فورد قیمت پیکاپ لایتنینگ EV F-150 را کاهش داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فورد قیمت پیکاپ لایتنینگ EV F-150 را کاهش داد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فورد F-150 لایتنینگ اکنون کمی ارزانتر است. این خودروساز امروز از کاهش قابل توجه قیمت پیکاپ برقی خود خبر داد و دلیل کاهش قیمت را بهبود بازده تولید عنوان کرد.

کاهش قیمت لایتنینگ به هر سطحی رسید. کامیون کار سطح پایه Pro اکنون 49995 دلار قیمت دارد که از 59974 دلار کاهش یافته است. تریم‌های XLT با کاهش قیمت از 9479 تا 8479 دلار درمان‌های مشابهی دریافت کردند. بالاترین سطح، پکیج Platinum Extended Range، با کمترین کاهش قیمت به میزان 6079 دلار، قیمت خودرو را از 98074 دلار به 91995 دلار کاهش داد.

فورد در بیانیه ای اعلام کرد که عوامل متعددی منجر به کاهش قیمت می شود.

Marin Gjaja، مدیر ارشد مشتریان فورد مدل e گفت: اندکی پس از راه اندازی F-150 Lightning، افزایش سریع هزینه های مواد، محدودیت های عرضه و سایر عوامل باعث افزایش هزینه کامیون برقی فورد و مشتریان ما شد. ما به کار در پس‌زمینه برای بهبود دسترسی و مقرون به صرفه بودن ادامه داده‌ایم تا به کاهش قیمت‌ها برای مشتریان خود و کوتاه‌تر کردن زمان انتظار برای F-150 Lightning جدید کمک کنیم.»

مرکز خودروهای الکتریکی Rouge در میشیگان به طور موقت برای اجرای ارتقاء کارخانه تعطیل است. پس از تکمیل، فورد می گوید ظرفیت تولید 150000 F-150 Lightning در سال را خواهد داشت که سه برابر بیشتر از سطح فعلی است.

کامیون‌های سایز کامل مدت‌هاست که عامل اصلی درآمد برای خودروسازان بوده‌اند و جنگ پیکاپ‌های الکتریکی در حال داغ شدن است. جنرال موتورز و شورولت به عرضه خودروی خارق العاده و گرانقیمت EV Silverado خود نزدیک می شوند (گزارش آزمایش اولیه من را در اینجا بخوانید)، و Stellantis به عرضه نسخه الکتریکی پیکاپ رم نزدیک تر می شود. به همین ترتیب، تسلا به تازگی اعلام کرد که اولین Cybertruck را در خط تولید خود تولید کرده است و Rivian نیز به آرامی پیکاپ EV خود را نیز عرضه می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ytEPQd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *