یوجی ناکا، یکی از خالقان Sonic the Hedgehog، 1.2 میلیون دلار جریمه شد به دلیل تجارت داخلی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از خالقان Sonic the Hedgehog، یوجی ناکا، توسط دادگاه ناحیه توکیو به دلیل تجارت داخلی مجرم شناخته شد.

خبرگزاری ژاپنی جیجی پرس گزارش داد که ناکا قانون ابزارهای مالی و مبادلات ژاپن را نقض کرده است، زیرا او سهام را بر اساس اطلاعات داخلی خریداری کرده است.

قاضی که ناکا را مجرم تشخیص داد، دو جریمه به 173 میلیون ین (1.2 میلیون دلار) انباشته شد – یک مجازات بسیار قابل توجه. در کنار جریمه، احتمال زندان نیز وجود دارد، به طوری که قاضی ناکا را به 30 ماه حبس و چهار سال تعلیق محکوم کرد. بنابراین، تا زمانی که ناکا به شرایط مقرر در دستور پایبند باشد و از نقض قوانین بعدی خودداری کند، می تواند از زندان اجتناب کند.

یوجی ناکا قبلا در ماه ژوئن مجرم شناخته شده بود. با این حال، دفاعیات او برای یک حکم تعلیقی استدلال کرد و مدعی شد که موکل آنها به طور تصادفی اطلاعات غیرمرتبط با کار او را دیده است. اکنون این اعطا شده است.

ناکا اولین بار در نوامبر 2022 دستگیر شد. در آن زمان او مشغول کار بود دنیای عجایب بالان برای Square Enix، ناکا از آن آگاه شد اژدها تلاش درایت، یک جدید که توسعه دهنده هدف گذاری روی آن کار می کرد. ناکا حدود 10000 سهم از سهام هدف را به مبلغ 2.8 میلیون ین (20000 دلار) خریداری کرد. قصد او این بود که پس از اعلام بازی موبایل آینده و افزایش ارزش سهام، اینها را بفروشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم بارگذاری وضعیت واتس اپ در اندروید و آیفون

پس از این، ناکا برای دومین بار در دسامبر 2022 دستگیر شد، زیرا او پس از اطلاع از اینکه Square Enix قصد دارد Final Fantasy VII: The First Soldier را با توسعه دهنده تلفن همراه ATeam Entertainment بسازد، تخلف مشابهی را در تجارت داخلی انجام داده بود. بر اساس گزارش‌ها، ناکا به مواد و صورتجلسه‌های سرمایه‌گذاری دسترسی پیدا کرد و متعاقباً 130000 سهم را خریداری کرد که پس از فروش آنها بیش از 20 میلیون ین (146000 دلار) سود به دست آورد.

متعاقباً، یکی از خالقان Sonic the Hedgehog در ماه مارس به جرم خود اعتراف کرد و گفت که “شکی وجود ندارد” که او در طرح معاملات داخلی شرکت کرده است. گزارش شد که سازنده «پشیمان نشد» (از طریق آبما تایمز).

یوجی ناکا بیشتر به خاطر مشارکتش در سری Sonic The Hedgehog شناخته می شود که عناوین متعددی از جمله تولید کرده است. مرزهای صوتی و سوپراستارهای سونیک. اینها هستند بهترین بازی های سونیک برای تماشای طرفداران

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZCwIgX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *