آنها چه هستند و چگونه کار می کنند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

از این نوع تبلیغات ارائه شده توسط تبلیغات استفاده کنید و دسترسی، تعاملات و علاقه مشتریان بالقوه خود را بهبود بخشید.

با تقریباً 1270 میلیون کاربر در ماه، اینستاگرام پرکاربردترین شبکه اجتماعی امروزی است. اساساً به ابزاری ضروری برای نفع برندها، شخصیت ها و موسساتی تبدیل شده است که می خواهند تعداد خود را افزایش دهند.

اینگونه است که اینستاگرام پیشنهادات خود را متنوع کرده است و از فقط اجازه آپلود تصاویر و ویدیوها گرفته تا ایجاد حساب های حرفه ای. به این ترتیب امکان نمایش محتوای حمایت شده از رویکردها و اهداف مختلف را نیز در خود جای داده است.

تبلیغات اینستاگرام بدون شک زندگی میلیون ها نفر را تغییر داده است و در حال محبوبیت و استفاده استراتژیک تر است. امروز می خواهیم در مورد اینکه تبلیغات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کنند صحبت کنیم.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام پلتفرمی است که تبلیغات درون پروفایل های شبکه اجتماعی را مدیریت می کند. هم با تصاویر و هم با ویدیوها کار می کند، که به دنبال ارائه اطلاعات ارزشمند و در نتیجه فروش، تعامل، دنبال کنندگان و ترافیک است.

بر اساس نیازهای پروفایل هایی که تبلیغات را تنظیم می کنند، به نوع خاصی از افراد می رسند. ظاهر تبلیغات بسته به فعالیت هایی که افراد انجام می دهند و علایق کاربران متفاوت خواهد بود. حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، لایک‌هایی که می‌دهند و وب‌سایت‌ها یا برنامه‌هایی که مرتباً بازدید می‌کنند نیز بر این تبلیغات تأثیر می‌گذارند.

تبلیغات اینستاگرام دارای عملکردی است که با در نظر گرفتن ویژگی های کاربران برای کسب نتایج بهتر، مخاطبان هدف را انتخاب می کند. به همین دلیل است که رسانه های اجتماعی می توانند تبلیغات را با اهداف مختلفی ارسال کنند، مانند:

  • افزایش تعامل: کاربرانی که این هدف را انتخاب می کنند به دنبال افزایش «لایک»، نظرات و «اشتراک گذاری» پست ها هستند.
  • ترافیک را افزایش دهید: همانطور که گفته شد، این نوع تبلیغات اینستاگرام با هدف ایجاد ترافیک بیشتر برای پروفایل ها هستند.
  • تبدیل ایجاد کنید: هدف از این امر ایجاد تبدیل از نظر فروش و ثبت محصول است.
  • سرنخ ایجاد کنید: برای ذخیره اطلاعات تماس سرب استفاده می شود.
  • شناخت بیشتر برند: هدف آن افزایش شناخت در میان حساب ها، یافتن پروفایل هایی است که به محتوای نشان داده شده علاقه مند هستند.
  • دسترسی بیشتر: هدف اصلی این تبلیغات این است که برای حداکثر تعداد پروفایل قابل مشاهده باشد.
  • بازدیدها در ویدیوها: این روشی است که در آن تبلیغات اینستاگرام افراد بیشتری را وادار می کند تا ویدیوهای یک حساب کاربری را ببینند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای عدم کارکرد اعلان استوری اینستاگرام در آیفون

تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

درک عملکرد تبلیغات اینستاگرام بسیار ساده است و فقط شامل دنبال کردن یک سری مراحل است. اینها هستند:

  1. یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید. در صورتی که کاربر یک حساب شخصی داشته باشد، می‌توانید تغییر مربوطه را در: تنظیمات > حساب > تغییر به حساب تجاری ایجاد کنید.
  2. با کلیک روی “تقویت پست” در زیر عکس یا حلقه، پستی را برای تبلیغ انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر حلقه به طور همزمان در فیس بوک آپلود شده باشد، نمی توانید آن را تبلیغ کنید.
  3. هدف تبلیغات را مشخص کنید.
  4. مخاطب هدف را انتخاب و سفارشی کنید. در این مرحله، می‌توانید اینستاگرام را به‌طور خودکار این کار را انجام دهید یا می‌توانید ویژگی‌هایی را که به بهترین وجه برای مخاطبان شما مناسب است را مشخص کنید.
  5. بودجه، برنامه و مدت زمان تبلیغات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. تمام اطلاعات را اصلاح کنید و روی “تقویت پست” کلیک کنید.

چگونه یک پست را از Metricool تبلیغ کنیم

از پانل کنترل Metricool می توانید پستی را که قبلاً منتشر شده است تبلیغ کنید تا تعاملات یا تأثیرات آن را افزایش دهید. نیازی به ترک سکو نیست.

برای این کار باید اکانت اینستاگرام و خود را به Metricool و البته فیسبوک Ads متصل کنید.

اگر قبلاً حساب‌های خود را متصل کرده‌اید، می‌توانید یک پست منتشر شده از Metricool را تبلیغ کنید.

  • به داشبورد خود بروید و روی آن کلیک کنید تجزیه و تحلیل بخش، سپس روی اینستاگرام ضربه بزنید.
  • در بالای بخش، به نوشته ها و لیست پست: در اینجا هر یک از پست هایی که در بازه زمانی معین به اشتراک گذاشته اید نشان داده می شود. این عمل نیز در دسترس است قرقره ها بخش.
  • در واقع، به شما امکان می دهد در زمان خود صرفه جویی کنید، زیرا در یک نگاه می توانید ببینید کدام پست بهترین کار را داشته است تا بتوانید آن را تبلیغ کنید.
  • کلیک کنید روی ‘ترویجدکمه ‘ که در زیر آن را پیدا خواهید کرد هر پست یا حلقه.
  • Metricool یک پنجره پاپ آپ را به شما نشان می دهد تا تصمیم بگیرید چه زمانی در این پست سرمایه گذاری کنید. سپس روی ‘ کلیک کنیدخوب‘. در آن مرحله، زمان آن است که منتظر بمانید تا فیس بوک آگهی را تأیید کند تا شروع به نمایش آن کند.
  • همه چیز تمام شد!

برای این نوع تبلیغات، فیس بوک یک آگهی تک، با هدف دسترسی به کاربران جدید و به مدت 2 روز. همچنین، محدودیت روزانه ندارد، بنابراین فیس بوک به طور خودکار تصمیم می گیرد که هر روز تا پایان کمپین چه سرمایه گذاری کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Lightspeed می‌گوید که هند برای افراد ضعیف در میان تقسیم Sequoia مناسب نیست

این گزینه برای دادن یک بسیار جالب است به پستی ارتقا دهید که فکر می کنید ارزش تبلیغ برای دستیابی به کاربران بیشتری را دارد. در کمتر از 5 دقیقه پست تبلیغاتی خود را در اینستاگرام خواهید داشت.

انواع فرمت های تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام در حال حاضر زمانی که کاربران به دنبال نصب تبلیغات مهم در شبکه اجتماعی هستند گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. آن‌ها می‌توانند بسته به مخاطب هدفی که تبلیغ‌کنندگان دارند، از انتشارات ساده گرفته تا داستان‌ها را انتخاب کنند. در اینجا فرمت های مختلف تبلیغات اینستاگرام استفاده شده است:

تک تصویر

اینها انتشارات ساده، اما با کیفیت عالی هستند که اطلاعات مورد نیاز را منتقل می کنند.

چرخ و فلک یکی از پرکاربردترین قالب هاست زیرا برای مخاطبان بسیار جذاب است. حداکثر 10 تصویر را می توان اضافه کرد و اغلب برای افزودن احساسات و انتقال ارزش ها استفاده می شود.

ویدیو

به عنوان یک فرمت سمعی و بصری، استفاده از ها برای جلب توجه افراد بسیار مفید است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ویدئو نمی تواند بیش از 60 ثانیه باشد.

داستان ها

این یک فرمت دیگر با نتایج عالی است، زیرا وقتی کاربران از داستان دوستان خود لذت می برند، می توانند با تبلیغات مهمی روبرو شوند.

اینها می توانند هم ویدیو و هم تصویر باشند. حتی اگر دوام زیادی روی صفحه نمایش نداشته باشند، می توانند تاثیر ماندگاری داشته باشند.

نمونه تبلیغات اینستاگرام

نتایج تبلیغات اینستاگرام را اندازه گیری کنید

اجرای تبلیغات دیوانه وار و بی معنی؟ اندازه گیری و تجزیه و تحلیل معیارهای کمپین های تبلیغاتی شما به شما یک تصویر کامل از اینکه آیا استراتژی شما کار می کند یا خیر، می دهد.

بنابراین چگونه می توانید نتایج را بدانید؟

  • از اینستاگرام: با دسترسی به معیارهای هر تبلیغ.
  • از متریکول: در قسمت تبلیغات فیس بوک که در آن با یک کلیک آمار کمپین های فیس بوک و اینستاگرام خود را دارید. همچنین می توانید نتایج پست های تبلیغاتی خود را در پنل تجزیه و تحلیل فیس بوک و اینستاگرام مشاهده کنید و از ارگانیک بودن یا تبلیغاتی بودن نتایج متمایز کنید.

به یاد داشته باشید که با Metricool، علاوه بر اندازه گیری کمپین های خود، می توانید تبلیغات خود را ایجاد کنید، محتوای خود را در اینستاگرام زمان بندی کنید، عملکرد حساب خود را تجزیه و تحلیل کنید و به پیام های خصوصی یا نظراتی که دریافت می کنید پاسخ دهید. همه در یک!

? Metricool را به صورت رایگان امتحان کنید

اکنون همه چیز را در مورد شروع تبلیغات اینستاگرام می دانید. فالوورهای خود را افزایش دهید، تعامل بیشتری داشته باشید، ترافیک، دسترسی و شناسایی حساب را افزایش دهید.

شما فقط یک قدم به بهبود شماره نمایه خود نزدیک شده اید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gJu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *