مولد اسکریپت TikTok | متریکول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک ویژگی جدید به نام تولید کننده اسکریپت را اضافه کرده است. این ویژگی در عرض چند ثانیه اسکریپت ها را تولید می کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک صنعت خاص را وارد کنید و نام و توضیحات محصول را وارد کنید و هوش مصنوعی شما را به عهده می گیرد! این ویژگی جدید به طور خاص برای کمک به کاربران برای ایجاد تبلیغات موثر با استفاده از اصطلاحات و کلمات کلیدی قانع کننده است. گفته شده است که این ویژگی جدید می تواند تا 5 ساعت از زمان صرف شده سازندگان برای تبلیغات را کاهش دهد.

این ویژگی جدید کاملا رایگان است و در مرکز خلاقیت در دسترس است.

چگونه کار می کند؟

استفاده از این ویژگی آسان است و بیش از یک پیشنهاد اسکریپت ارائه می دهد و حتی اگر تصمیم گرفتید هیچ کدام از آن ها کار نمی کند، می توانید آن را دوباره اجرا کنید و با 3 اسکریپت کاملا متفاوت دیگر می آید.

اسکریپت هایی که تولید خواهد کرد شامل قلاب ها، صحنه ها، فراخوانی برای اکشن و نشانه های بصری و صوتی خواهد بود. خیلی راحت تر از این نمی شود!

گام به گام در اینجا نحوه استفاده از Script Generator را آورده ایم:

  • وارد حساب تجاری TikTok خود شوید
  • سپس روی «ابزار خلاق» در بالا کلیک کنید
  • سپس «Script Generator» را پیدا کنید
  • صنعت، برند محصول یا نام انتخابی خود را انتخاب کنید
  • و voila… شما 3 اسکریپت مختلف را برای انتخاب خواهید دید
  • اسکریپت مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا اگر هیچ کدام را دوست نداشتید دوباره امتحان کنید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یکی از بنیانگذاران Chainlink می خواهد که web3 تضمین های رمزنگاری را به جهان ارائه دهد

مزایای اسکریپت مولد

  • باعث صرفه جویی در زمان برای سازنده می شود
  • شخصی سازی و منحصر به فرد بودن، هوش مصنوعی از منابع خود برای تعیین مخاطب و لحن هدف سازنده استفاده می کند
  • افزایش تعامل
  • پا در رقابت

با استفاده از این ویژگی پیشرفته، سازندگان باید حداقل کار را برای تولید تبلیغاتی انجام دهند که هدف آن هدف قرار دادن مخاطبان صحیح با استفاده از کلمات کلیدی موثر و افعال است.

خوب، چه چیزی است؟

درست مانند همه چیزهای هوش مصنوعی، در مورد منحصر به فرد بودن برند نیز خطراتی وجود دارد. از آنجایی که هوش مصنوعی اطلاعاتی را از روندها، ویدیوها و موضوعاتی که از قبل وجود دارد جمع‌آوری می‌کند، این خطر می‌تواند به برند شما آسیب برساند. به عنوان مثال، بسیاری از مناقشه‌هایی که در TikTok می‌بینیم از «چه کسی اول این روند را ایجاد کرد» ناشی می‌شود و همه پس از آن فقط «کپی» می‌کنند.

قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد، اما شاید برای پیشبرد همه محتوای خود به طور کامل به این ویژگی اعتماد نکنید.

درست مانند تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، TikTok همیشه ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای را برای امتحان ارائه می‌کند! آیا می خواهید اسکریپت مولد را اجرا کنید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد TikTok و نحوه کسب درآمد از حساب TikTok خود، روی زیر کلیک کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Fanfix، رقیب Patreon، «SuperLink» را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم لینک در بیو با هدف سازندگان Gen Z •

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zoK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *