آخرین روز شما برای درخواست سخنرانی در TC Disrupt است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آخرین روز شما برای درخواست سخنرانی در TC Disrupt است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کارشناسان استارتاپ! امروز آخرین روزی است که می توانید برای رهبری جلسه در TechCrunch Disrupt 2023 در سپتامبر درخواست دهید. زمان آن رسیده است که از تعلل دست بردارید و دریافت کنید. آی تی. انجام شده!

امروز آخرین فرصت شما برای درخواست سخنرانی در TechCrunch 2023 است

چرا باید همه چیز را رها کنید تا آن برنامه را تا ساعت 11:59 عصر امروز به وقت محلی PDT دریافت کنید؟ نه تنها به اطلاع‌رسانی و آموزش نسل بعدی استارت‌آپ‌ها – و تک‌شاخ‌های بالقوه – کمک می‌کنید، بلکه شهرت خود را به‌عنوان یک رهبر فکری و شریک ارزشمند نیز تثبیت یا ارتقا خواهید داد. در اینجا ما آن را یک موقعیت برد-برد می نامیم.

نحوه درخواست برای صحبت در TechCrunch Disrupt 2023

هنگامی که درخواست دادید، یکی از دو قالب زیر را انتخاب کرده و عنوان و شرح موضوع خود را ارسال خواهید کرد:

  • جلسه برک آوت: حداکثر دو نفر (از جمله ناظم) یک ارائه 30 دقیقه ای و سپس یک پرسش و پاسخ 20 دقیقه ای از بین مخاطبان حداکثر 100 شرکت کننده را هدایت می کنند. شما می توانید یک ارائه را نمایش دهید و قابلیت های AV محدودی دارید. در حین Disrupt یک شکست ارائه خواهید داد.
  • بحث میزگرد: یک نفر یک مکالمه تعاملی 30 دقیقه ای را برای مخاطبان حداکثر 25 شرکت کننده هدایت می کند. هیچ ارائه یا AV وجود ندارد – همه چیز در مورد گفتگوی ارگانیک است. ممکن است به طور بالقوه این میزگرد را دو بار در طول Disrupt تکرار کنید.

TechCrunch همه برنامه‌ها را بررسی می‌کند و سپس فینالیست‌هایی را انتخاب می‌کند که در دور رای‌گیری انتخاب مخاطب شرکت کنند. ما موضوعات، توضیحات و سخنرانان را به صورت آنلاین ارسال می کنیم، و سپس خوانندگان TechCrunch به جلساتی که مایلند در این رویداد ببینند رأی خواهند داد. برترین های رای دهنده در Disrupt به صورت زنده حضور خواهند داشت.

اینها تاریخ های مهمی هستند که باید بدانید:

  • مهلت درخواست: امروز، 21 آوریل توسط 11:59 بعد از ظهر PDT
  • فینالیست ها اعلام کردند: 27 آوریل
  • رای انتخاب مخاطب: 1-12 مه
  • به برندگان اعلام شد: 15 می

یک بار دیگر – این بار کمی بلندتر: این شماست آخر فرصتی برای ارسال درخواست خود برای سخنرانی در TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر! پنجره برنامه به شدت بسته می شود امروز، 21 آوریل، ساعت 11:59 ب.ظ PDT. یک یادآوری دیگر: با بلیط زودهنگام تا 825 دلار صرفه جویی کنید. پاس Disrupt خود را بخرید و در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qpp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *