به دنبال جایگزین Adobe Acrobat هستید؟ این ویرایشگر UPDF عالی با هوش مصنوعی را بررسی کنید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6 به دنبال جایگزین Adobe Acrobat هستید؟ این ویرایشگر UPDF عالی با هوش مصنوعی را بررسی کنید
می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

وقتی صحبت از فایل های PDF به میان می آید، Adobe Acrobat یکی از اولین ابزارهایی است که به ذهن می رسد. این ابزار PDF نه تنها به شما امکان می دهد فایل های PDF را مشاهده کنید، بلکه به شما امکان می دهد آنها را ایجاد و ویرایش کنید. با این حال، استفاده از Adobe Acrobat یک فنجان چای برای همه نیست و اگر راه خود را ندانید ممکن است گیج کننده باشد. این یکی از دلایلی است که پی‌دی‌اف‌خوان‌هایی مانند UPDF، Sejda و Foxit را نشان می‌دهد به سرعت در حال کسب محبوبیت هستند. مانند Adobe Acrobat، این ویرایشگرهای PDF به شما امکان ایجاد، مشاهده و ویرایش فایل های PDF و موارد دیگر را می دهند.

ویرایشگر UPDF بهترین جایگزین Adobe Acrobat

در واقع، UPDF یکی از بهترین جایگزین های Adobe Acrobat است، به لطف ماهیت انجام همه کارها. این ابزار نه تنها به شما امکان ویرایش، خواندن و حاشیه نویسی فایل های PDF را می دهد، بلکه به شما امکان می دهد از مزایای کامل دستیار هوش مصنوعی قدرتمند خود بهره ببرید. با Windows، macOS، iOS، Android و iPadOS سازگار است. علاوه بر این، این ابزار در یک برنامه دائمی نیز موجود است. به علاوه، این شرکت یک تخفیف جالب (63٪) در نسخه UPDF Pro + UPDF AI خود دارد.

Adobe Acrobat یکی از محبوب ترین ابزارهای PDF است. با این حال، به دلیل رابط کاربری کمی پیچیده (و قدیمی) آن ساده ترین ابزار نیست. به دلیل تأخیر آن، به خصوص هنگام پیمایش، حتی در سیستم‌هایی با تنظیمات مناسب، بدنام است.

در عین حال، گران است و حداقل برای Acrobat Pro نیاز به ارتقاء سالانه دارد. طبیعتاً این امر در دراز مدت به مبلغ قابل توجهی می افزاید. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که Adobe Acrobat به فضای ذخیره سازی زیادی برای نصب و عملکرد نیاز دارد – حداقل 4.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در سیستم عامل ویندوز. در نهایت، Adobe Acrobat به طور کلی می تواند یک برنامه کاربردی با منابع فشرده باشد و ممکن است برای همه سیستم ها مناسب نباشد..

آیا UPDF می تواند کاری را که Adobe Acrobat انجام می دهد انجام دهد؟

بنابراین، آیا ابزار UPDF به خوبی Adobe Acrobat است؟ بیایید دریابیم. همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید فایل های PDF را مشاهده، ویرایش، ایجاد، حاشیه نویسی و اضافه کردن امضا کنید. در واقع، به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار امضا را در یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در واقع اپلیکیشن UPDF می تواند روی گوشی شما نیز بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، در اندروید، می‌توانید فایل‌های PDF را به‌طور یکپارچه ویرایش کنید، در حالی که در iOS، می‌توانید PDF را از گوشی خود اسکن کنید، یک PDF ایجاد کنید یا به هوش مصنوعی UPDF دسترسی پیدا کنید.

وقتی صحبت از حاشیه نویسی می شود، UPDF با تعداد زیادی برچسب و تمبر همراه است. همچنین می توانید چند مهر سفارشی ایجاد کنید. جای تعجب نیست که کتابخانه داخلی دارای مهرهای بسیار خوبی مانند تایید شده، بررسی شده، و تکمیل شده است.

تمبرهای UPDF 2

یکی دیگر از زمینه هایی که UPDF با Adobe Acrobat برابری می کند، تبدیل PDF های اسکن شده به فرمت های قابل ویرایش است. این ابزار دو گزینه را در اختیار شما قرار می دهد – PDF های قابل جستجو و PDF های قابل ویرایش. پس از تبدیل، می‌توانید از یکی از گزینه‌ها برای جستجو در متن یا ویرایش PDF استفاده کنید، که ثابت می‌کند افزوده خوبی است.

UPDF OCR

در عین حال، این ابزار دارای قابلیت های پر کردن فرم و ظرفیت افزودن/حذف واترمارک از فایل های PDF است. و اگر اغلب روی PDF کار می کنید، باید اهمیت این ابزارها را بدانید. به طور خلاصه، مجموعه ویژگی های UPDF با Adobe Acrobat مطابقت دارد.

با این حال، ویژگی که کیک را می گیرد، UPDF AI است. این افزودنی زیبا به شما امکان می دهد کپی های PDF خود را خلاصه کنید و به شما کمک می کند متن را به زبان های دیگر ترجمه کنید.

UPDF AI 2

اگر نیاز باشد، حتی می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی بخواهید تا کلمات خاصی را توضیح دهد یا به شما در ایده‌پردازی ایده‌ها کمک کند. در مورد اولی، حتی می توانید یک یادداشت چسبنده به همان یادداشت اضافه کنید. باحال، درسته؟ و استفاده از این ابزار علم موشکی نیست.

ترجمه UPDF
ترجمه UPDF 2

این ابزار همچنین دارای نسخه آنلاین هوش مصنوعی است. در روزهایی که به UPDF دسترسی ندارید، می توانید وارد نسخه وب شوید و کارهای PDF خود را انجام دهید. درست مانند نسخه آفلاین خود، نسخه آنلاین UPDF AI همچنین می‌تواند ترجمه، خلاصه، توضیح دهد و به شما در ایده‌پردازی ایده‌ها کمک کند.

آیا باید UPDF را از سایر ویرایشگرهای PDF انتخاب کنید

بنابراین، آیا باید UPDF را نسبت به سایر ویرایشگرهای PDF مانند Adobe Acrobat انتخاب کنید؟ ابتدا اجازه دهید برخی از مزایای آن را با شما آشنا کنیم.

UPDF دارای یک رابط کاربری بصری است که به راحتی قابل درک است. همه گزینه ها به روشی ساده طراحی شده اند و استفاده از آن را بدون پیچیدگی می کند. به عنوان مثال، اگر نیاز به ویرایش PDF دارید، این ابزار گزینه های مرتبط را در بالا ارائه می دهد. همین امر برای افزودن نظرات یا تهیه فرم جدید نیز صادق است. به طور خلاصه، منحنی یادگیری تند ندارد، که استفاده از آن را حتی برای مبتدیان آسان می کند.

UPDF UI

علاوه بر این، تمام ابزارهایی را که کاربر در یک ویرایشگر PDF اولیه به آن نیاز دارد، دارد، خواه یک ویرایش ساده باشد یا تبدیل یک PDF اسکن شده به یک PDF قابل ویرایش. همانطور که در بالا گفته شد، آنها به طور مرتب چیده شده اند، بنابراین کار با آنها را آسان تر می کند.

به عبارت ساده، UPDF حد وسط بین نرم افزارهای PDF گران قیمت و ابزارهای آنلاین رایگان است. مهمتر از آن، اسناد شما را برای انتقال ایمن رمزگذاری می کند و در نتیجه آرامش لازم را به شما می دهد. نیازی به گفتن نیست که این یکی از مزایای آن نسبت به ابزارهای آنلاین است.

علاوه بر این، UPDF مقرون به صرفه است و تقریباً 12٪ از همتای برتر خود هزینه دارد. بعلاوه، اگر با پرداخت سالانه راحت نیستید، می‌توانید یک بار هزینه تحت برنامه دائمی آنها بپردازید.

همچنین با تمام پلتفرم های اصلی سازگار است. یک مجوز واحد برای Windows، macOS، iOS و Android قابل اجرا است. علاوه بر این، می‌توانید کلید چند پلتفرمی را نیز دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد از این ابزار در چهار دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. به علاوه، 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری در ابر UPDF دریافت می‌کنید، در نتیجه به شما انعطاف‌پذیری برای کار با دستگاه‌های مختلف می‌دهد.

ساده و در عین حال قدرتمند

ویرایشگر PDF UPDF یک ویرایشگر PDF ساده و در عین حال قدرتمند است. از امکان ویرایش مستقیم فایل PDF گرفته تا سازماندهی فایل ها، می تواند کارهای زیادی انجام دهد. مهمتر از همه، این ابزار سریع است و عقب نمی ماند.

در حالی که نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به ابزارهای زیادی را می دهد، می توانید با ارتقاء به UPDF Pro از پتانسیل کامل آن استفاده کنید. نسخه Pro راه را برای ویژگی هایی مانند تشخیص متن OCR متعدد، ذخیره بدون واترمارک و محدودیت ابری UPDF 10 گیگابایتی باز می کند.

جالب اینجاست که UPDF Pro + UPDF AI با 63 درصد تخفیف در دسترس است. قابل ذکر است که UPDF Pro با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.

با تشکر از بازخورد شما!

امیدواریم از این مقاله به دنبال جایگزین Adobe Acrobat هستید؟ این ویرایشگر UPDF عالی با هوش مصنوعی را بررسی کنید مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PxghUX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *