آیا در یک بازار سرمایه خطرپذیر محافظه کارانه تر، فناوری بزرگ پیشرفت می کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آیا در یک بازار سرمایه خطرپذیر محافظه کارانه تر، فناوری بزرگ پیشرفت می کند؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این ماست نمایش چهارشنبه، جایی که ما معمولاً روی یک نفر تمرکز می کنیم – اما امروز، با دو نفر صحبت می کنیم! – به کار آنها فکر کنید و بقیه را باز کنید. این هفته، الکس با هانس یانگ، مدیر ارشد مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها، و تام دیویس، مدیر ارشد مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها، در مورد چگونگی کار غول فناوری برای ادغام عمیق‌تر خود با دنیای استارت‌آپ‌ها و همه چیزهای صحبت کرد.

تیم استارت آپی مایکروسافت اخیراً TechCrunch را برای برنامه جدید Pegasus خود ساخته است که مجموعه ای از مزایای را برای استارتاپ های پذیرفته شده ارائه می دهد. این کار در کنار تلاش مایکروسافت برای تأمین سرمایه برای استارت‌آپ‌های جدید و آینده از طریق بازوی مخاطره‌آمیز خود قرار دارد.

از آنجایی که سرمایه‌های مخاطره‌آمیز سنتی در بازار محافظه‌کارانه‌تر کاهش می‌یابد و بنیان‌گذاران خود را در حال کاهش هزینه‌ها و جستجوی راه‌هایی برای افزایش درآمد می‌بینند، کار با غول فناوری مانند مایکروسافت می‌تواند فریبنده باشد. توجه داشته باشید که کار با استارت آپ در شرکت های بزرگ فناوری رایج است: گوگل نیز مانند یک برنامه استارت آپی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه در 9 مرحله آسان با فیس بوک قرار ملاقات کنیم؟

به طور خلاصه، اگر شما یکی از گران اصلی ابر هستید، ورود به مزیت های خوب داستان های جدید فناوری بعدی فقط یک تجارت خوب است.

در نهایت، مایکروسافت به OpenAI نزدیک شده است، که کار خود را در فضای ابری در زمینه ای متفاوت از یک سال پیش قرار می دهد.

Equity روز جمعه با جمع بندی اخبار ما، سپس دوشنبه با شروع هفتگی نمایش ما، و چهارشنبه آینده با مصاحبه ای که ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم، بازخواهد گشت. تا آن زمان، می توانید ما را در توییتر دنبال کنید: @EquityPod.

به زودی صحبت می کنیم!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین دارای یک نمایش عالی در کریپتو، آ نشان می دهد که با بنیانگذاران مصاحبه می کند، یکی که جزئیات چگونگی جمع شدن داستان های ما و بیشتر!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YBNekH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *