چگونه پیام های حذف شده در واتس اپ را لغو کنیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه پیام های حذف شده در واتس اپ را لغو کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

واتس اپ یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان در سراسر جهان است. اکنون، قبل از اینکه همه شما دوستان iMessage به ما حمله کنید – دنیایی خارج از اکوسیستم اپل وجود دارد که در آن برنامه هایی مانند WhatsApp و Telegram نقش اساسی دارند. در حالی که واتس اپ به اندازه تلگرام غنی از امکانات نیست، اخیراً با ویژگی هایی مانند استفاده از یک شماره در دو تلفن همراه شده است. یکی دیگر از ویژگی هایی که اخیراً معرفی شده است، امکان لغو پیام های حذف شده است.

اگر به طور تصادفی پیامی را حذف کردید و می‌خواهید آن را برگردانید، اکنون با کمک قابلیت واگرد واتساپ، این امکان وجود دارد. اگر شما فردی هستید که انگشتان دست و پا چلفتی دارید و بدون خواندن برچسب زیر آیکون ها روی آنها ضربه می زنید، در اینجا نحوه بازگردانی پیام های حذف شده WhatsApp در تلفن خود آورده شده است.

استفاده از ویژگی لغو حذف چیست؟

ویژگی جدید واتس اپ ممکن است در نگاه اول چیز مهمی به نظر نرسد. بله، می‌توانید پیام‌های حذف شده را لغو و بازیابی کنید، اما ممکن است فکر کنید که این کار چندان مفید نیست. خوب، اگر شما هم مثل من هستید که با عجله دکمه «حذف برای من» را به جای گزینه «حذف برای همه» زده اید، این ویژگی جدید نجات دهنده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش آسان برای درج یک جعبه متن در Google Docs
وب WahtsApp در حال همگام سازی نیست

این به شما امکان می دهد تا عمل حذف را لغو کنید و پیام را بازیابی کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید پیام را برای همه حذف کنید، اگر در وهله اول قصد انجام این کار را داشتید. همچنین می‌توانید در هنگام حذف چندین پیام از آن استفاده کنید و یک پیام مهم را به اشتباه حذف کنید. ماهیت این است که شما می توانید مورد استفاده خود را بفهمید، اما این در واقع یک ویژگی عالی است.

دستگاه های پشتیبانی شده برای قابلیت واگرد واتس اپ

در حال حاضر، قابلیت لغو پیام های حذف شده در واتس اپ برای و در دسترس است. همچنین برای همه کاربران واتس اپ عرضه گسترده ای دارد و فقط به آزمایش کنندگان بتا محدود نمی شود. بنابراین، مهم نیست که از چه دستگاهی استفاده می کنید، باید فوراً این ویژگی را دریافت کنید.

اگر از اندروید استفاده می‌کنید، به Play Store یا اگر از آیفون استفاده می‌کنید به اپ استور مراجعه کنید و برای دریافت این ویژگی، WhatsApp را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. پس از به روز رسانی، مراحل زیر را برای استفاده از آن دنبال کنید.

چگونه پیام های حذف شده واتس اپ را لغو کنیم

مرحله 1: مکالمه ای را که می خواهید پیام WhatsApp را در آن حذف کنید باز کنید.

گام 2: اگر با ضربه زدن تصادفی روی «حذف برای من» پیام را برای خود حذف کنید، اکنون یک بنر کوچک در پایین با یک دکمه لغو خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.

پیامی که حذف کرده اید بازیابی می شود.

مرحله 3: اکنون می‌توانید دوباره پیام را انتخاب کنید و گزینه «حذف برای همه» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر پیام را برای همه حذف کنید، گزینه لغو را مشاهده نخواهید کرد. عمل برگشت ناپذیر است. این قابل درک است زیرا در بیشتر موارد، برای نجات از شرمساری ارسال یک پیام اشتباه به یک مخاطب یا گروه و سپس حذف آن برای خود به جای همه، به ویژگی لغو نیاز دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم کارکرد قفل خودکار در آیفون

سوالات متداول برای لغو پیام های حذف شده در واتس اپ

1. آیا می توانم حذف یک تصویر در واتس اپ را لغو کنم؟

بله، از همین روش می توان برای بازیابی تصویر حذف شده نیز استفاده کرد. در واقع، هر فایل رسانه ای از جمله ویدئو، صدا یا سند را می توان با استفاده از این روش بازیابی کرد.

2. در چه مدت زمانی می توانم پیام حذف شده واتس اپ را لغو کنم؟

واتس اپ به شما 5 ثانیه فرصت می دهد تا پیام حذف شده را لغو کنید. به محض اینکه پیامی را برای خود حذف کردید، یک بنر کوچک در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که 5 ثانیه طول می کشد. اگر در آن مدت روی دکمه لغو ضربه نزنید، ناپدید می شود و پس از آن نمی توانید پیام را بازیابی کنید.

3. آیا می توانم پیامی را که قبلاً حذف کرده ام لغو کنم؟

نه، شما فقط می توانید پیام هایی را که در حال حاضر حذف کرده اید واگرد کنید. با این حال، می‌توانید پیام‌های قدیمی‌تر را از یک چت حذف و بازیابی کنید، حتی اگر پیام قبل از اجرای این ویژگی ارسال شده باشد.

4. آیا می توانید چت حذف شده واتس اپ را لغو کنید؟

متأسفانه، هنوز امکان بازگرداندن چت های حذف شده واتس اپ وجود ندارد. با این حال، مطمئناً یک ویژگی خوب خواهد بود. بنابراین، ما امیدواریم که WhatsApp آن را در آینده نزدیک عرضه کند.

بازیابی پیام های حذف شده تصادفی

در ظاهر، این یک ویژگی کاملاً اساسی است اما می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. اگر به اشتباه و در حالت جنون آمیزی یک میم درباره رئیس خود را در گروه آفیس ارسال کردید و آن را برای خود حذف کردید، دیگر لازم نیست با ویژگی جدید واگرد پیام های حذف شده در واتس اپ از دست دادن شغل خود بترسید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ckHSBO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *