استارت‌آپ بیمه فناوری کامل PasarPolis مدیرعامل سابق آلیانز اندونزی را استخدام کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ بیمه فناوری کامل PasarPolis مدیرعامل سابق آلیانز اندونزی را استخدام کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

PasarPolis، یکی از اولین شرکت های بیمه فول استک اندونزی، پیتر ون زیل را به عنوان رئیس خود انتخاب کرده است. ون زیل مدیر و مدیر عامل سابق آلیانز اندونزی، یکی از بزرگترین شرکت های بیمه کشور است.

پاسارپلیس از طریق مشارکت استراتژیک با Tap Insure می‌تواند محصولات بیمه خود را به مشتریانی مانند Tokopedia، Gojek و Traveloka ارائه دهد و توزیع کند. ون زیل بر استراتژی پاسارپولیس به عنوان یک بیمه گر تمام عیار نظارت خواهد کرد.

علاوه بر هفت سال به عنوان مدیر و مدیر عامل آلیانز اندونزی، ون زیل 15 سال را در نقش های ارشد در AIG گذراند. او به TechCrunch گفت که به دلیل پتانسیلی که در راه‌حل‌های بیمه دیجیتال می‌بیند که به جمعیت وسیع‌تری در اندونزی می‌رسد، تصمیم گرفت از یک کن تثبیت‌شده مانند آلیانز اندونزی به زندگی استارتاپی برود.

پیتر ون زیل

پیتر ون زیل

ون زیل برای اولین بار بیش از هشت سال پیش، زمانی که آلیانز بیمه‌گر شرکای تجاری پاسارپولیس شد، کار خود را با تیم پاسارپولیس آغاز کرد. مسئولیت‌های او در قانون جدیدش شامل هدایت شرکت به سمت هدفش برای تبدیل شدن به بیمه‌گر دیجیتال پیشرو در اندونزی است. وان زیل گفت وجه تمایز پاسارپولیس با سایر شرکت‌های بیمه اندونزیایی مانند سرماتی، لایف پال و چکاجا، توانایی آن در رسیدگی به شکاف بیمه و توزیع نابرابر بیمه در جنوب شرقی آسیا، به ویژه اندونزی، به لطف توانایی آن در پذیره‌نویسی و توزیع محصولات بیمه خود است. پاسارپولیس این کار را از طریق مشارکت استراتژیک با Tap Insure انجام می دهد که توسط سازمان مالی اندونزی (OJK) ثبت و نظارت می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معرفی داستان و بازیگران رئالیتی شو ارتش سری

ون زیل افزود که پاسارپلیس همچنین سابقه قوی در تجربه ادعاها و خدمات مشتری دارد. 98٪ از کل خسارت های B2B2C (بیمه غیر اعتباری) را در کمتر از 24 ساعت با موفقیت حل کرد و 95٪ از کل خسارت های بیمه دستگاه در کمتر از دو ساعت تسویه شد.

پاسارپولیس علاوه بر اندونزی در سایر بازارهای آسیای جنوب شرقی مانند ویتنام و تایلند نیز حضور دارد. PasarPolis که در سال 2015 راه اندازی شد، بیش از یک میلیارد بیمه نامه صادر کرده و بیش از 59 میلیون دلار جمع آوری کرده است، از جمله از سه تک شاخ اندونزیایی: Gojek، Tokopedia و Traveloka. یکی از تخصص های آن فروش بیمه نامه به افرادی است که قبلاً هرگز بیمه نامه ای نخریده اند و محصولات بیمه تعبیه شده آن شامل مسافرت، محتوای خانه، تدارکات، الکترونیک، سلامت دستگاه، زندگی و خودرو است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/daf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *