آیا بامبل رسیدهای خوانده شده دارد و چگونه بفهمیم کسی پیام شما را خوانده است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از آیا بامبل رسیدهای خوانده شده دارد و چگونه بفهمیم کسی پیام شما را خوانده است؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

پس از تطبیق، کار بعدی ما در Bumble این است که با آن صحبت کنیم و در مورد آنها یاد بگیریم. تقریباً همه برنامه‌های پیام‌رسان محبوب، رسید خواندنی دارند. این ویژگی به ما کمک می کند بفهمیم گیرنده پیام شما را خوانده است یا خیر. همچنین به شما کمک می کند بدانید که آیا آن شخص به برقراری ارتباط با شما علاقه مند است یا خیر. اما آیا بامبل رسید خواندن دارد؟

 

آیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهد

با این راهنما، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا Bumble به‌جای شبح‌سازی، رسید خواندن و چند نکته خوب برای دریافت سریع‌تر پاسخ‌ها را نشان می‌دهد یا خیر. شروع کنیم.

 

رسید خواندن چیست

رسید خواندن یک ویژگی در پلتفرم‌های پیام‌رسان است که وقتی گیرنده پیام را باز کرده و خوانده است، به فرستنده پیام اطلاع می‌دهد. معمولاً این قابلیت به صورت پیش فرض در اکثر برنامه ها فعال است. با این حال، می توان آن را به راحتی غیرفعال کرد، زیرا برخی از افراد از شفافیت رسیدهای خوانده شده قدردانی می کنند در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند.

آیا بامبل وقتی کسی آنلاین است به شما می گوید؟

شایان ذکر است که حتی اگر پیام های شما را بخوانند، ممکن است برخی از افراد پاسخ ندهند. این می تواند به این دلیل باشد که آنها مشغول هستند یا علاقه ای به ادامه گفتگو ندارند. صرف نظر از این، بهتر است با درخواست مداوم از آنها برای پاسخ دادن، مزاحم آنها نشوید.

آیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهد

در هنگام نوشتن این راهنما، Bumble رسیدهای خوانده شده را نشان نمی دهد. فقط در صورتی متوجه خواهید شد که طرف مقابل پیام را دیده باشد که به شما پاسخ داده باشد. حتی اگر قصد دارید Bumble Premium را دریافت کنید، وضعیت یکسان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا Bumble Premium ارزشش را دارد: راهنمای نهایی

آیا Bumble Match شما می تواند ببیند که آیا به پیام صوتی آنها گوش داده اید یا خیر

حتی اگر یادداشت های صوتی را در Bumble ارسال کرده باشید، وضعیت به همین صورت است. تا زمانی که پاسخ ندهید، به فرستنده اطلاع داده نمی شود که گیرنده به پیام های صوتی گوش داده است.

آیا بازی Bumble شما می تواند ببیند پیام آنها را خوانده اید یا خیر

آیا بامبل رسیدهای خواندنی برای تصاویر و ویدیوها دارد؟

مانند پیام‌های متنی و صوتی، اگر گیرنده پیام‌های تصویری یا ویدیویی شما را مشاهده کرده باشد، Bumble نشان نمی‌دهد.

آیا بامبل وقتی کسی آنلاین است به شما می گوید؟

مانند رسیدهای خوانده شده در Bumble، این پلتفرم همچنان از قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی خود برای وضعیت آنلاین پیروی می کند. اگر انتظار دارید یک نقطه سبز در کنار عکس در Bumble ببینید، اینطور نیست.

چگونه بفهمیم کسی پیام شما را در Bumble خوانده است یا خیر

با این حال، Bumble یک نقطه زرد در کنار عکس نمایه نشان می دهد، به این معنی که شما پیام های خوانده نشده یا جدید دارید.

چگونه بفهمیم کسی پیام شما را در Bumble خوانده است یا خیر

اکنون که تأیید شده است که Bumble رسیدهای خوانده شده را به شما نشان نمی دهد، آیا زمان آن رسیده است که به پایان برسانید؟ قطعا نه! می‌توانید راه‌حل‌هایی را امتحان کنید تا ببینید آیا طرف مقابل پیام‌های شما را در Bumble خوانده است یا خیر. این نکات همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا طرف مقابل شما را در Bumble نادیده می گیرد یا خیر.

آیا بامبل رسیدهای خواندنی دارد؟
  • منتظر پاسخ باشید: این می تواند واضح ترین پاسخ باشد. در صورت پاسخ دادن، متوجه خواهید شد که گیرنده پیام شما را دیده است. بهتر است مکالمه را دو طرفه نگه دارید تا یک طرفه. این به زنده نگه داشتن مکالمه کمک می کند.
  • سه نقطه را بررسی کنید: حتی اگر Bumble رسیدهای خواندن را نشان نمی‌دهد، همچنان سه نقطه را هنگام تایپ کردن در صفحه نشان می‌دهد. اگر آن را مشاهده کردید، مطمئن باشید که شخص پیام شما را خوانده یا در صفحه چت است. با این حال، تمام روز خود را منتظر پیام آن شخص نگذارید.
  • به تغییرات نمایه توجه کنید: همچنین می‌توانید تغییرات نمایه فرد را مشاهده کنید تا ببینید آیا آنها فعال هستند یا خیر. اگر آنها فعال هستند، ممکن است پیام شما را دیده باشند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر فاصله در Bumble

جدا از آن، می توانید دوباره یک پیام ارسال کنید و ببینید که آیا پاسخ می دهند یا خیر. ممکن است به دلیل موارد مشابه و پیام‌هایی که شخص دریافت می‌کند، حساب شما از دید خارج شده باشد. بهتر است با آن شخص تماس نگیرید مگر اینکه موافق باشد.

نکاتی برای دریافت پاسخ سریعتر در Bumble

اگر می‌خواهید دفعه بعد که در Bumble مکالمه داشتید، پاسخ دریافت کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. با این حال، اولویت اصلی همیشه باید این باشد که طرف مقابل را راحت کند. این بهترین راه برای ایجاد یک مکالمه پایدار است.

  • با کیست خود ارتباط برقرار کنید: افراد مختلف برای نیازهای مختلف به Bumble می آیند. از این رو، بهتر است به طرف مقابل بگویید چرا از آن استفاده می کنید. این به بهبود ارتباطات و در نتیجه مکالمات بهتر کمک می کند.
  • نه سلام، سلام یا سلام: حتی در دنیای واقعی، سلام یا سلام دیگر شروع کننده مکالمه نیستند. اولین پیام شما مهم است. مکالمه بر اساس این پیام ادامه خواهد یافت. می‌توانید در مورد نمایه شخص نظر بدهید، به سؤال آغازگر مکالمه پاسخ دهید یا شوخی کنید. این به طرف مقابل اجازه می دهد فکر کند شما علاقه مند هستید و او را وادار می کند تا زودتر پاسخ دهد.
آیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهد
  • سریعتر پاسخ دهید: بهتر است به جای اینکه منتظر بمانید، زمانی که پیام‌ها را می‌بینید به آن‌ها پاسخ دهید (مگر اینکه برای پاسخ دادن خیلی مشغول هستید). یک مکالمه تنها در صورتی می تواند پیشرفت کند که شرکت کنندگان به جای اینکه منتظر بمانند، به موقع پاسخ دهند.
  • درخواست انتقال ارتباط به پلتفرم‌های دیگر: از آنجایی که پیام‌رسانی Bumble برای شروع مکالمه بهترین است، بهتر است آن را به برنامه اجتماعی دیگری منتقل کنید. علاوه بر این، می‌توانید رسیدهای خواندن را نیز ببینید، مگر اینکه آن را غیرفعال کنند.

ایجاد ارتباطات واقعی

اکنون که می‌دانیم Bumble به شما نمی‌گوید زمانی که شخصی آنلاین است یا پیام شما را خوانده است، می‌خواهیم به شما بگوییم که حتی اگر پاسخی دریافت نکنید، خوب است. شما افراد جالبی را در پلتفرم پیدا خواهید کرد. می‌توانید برای دریافت لایک‌های بیشتر در Bumble، نکات ما را دنبال کنید و ببینید آیا کمک می‌کند یا خیر.

امیدواریم از این مقاله آیا بامبل رسیدهای خوانده شده دارد و چگونه بفهمیم کسی پیام شما را خوانده است؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bGeAeD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *