان مثال، مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع این مجموعه، دارای پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i5-12450H نسل دوازدهم همراه با پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2050 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 است. این صفحه نمایش یک پنل بزرگ 15.6 اینچی FHD IPS است که قادر به حداکثر نرخ تازه سازی 144 هرتز است. 16 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی NVMc PCIe SSD وجود دارد. و حدس بزنید چه؟ می توانید همه اینها را فقط با 57990 روپیه دریافت کنید. اکنون این معامله ای است که مطمئناً نمی توانید نادیده بگیرید!

این محدوده قیمتی است که در آن می‌توانید از لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ای انتظار داشته باشید که به طور کلی از نظر عملکرد عملکرد خوبی ندارند. حتی اگر این کار را انجام دهند، شما انتظار یک مصالحه از نظر فاکتور فرم را دارید. با این حال، GF63 بهترین های هر دو دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان یک دانش آموز، می توانید لپ تاپ را به راحتی در کوله پشتی خود حمل کنید، در حالی که هنگام برنامه نویسی یا حتی بازی، عملکردی نرم دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین رم DDR3 برای لپ تاپ و دسکتاپ
نازک GF63 2

شایان ذکر است که GF63 در پیکربندی های قدرتمندتر تا تراشه Core i7 و گرافیک RTX 4050 نیز موجود است.

هر دو لپ تاپ 13 و 15 اینچی بسیار رایج هستند. در واقع، لپ تاپ های 16 اینچی نیز در طول سال ها محبوب شده اند. اما، اگر بخواهید بهترین مصرف رسانه و تجربه بازی را در حال حرکت داشته باشید، چه؟ این همان چیزی است که کاتانا 17 اینجاست. اگر فیلم‌ها و برنامه‌های ی زیادی تماشا می‌کنید یا بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، MSI Katana 17 گزینه‌ی مناسب شماست. اینجاست که صفحه نمایش اضافی می تواند به شما دست برتر بدهد.

کاتانا 17 2

با یک صفحه نمایش بزرگتر، می توانید عناصر بیشتری را به طور همزمان مشاهده کنید – به طور قابل توجهی تجربه استفاده از لپ تاپ خود را بهبود می بخشد. پنل عظیم 17.3 اینچی FHD در کاتانا 17 دارای نرخ تازه سازی چشمگیر 240 هرتز است که مطمئناً گیمرها از آن استقبال خواهند کرد. بدون شک، خود لپ تاپ نسبتاً بزرگ است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کوله پشتی ای دارید که بتواند این جانور را در خود جای دهد!

هر چند این فقط مربوط به نمایشگر نیست. پردازنده مرکزی Core i7-12650H اینتل در قلب Katana 17 قرار گرفته است در حالی که NVIDIA GeForce RTX 4060 گرافیک را با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 مدیریت می کند.

کاتانا 17

در حال حاضر، MSI تخفیف باورنکردنی 26 درصدی را برای Katana 17 ارائه می‌کند که هزینه آن را به 110990 روپیه کاهش می‌دهد. این قیمت کاتانا 17 را به یک دزدی مطلق تبدیل می کند، به خصوص اگر به دنبال یک صفحه نمایش باشکوه در لپ تاپ هستید.

5. در مورد بودجه؟ MSI Modern 14 Has You Covered

MSI عمدتاً به خاطر لپ‌تاپ‌های گیمینگ با زیبایی گیمر شناخته می‌شود. اگر چیز ظریف‌تری برای کالج/دانشگاه خود می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنم سری نوت‌بوک‌های مدرن را انتخاب کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این لپ‌تاپ‌ها طراحی مدرن و پیچیده‌ای دارند که با اکثر لپ‌تاپ‌های تجاری همخوانی دارد.

مدرن 14

نه تنها زبان طراحی ظریف است، بلکه زیبایی مات آن باعث می‌شود لپ‌تاپ در کنار عناصر طراحی مدرن مانند قاب‌های باریک و کلیدهای متضاد، شیک به نظر برسد. قابل ذکر است که Modern 14 اندازه مناسبی برای اکثر افراد است و در عین حال دارای مجموعه ای کامل از پورت ها است – چیزی که مطمئناً برای دانش آموزان مفید خواهد بود.

نسخه پایه مدرن 14 از 31990 روپیه شروع می شود و شامل پردازنده AMD Ryzen 5 7530U با صفحه نمایش فول اچ دی، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی NVMe PCIe Gen3 SSD است. همچنین بسیار سبک است و تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و گزینه مناسبی برای دانش آموزان است. بدون شک، این یک معامله خیره کننده برای دانشجویانی است که نمی خواهند ولخرجی کنند و به دنبال یک لپ تاپ سطح پایه هستند.

چیزی برای همه

با تخفیف‌های بزرگ تقریباً روی همه مدل‌ها، MSI گزینه‌های باورنکردنی را برای دانش‌آموزان لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه به ماشین‌های بازی پیشرفته و قدرتمند ارائه می‌دهد که بهره‌وری را نیز افزایش می‌دهند. بنابراین، کدام یک را دریافت می کنید؟ یک نوت بوک 13 اینچی قابل حمل با ویژگی های هوش مصنوعی هوشمند یا یک هیولای رسانه ای عظیم 17 اینچی؟

 

امیدواریم از این مقاله بهترین پیشنهادات و پیشنهادات لپ تاپ MSI برای دانش آموزانی که نمی توانید آنها را رد کنید مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DRxfKQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *