سری تلویزیون های هوشمند OLED S90C سامسونگ بزرگترین ارتقای خود را دریافت کرده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به تازگی مجموعه نمایشگرهای OLED 2023 خود را با بزرگترین پیشنهاد خود گسترش داده است: تلویزیون هوشمند سامسونگ 83 اینچی S90C OLED 4K.

این جدیدترین مدل با «طراحی شیک LaserSlim» با تمام ویژگی‌هایی که این سری به خاطر وضوح 4K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز معروف هستند، ارائه می‌شود. از آنجایی که این صفحه نمایش OLED است، رنگ ها در S90C 83 اینچی سامسونگ نیز باید زنده به نظر برسند. این کیفیت صفحه نمایش به لطف فناوری پردازشگر کوانتومی عصبی این شرکت، حتی بیشتر افزایش یافته است. به گفته سامسونگ، این پردازنده قادر است «محتوا را با جزئیات چشمگیر ارائه کند… و [in] بیش از یک میلیارد سایه رنگ واقعی.”

جلوه‌های بصری درجه یک تنها قسمتی نیست که S90C 83 اینچی در آن برتری دارد، زیرا دارای ویژگی‌های صوتی چشمگیر است. اول، تلویزیون هوشمند از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و به آن اجازه می دهد “ارائه شود [a] صدای واقع گرایانه” – تا زمانی که تجهیزات مناسب را در اختیار داشته باشید. برای دستیابی به این افکت سه بعدی، به نوار صوتی نیاز دارید که از فرمت Dolby Atmos پشتیبانی کند. سامسونگ توصیه می کند از سری Q خود چیزی تهیه کنید، اما گزینه های زیادی مانند Sony HT-G700 وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Green-Got یک نئوبانک برای مشتریان آگاه به آب و هوا است

دیگر ویژگی صوتی موجود OTS یا Object Tracking Sound است که به مدل جدید S90C راهی برای تقلید جلوه های صوتی واقعی برای غوطه وری بیشتر می دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه S90C 83 اینچی می‌توان به «دستیار صوتی داخلی برای کمک به یافتن نمایش‌های جدید» در سرویس‌های پخش به‌علاوه Samsung Gaming Hub برای دسترسی سریع به پلتفرم‌های مختلف بازی اشاره کرد. در این مورد، تلویزیون دارای حالت Game Motion Plus نیز است که برای تجربه ای بدون تاخیر، نرخ تازه سازی را به 144 هرتز می رساند.

تلویزیون OLED سامسونگ S90C 83 اینچی

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

دسترسی

شما می توانید خریداری کنید تلویزیون هوشمند 83 اینچی S90C در سامسونگ در حال حاضر با 5999.99 دلار. به نظر می رسد این صفحه نمایش منحصر به فرد ایالات متحده است زیرا ما نتوانستیم مدل را در مناطق دیگر پیدا کنیم. اندازه های S90C در آن مناطق به 77 اینچ می رسد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که تلویزیون جدید در جای دیگری منتشر شود. کشورهای دیگر مانند بریتانیا سه سایز دیگر (55، 65 و 77 اینچ) را برای S90C دارند. ما از سامسونگ پرسیدیم که آیا قصد دارد نسخه 83 اینچی را به صورت جهانی عرضه کند. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع خطای پوشه فشرده در ویندوز 11

در حال حاضر مشخص نیست که آیا غول فناوری برنامه های بیشتری برای عرضه یک صفحه نمایش 83 اینچی برای سری S95C رده بالاتر دارد یا نه (اگرچه ما درخواست کردیم). این تلویزیون ها کیفیت بهتری دارند زیرا دارای صفحه نمایش کوانتوم دات OLED و همچنین پشتیبانی از HDR10 Plus از جمله موارد دیگر هستند. اما یک چیز وجود دارد که ما از آن مطمئن هستیم – سامسونگ 83 اینچی S95C بسیار گران قیمت خواهد بود. برای مقایسه، مدل 77 اینچی S95C معمولاً با قیمت 4499 دلار به فروش می رسد در حالی که قیمت S90C 77 اینچی 3599 دلار است. این یک پرش بزرگ است. اگر سامسونگ به ما بگوید که روی یک تلویزیون بزرگتر برای خط کار می کند، به شما اطلاع خواهیم داد.

تلویزیون های OLED به دلیل گران بودن بسیار معروف هستند. اگر به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر دیگری علاقه‌مند هستید، TechRadar را که اخیراً به‌روزرسانی شده است، بررسی کنید لیست بهترین تلویزیون های سال 2023.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UuX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *