بررسی Xiaomi 14: تقریباً Leica DSLR در جیب شما

زمان مطالعه: 17 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6Xiaomi 14 Review: Almost Leica DSLR in Your Pocket می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

در طول چند سال گذشته، اکثر برندهای گوشی های هوشمند (بدون جناس) روی بهبود یک جنبه – دوربین ها تمرکز کرده اند. از پرتاب سنسورهای بزرگ گرفته تا جنگ های عظیم مگاپیکسلی، دوربین های گوشی های هوشمند بهتر از همیشه شده اند. در نتیجه، مصرف کنندگان بیشتری به خاطر توانایی دوربین خود شروع به خرید گوشی های پرچمدار کردند. شیائومی نیز بدون شک یک تکه از پای را می خواست. اما، به جای مبارزه با آن از نظر تعداد، این برند ترجیح داد برای اپتیک با کیفیت بالا با لایکا شریک شود. و خوشحالم که گزارش بدهم، مشارکت نتیجه داده است.

 

بررسی شیائومی 14 برجسته شد

برای کسانی که نمی دانند، لایکا یک سازنده دوربین قدیمی با تاکید بر علم رنگ های معتبر است. آن‌ها همین تخصص را به الگوریتم‌های پردازش تصویر در پرچم‌داران شیائومی منتقل کرده‌اند – و در نتیجه گوشی‌های سری 14 شیائومی یکی از بهترین تنظیمات دوربین را در یک گوشی دارند.

اکنون، ممکن است تعجب کنید – چندین چنین مشارکت در گذشته اتفاق افتاده است. OnePlus و Hasselblad، Vivo و Zeiss، و غیره. اما، چیزی که در مورد همکاری شیائومی با لایکا برجسته می شود این است که نتایج در واقع در تصاویر کلیک شده توسط گوشی منعکس می شود. و این همان چیزی است که Xiaomi 14 را به یکی از بهترین دوربین های جیبی که من استفاده کرده ام تبدیل می کند. اما، آیا چیزی فراتر از دوربین در گوشی وجود دارد؟ بیایید دریابیم.

آنها دوربین های ستاره ای

من معمولا بیشتر بررسی هایم را با صحبت در مورد فرم فاکتور، نمایشگر، عملکرد کلی شروع می کنم و سپس به سراغ دوربین ها می روم. اما، از آنجایی که Xiaomi 14 عمدتاً بر اساس سیستم دوربین ساخته شده است، منصفانه است که ابتدا در مورد اپتیک صحبت کنیم.

بررسی شیائومی 14 3

من اهل مشخصات یا اعداد نیستم، بنابراین زیاد به اندازه سنسور یا تعداد مگاپیکسل نمی پردازم. زیرا برای کسی که گوشی را می‌خرد تا روی عکس‌های خوب کلیک کند، این اعداد هیچ ارزشی ندارند. در عوض، بیایید مستقیماً به تصاویر برسیم.

با دوربین اصلی شروع کنید — می توانید بدون توجه به شرایط نوری، عکس های عالی را از عکاس انتظار داشته باشید. چه بر روی بناها، مناظر، یا حتی سوژه های انسانی کلیک کنید، همه چیز برای چشم دلپذیر به نظر می رسد.

پروفایل های رنگی پر جنب و جوش و معتبر لایکا

شیائومی دو پروفایل رنگی ارائه می دهد – Leica Vibrant و Leica Authentic. حالت پر جنب و جوش – همانطور که می توانید انتظار داشته باشید – سطوح اشباع را کمی افزایش می دهد تا رنگ ها برجسته شوند. من می گویم این حالتی است که اکثر مردم ترجیح می دهند – به خصوص برای عکس های آماده برای رسانه های اجتماعی. با این حال، من به طور پیش فرض حالت Leica Authentic را انتخاب کردم زیرا رنگ ها واقعی تر هستند. نه فقط این، بلکه عکس‌های گرفته شده در حالت Authentic دارای رنگ‌بندی جزئی همراه با کنتراست بالاتر هستند – ظاهری که من شخصاً آن را ترجیح می‌دهم.

به هر حال، به عکس‌ها برمی‌گردیم – حتی زمانی که بزرگ‌نمایی می‌کنید، جزئیات کافی دارند. محدوده دینامیکی در اکثر سناریوها خوب است، اما من مشاهده کردم که نقاط برجسته در برخی موارد که هوا خیلی آفتابی بود، از بین می‌رود. چیزی شبیه به Galaxy S24 کنترل هایلایت کمی بهتر را ارائه می دهد، اما من کیفیت تصویر کلی را در هر روز هفته از شیائومی 14 انتخاب می کنم.

مد پرتره

رنگ‌های پوست نیز عمدتاً دقیق هستند که من را به این واقعیت می‌رساند که کلیک کردن روی عکس‌های پرتره با Xiaomi 14 لذت بخش است. حالت پرتره اصلی لایکا چندین فاصله کانونی و افکت‌ها را برای انتخاب به شما می‌دهد. حالت‌های مستند 35 میلی‌متری، بوکه چرخشی 50 میلی‌متری، حالت‌های پرتره 75 میلی‌متری و فوکوس نرم 90 میلی‌متری وجود دارد. من متوجه شدم 90 میلی متری برای میل من خیلی نرم است. 35 میلی متر – در حالی که شارپ کافی است – برای یک پرتره به گفته من بسیار عریض است. در حالی که من بوکه 50 میلی متری را دوست دارم، اما بیشتر هنگام کلیک کردن روی عکس ها در نور روز خوب است. این حالت پرتره 75 میلی متری را برای من باقی گذاشت – مورد علاقه من.

این حالت از لنز زوم اپتیکال 3.2X روی تلفن استفاده می کند – که به گفته من – فشرده سازی عالی را برای یک عکس پرتره ارائه می دهد. البته، شما باید چند قدم از سوژه خود عقب بروید، اما ارزشش را دارد. با این حال، در شرایط کم نور، پیشنهاد می‌کنم حالت 35 میلی‌متری را پیش‌فرض کنید زیرا سنسور اصلی نور بیشتری می‌گیرد.

بزرگنمایی

در حالی که در حال انجام آن هستیم، دوربین 3.2X دوربین مورد علاقه من در شیائومی 14 است، اگرچه این واقعیت که از نظر اپتیک بهترین نیست. این در درجه اول به این دلیل است که من به طور کلی دوربین های تله فوتو را دوست دارم. اگر نگاهی به گالری من بیندازید، متوجه می‌شوید که حداقل 60 تا 70 درصد عکس‌های من همگی با استفاده از دوربین زوم گرفته شده‌اند. این فقط به من کمک می کند تا با حذف عناصر ناخواسته، سوژه خود را بهتر کادربندی کنم.

با این اوصاف، من از زوم بیشتر حتی بیش از 3 برابر خوشم می آید، بنابراین Xiaomi 14 Ultra با پریسکوپ 5X بیشتر مورد توجه من است. تطبیق پذیری بیشتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد زیرا در نور خوب، سطوح زوم اضافی را تا 10 برابر یا حتی 30 برابر باز می کند.

همچنین لازم به ذکر است که سرعت شاتر با لنز 3.2X در مقایسه با دوربین اصلی که فوق العاده سریع است کمی کمتر است. بنابراین، هنگامی که برای گرفتن یک شیء دور دست می زنید، مطمئن شوید که در حالت انفجاری کلیک می کنید تا از لرزش تصویر جلوگیری کنید. این همچنین هنگام عکاسی در حالت پرتره 75 میلی متری در شرایط کم نور نیز قابل استفاده است.

شیائومی همچنین از یک لنز شناور برای دوربین 3.2X استفاده می کند که به این معنی است که می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو نیز دو برابر شود. این پیاده سازی بسیار بهتر از استفاده از دوربین فوق عریض است و منجر به گرفتن عکس های نزدیک ستاره ای می شود. یک نگاهی به خودت بینداز!

کوچک نمایی

اگر یک گوشی فقط دو دوربین داشت و به من حق انتخاب بین اولتراواید و تله فوتو داده می شد، هر بار یک تله فوتو را انتخاب می کردم. این نشان می دهد که من واقعاً از لنز اولتراواید زیاد استفاده نمی کنم. اما اگر چنین کردید، از دوربین 14 میلی متری شیائومی 14 انتظار زیادی نداشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  واکنش تاکید شده در آیفون به چه معناست

اشتباه نکنید، وقتی نور مناسب باشد، روی عکس های خوب کلیک می کند. اما، در بیشتر مواقع، عکس‌ها نرم هستند و هنگام بزرگ‌نمایی، فاقد جزئیات هستند.

سلفی – پاشنه آشیل

من سال گذشته از Xiaomi 13 Ultra استفاده کردم و در حالی که توسط دوربین‌های پشتی مجذوب شدم، دوربین سلفی بسیار ناامیدکننده بود. در واقع تا آنجا پیش می‌روم که بگویم گوشی‌هایی که یک پنجم شیائومی 13 اولترا قیمت دارند، سلفی‌های بهتری می‌گیرند. بنابراین، با عرضه شیائومی 14 در سال جاری، من واقعاً امیدوار بودم که آنها دوربین جلو را بهبود بخشند.

بررسی Xiaomi 14 13

خوشحالم که می گویم دوربین سلفی نسبت به سال گذشته بسیار بسیار بهتر شده است. با این حال، هنوز هم با رقابت بالا نیست. من احساس می‌کنم شیائومی تمام منابع خود را صرف دوربین‌های پشتی کرده است، بنابراین فیلم‌برداری با فونت در نهایت به کودکی نادیده گرفته شده است. در نور خوب، سلفی‌ها خوب به نظر می‌رسند، اما رنگ پوست دقیق نیست و جزئیات از دست رفته است.

تقریباً به نظر می رسد شیائومی در حال اعمال یک لایه زیباسازی حتی با خاموش بودن تمام ویژگی ها/فیلترهای زیباسازی است. و من طرفدار این ظاهر نیستم. من سلفی های طبیعی را دوست دارم که عیوب و ایرادات را به همان شکلی که هستند نشان دهند.

نمونه های دوربین Xiaomi 14 16

اما، ترجیحات شما ممکن است متفاوت باشد و ممکن است ظاهر صاف تولید شده توسط Xiaomi 14 را دوست داشته باشید. در شب، کیفیت در حد متوسط ​​است و در صورتی که دستان شما ثابت نیستند، مقداری تاری نیز در تصویر مشاهده می شود.

نرم افزار غنی از امکانات

به طور کلی، عکاسی با Xiaomi 14 لذت بخش است – هنگام استفاده از دوربین های عقب. چه در حالت پرتره کلیک کنید و چه در حال زوم کردن روی پرنده با لنز 3.2X، عکس ها عالی می شوند. برنامه دوربین در HyperOS همچنین با یک رابط کاربری ساده و تعداد زیادی ویژگی، روند کلیک کردن بر روی تصاویر خوب را تسهیل می کند. اشاره ویژه به فیلترهای لایکا که جلوه ای سینمایی به تصاویر شما می بخشد.

من به طور خاص عاشق فیلتر کنتراست بالا تک رنگ لایکا هستم که بر اساس میراث سیاه و سفید ایجاد شده توسط لایکا ساخته شده است. این فیلترها را می توان قبل از کلیک بر روی عکس اعمال کرد و چشم اندازی کاملاً جدید به تصاویر شما اضافه کرد. من متوجه شدم که روی بسیاری از تصاویر تک رنگ کلیک می کنم، زیرا عاشق پردازش نرم افزار بودم.

برخلاف سلفی‌ها، خوشبختانه شیائومی از قابلیت‌های ضبط ویدیو کاسته نشده است. شما می توانید ویدیوهایی تا 8K ضبط کنید، اما مطمئناً 4K همان چیزی است که بیشتر مردم باید از آن استفاده کنند. ویدیوها پایدار هستند، رنگ‌های خوبی دارند و دقیقاً با رقبا همراه هستند.

فقط اندازه مناسب

چیزی که کلیک روی عکس ها را در شیائومی 14 لذت بخش می کند اندازه آن است. این واقعیت جمع و جور و سبک است به این معنی است که می‌توانید با یک دست روی عکس‌های ثابت کلیک کنید – کاری که با اکثر تلفن‌ها نمی‌توانید انجام دهید.

نه تنها این، بلکه با بزرگتر و بزرگتر شدن گوشی های هوشمند مدرن، اغلب حس استفاده از یک تلفن جمع و جور را از دست می دهم. این به ویژه زمانی که در رختخواب دراز می کشم و پیامک می نویسم یا در حلقه های اسکرول می کنم صادق است. به لطف اندازه جمع و جور شیائومی 14، من می توانم تمام کارهای فوق را تنها با یک دست انجام دهم. و حتی اگر در نهایت گوشی را روی صورتم بیاندازم، می‌دانم که با شکستگی بینی مجبور نخواهم بود به اورژانس عجله کنم.

بررسی Xiaomi 14 11

از 15 پرو مکس، این یک تغییر خوشایند است. حتی زمانی که در خیابان‌ها راه می‌روم، بیرون کشیدن شیائومی 14 برای پاسخ سریع به پیامک یا ایمیل در مقایسه با 15 پرو مکس بسیار آسان‌تر است – در درجه اول به این دلیل که می‌توانم با یک دست بدون نگرانی تایپ کنم. انداختن گوشی اینها عوامل کوچکی هستند که هنگام استفاده روزانه از تلفن قدردان آنها خواهید بود.

واقعاً یک تلفن “کوچک” نیست

با همه چیزهایی که در بالا ذکر کردم، به راحتی می توان اشتباه کرد که شیائومی 14 یک گوشی کوچک است. خوب، اینطور نیست. این فقط کوچکتر از سایر تلفن های موجود در بازار است. اندازه صفحه نمایش 6.36 اینچ است که بزرگتر از آیفون 15 و آیفون 15 پرو است. با این حال، فرم فاکتور هر دو گوشی کم و بیش مشابه است.

بررسی شیائومی 14 6

شیائومی با کوتاه کردن حاشیه‌های اطراف نمایشگر و خمیدگی لبه‌ها به این مهم دست یافته است. به لطف این، شیائومی 14 حتی از آیفون 15 هم باریک تر به نظر می رسد، علیرغم اینکه برگه مشخصات چیز دیگری را نشان می دهد. همچنین با وزن کمتر از 190 گرم نسبتاً سبک است و کار با آن بسیار آسان است. در اصل، شما بهترین های هر دو دنیا را دریافت می کنید. صفحه نمایشی که به اندازه کافی بزرگ باشد تا از محتوا با فرمی فشرده و سبک لذت ببرید.

به نظر می رسد و احساس خوبی دارد

من نزدیک به یک ماه از شیائومی 14 به عنوان درایور روزانه استفاده کردم و قاب گوشی را قرار ندادم. در حالی که این در درجه اول به این دلیل است که من به دلیل اندازه آن مطمئن بودم که گوشی را در دست دارم، یکی دیگر از دلایل کمک کننده این است که گوشی چقدر خوب به نظر می رسد. شیائومی مدل سبز رنگ گوشی را با پشتی براق برای من ارسال کرد و بسیار زیبا به نظر می رسد – به خصوص وقتی نور روی آن می افتد.

بررسی Xiaomi 14 10

با وجود پشتی براق و ریل های آلومینیومی براق، شیائومی 14 اصلاً احساس لغزندگی نمی کند. با این حال، اگر نسخه مشکی را انتخاب کنید، ممکن است به یک کیف نیاز داشته باشید زیرا روکش مات ابریشمی در پشت چسبندگی چندانی ایجاد نمی کند. شیائومی به اندازه کافی سخاوتمند است که یک قاب در جعبه ارائه کند – و کیفیت خوبی دارد. این قاب TPU شفاف استاندارد شما نیست که در عرض چند هفته زرد می شود. این برند یک جعبه سیلیکونی نرم در جعبه قرار داده است که چسبندگی خوب و محافظت کافی را فراهم می کند.

بررسی شیائومی 14 2

تنها گلایه من این است که حتی با گوشی سبز رنگ قاب سیاه است. آنها باید بسته به نوع رنگی که می گیرید، آن را با رنگ مطابقت می دادند زیرا آن پشت سبز زیبا هنگام استفاده از کیس کاملاً پنهان می شود.

نمایشگر همه جانبه زرق و برق دار

جدا از اندازه ایده آل، چیزهای بیشتری در مورد صفحه نمایش در شیائومی 14 وجود دارد. این صفحه نمایش به اندازه کافی روشن است، رنگ ها تند به نظر می رسند، صاف است – و از همه مهمتر برای من – دارای حاشیه های یکنواخت است!

برای زمینه، زمانی که برندهای گوشی‌های هوشمند برای ارائه حاشیه‌های متقارن در قسمت جلویی بیشتر تلاش می‌کنند، دوست دارم. چه اپل باشد یا حتی هیچ چیز، چیزی بسیار خوشایند در مورد حاشیه های یکنواخت در سراسر صفحه نمایش وجود دارد. ظاهری زیبا به گوشی می دهد و خوشحالم که Xiaomi 14 این کادر را بررسی می کند. ممکن است برای اکثر مردم این موضوع مهم نباشد، اما برای کسانی که مانند من مبتلا به OCD تشخیص داده نشده و خودخوانده هستند، تسکین بزرگی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه رویکرد شبکه‌ای Seedcamp به اروپا به آن کمک کرد تا سرمایه جدید 180 میلیون دلاری را تأمین کند
بررسی شیائومی 14 7

به هر حال، برگردیم به کیفیت پنل – من از تماشای نمایش‌ها در نتفلیکس و اشتراک‌های معمول یوتیوب به صورت روزانه لذت می‌بردم. من حتی یک پرواز صبحگاهی با شیائومی 14 انجام دادم که در آن چند قسمت از The Big Bang Theory – که مسلماً یکی از بهترین نمایش‌های ساخته شده بود – را در حالی که کنار پنجره نشسته بودم تماشا کردم. بنابراین، حتی با وجود تمام نور خورشید صبحگاهی، من به راحتی می‌توانستم محتویات روی صفحه را ببینم.

بررسی Xiaomi 14 12

نرخ تازه سازی پویا از 1 تا 120 هرتز نیز هنگام پیمایش در فیدهای رسانه های اجتماعی و صفحات وب مفید است. حتی یک بار گوشی هنگام پیمایش دچار لکنت نشد که این یک مزیت بزرگ است. خوشحالم که بگویم شیائومی از یک پنل نمایشگر ممتاز در شیائومی 14 استفاده کرده است که هیچ اثری از له شدن سیاه در رنگ آمیزی ندارد – چیزی که معمولاً در صفحه نمایش های OLED مشاهده می کنیم.

از طریق همه وظایف پرواز می کند

همانطور که در بخش دوربین اشاره کردم، من آدم اعدادی نیستم، بنابراین در این بخش هیچ امتیاز معیار، نمودار throttling، یا سرعت خواندن/نوشتن حافظه را نخواهید یافت. چیزی که من به آن اشاره خواهم کرد این است که شیائومی 14 یک نیروگاه برتر است که هر چه به سمتش بیاورید عرق نمی کند.

بررسی شیائومی 14 5

من خودم را یک کاربر قدرتمند می دانم که کارهای زیادی را روی گوشی هوشمندم انجام می دهد. از ویرایش عکس و ویدیوی ملایم گرفته تا اجرای چندین برنامه در پس‌زمینه و جابه‌جایی بین آن‌ها، می‌خواهم تلفنم همه این کارها را بدون تاخیر/لک انجام دهد. در طول دوره آزمایشی یک ماهه‌ام، هرگز شیائومی 14 فریز نشده است.

با این حال، مطمئناً تلفن احساس می کرد که به یک فریزر نیاز دارد زیرا پسر، چندین بار داغ شد. اسنپدراگون 8 نسل 3 کارآمدترین تراشه نیست و فاکتور فرم کوچک نیز هیچ کمکی به آن نمی کند. این باعث می شود که هر بار که دستگاه را فشار می دهید، حرارت بالا می رود. در حال حاضر، البته، اگر در حال مرور برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی یا انجام ‌های بی‌معنی مانند Subway Surfers یا Fruit Ninja هستید، تلفن داغ نخواهد شد.

بررسی Xiaomi 14 14

مواقعی که گرما را احساس می‌کردم زمانی بود که در خارج از منزل برنامه‌ای را در نتفلیکس روی شبکه 5G پخش می‌کردم یا زمانی که در یک تماس ویدیویی طولانی با یکی از دوستانم برای حدود 30 دقیقه بودم. همچنین به دلیل استفاده از تلفن بدون قاب، گرما را بیشتر از یک کاربر معمولی احساس کردم. اگر همیشه از کیس استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد حتی گرما را هم احساس نمی‌کنید.

گفتم، ای کاش مدیریت حرارتی بهتر بود. شیائومی با توجه به فرم فاکتور و تراشه پرقدرت می توانست از سیستم اتلاف حرارت بهتری استفاده کند.

سیستم عامل بسیار سریع

می‌دانم که MIUI مورد نفرت زیادی قرار می‌گرفت، اما صادقانه بگویم که هرگز نفهمیدم چرا. بله، شیائومی برای مدتی ابزارهای تبلیغاتی مزاحم را در گوشی های ارزان قیمت خود معرفی کرد، اما خوشبختانه مدتی قبل از شر آن خلاص شدند. از آن زمان، MIUI تمیز بوده و در عین حال بسیاری از ویژگی ها را ارائه می دهد. در هر صورت، آنها سیستم‌عامل را اصلاح کرده‌اند و HyperOS را معرفی کرده‌اند – که ادعا می‌شود سریع‌تر و بهتر از MIUI است.

بررسی شیائومی 14 1

در حالی که نمی توانم تایید کنم که چقدر سریعتر یا بهتر است، مطمئناً احساس راحتی می کند. انیمیشن ها سریع هستند و جابجایی بین برنامه ها بسیار آسان است. به نظر من، HyperOS بهتر از ColorOS، FuntouchOS، یا OxygenOS جدید (که اسپین آف خود ColorOS است) است. تمیز است، جلوه های بصری خوب است، و گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد.

تنها وضعیت دشوار این است که شیائومی چگونه به‌روزرسانی‌ها را مدیریت می‌کند. در حال حاضر آوریل 2024 است و چند روز پیش گوشی به وصله امنیتی ماه مارس به روز شد. برای یک پرچمدار، این واقعا امیدوار کننده نیست. به خصوص زمانی که برندهایی مانند سامسونگ هر ماه به‌روزرسانی‌های به‌موقع را ارائه می‌کنند – حداقل برای پرچمداران خود.

شارژ سریع 90 واتی، خوشبختانه

خوشحالم که شیائومی توانسته است فناوری شارژ 90 واتی خود را در Xiaomi 14 قرار دهد زیرا به من اعتماد کنید، در نهایت بیشتر از آنچه دوست دارید از آن استفاده خواهید کرد. خوب، به این دلیل است که عمر باتری در Xiaomi 14 کاملاً متوسط ​​است.

باتری نسبتاً کوچک 4610 میلی آمپر ساعتی طبق استانداردهای امروزی و فرم جمع و جور که منجر به اتلاف گرمای نه چندان کارآمد می شود به این معنی است که می توانید انتظار زمان روشن شدن صفحه نمایش را در حدود 5.5 ساعت از Xiaomi 14 داشته باشید. اگرچه این لزوماً بد نیست، اما می تواند زمانی که شما بیرون و در اطراف هستید وحشتناک باشد.

بررسی Xiaomi 14 4

من در تعطیلات با Xiaomi 14 بودم و مانند هر کس در تعطیلات – روی عکس های زیادی کلیک می کردم. به همین دلیل باتری با سرعت زیادی در حال اتمام بود و من مجبور شدم پاوربانک خود را از کوله پشتی خود خارج کنم.

اکنون خوشبختانه، من همیشه یک پاوربانک با خودم حمل می کنم، بنابراین برای من چندان مهم نبود. اما، اگر شخصی بسته باتری نداشته باشد، ممکن است سرگردان شود.

اگر موفق به پیدا کردن یک پریز دیواری شدید، آداپتور 120 واتی ارائه شده گوشی را با 90 وات شارژ می کند که در آزمایش من برای شارژ کامل حدود 40 دقیقه طول می کشد. باز هم، این فقط زمانی است که از تلفن استفاده نمی کنید و صفحه نمایش خاموش است. اگر هنگام استفاده از آن شارژ کنید، زمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بررسی 9 شیائومی 14

در طول استفاده روزانه، باتری خوب به نظر می رسد زیرا می توانم سریع روی میز یا ماشینم شارژ کنم. حتی بعضی روزها کل روز را با 10 تا 15 درصد باقی مانده در بانک پشت سر گذاشتم. من خودم را کاربر سنگینی می‌دانم، بنابراین اگر نیستید، می‌توانید مقداری آب بیشتری از تلفن بیرون بکشید.

آیا باید شیائومی 14 را بخرید؟

اگر از علاقه مندان به دوربین هستید یا به دنبال یک گوشی جدید با قیمت حدود 800-900 پوند / 60000-70000 روپیه / 700-800 دلار هستید و دوربین ها در بالای لیست اولویت های شما هستند، Xiaomi 14 یک گوشی عالی است. انتخاب.

مزایا

  • دوربین های ستاره ای
  • فاکتور فرم فشرده
  • حاشیه های یکنواخت در اطراف نمایشگر

معایب

  • عمر باتری متوسط
  • هنگام فشار دادن می تواند داغ شود
  • دوربین سلفی نیاز به کار دارد

این دوربین دارای بهترین اپتیک در کلاس است که عکس‌های زیبایی ایجاد می‌کند – آماده ارسال در فید اینستاگرام شما. شراکت لایکا به وضوح برای شیائومی به ثمر نشسته است و این یک پیروزی برای ما مصرف کنندگان است، زیرا ما تولید مثل رنگ DSLR و کیفیت عکس را در یک فاکتور مناسب به دست می آوریم.

دوست دارید تطبیق پذیری بیشتری داشته باشید و مقداری پول نقد اضافی برای ذخیره دارید؟ همچنین ممکن است بخواهید Xiaomi 14 Ultra را با یک سنسور عظیم ۱ اینچی و یک لنز زوم پریسکوپ اضافی ۵X در نظر بگیرید. اوه، اگر تعجب می کنید باتری بزرگتری هم دارد.

با تشکر از بازخورد شما!

امیدواریم از این مقاله بررسی Xiaomi 14: تقریباً Leica DSLR در جیب شما مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KIkmQp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *