مایکروسافت Xbox Live Gold را جمع‌آوری کرده و Game Pass Core را جایگزین آن می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از 20 سال، Xbox Live Gold با Xbox Pass Core جدیدتر و درخشان‌تر جایگزین می‌شود.

جدیدترین سرویس اشتراک دسترسی به مجموعه ای منتخب از بیش از 25 عنوان را برای در Xbox Series X|S و Xbox One فراهم می کند. برای 9.99 دلار / 6.99 پوند / 14.99 دلار استرالیا در ماه یا 59.99 دلار / 49.99 پوند / 88.05 دلار استرالیا در هر سال، بازیکنان به عناوینی مانند هل بلید: قربانی سنوا، استوار، و Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited. پس از این دو تا سه بار در سال بازی های جدید به سرویس اشتراک اضافه می شود.

قبل از اینکه Game Pass Core در 14 سپتامبر 2023 فعال شود، Games with Gold در 1 سپتامبر به پایان می رسد و به طور خودکار حساب های موجود را به سرویس جدید منتقل می کند. با این حال، بازیکنان همچنان می‌توانند به بازی‌های Xbox One که قبلاً از طریق Games with Gold بازخرید شده‌اند، دسترسی داشته باشند. به همین ترتیب، صرف نظر از وضعیت اشتراک، هر عنوان Xbox 360 که از طریق سرویس قدیمی بازخرید شده باشد، در کتابخانه بازیکن نگهداری می شود.

هدف Game Pass Core این است که نه تنها بازی‌های با طلا را به‌روز کند، بلکه «به بازیکنان حق انتخاب و ارزش بیشتری بدهد».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سری تلویزیون های هوشمند OLED S90C سامسونگ بزرگترین ارتقای خود را دریافت کرده است

این به‌روزرسانی به دنبال این خبر است که طرح دوستان و خانواده Xbox در 15 آگوست بسته می‌شود. تقریباً یک سال پیش آزمایش عمومی برای طرح جدید Xbox Game Pass را قبل از انتشار یک پیش‌نمایش برای مناطق منتخب آغاز کرد.

این خبر از طرف a پست توییتر توسط Spitfire_Spud، که از پایان اشتراک خود مطلع شد. این اعلان توضیح می دهد که ایکس باکس “پیش نمایش را به عنوان پایان می دهد [it] به نظر می رسد که از آموخته های چند ماه گذشته استفاده کند و در ساخت یک پیشنهاد تحقیق کند [it] می تواند در آینده در سراسر جهان عرضه شود.”

به نظر می رسد در حال حاضر تغییرات زیادی در دنیای ایکس باکس وجود دارد، بنابراین برای کمک به شما در حرکت در آب های ناآرام، ما همه موارد را جمع آوری کرده ایم. بهترین معاملات ایکس باکس در ماه جولای و بهترین بازی های Xbox Series X تا بتوانید به راحتی مرور کنید.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aJyUiM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *