آیا Bumble Premium ارزشش را دارد: راهنمای نهایی

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6آیا Bumble Premium ارزشش را دارد: راهنمای نهایی می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

ممکن است مدتی است که از Bumble استفاده می کنید، اما هیچ مسابقه ای دریافت نمی کنید، چه رسد به اینکه آن شخص خاص را پیدا کنید. یا لایک می گیرید و می خواهید به جای اینکه همه را به سمت راست بکشید، ببینید چه کسانی هستند. خوب، به این دلایل می توانید Bumble Premium را دریافت کنید. اما آیا Bumble Premium ارزشش را دارد؟ این دقیقاً همان چیزی است که ما در این راهنما می خواهیم بدانیم.

 

آیا Bumble Premium ارزشش را دارد

علاوه بر Premium، Bumble گزینه های اشتراک بسیاری را ارائه می دهد که ممکن است برای نیازهای شما کافی باشد. از این رو، ما نه تنها ویژگی های Bumble Premium را بررسی می کنیم، بلکه به شما کمک می کنیم تا طرح اشتراک Bumble مناسب را پیدا کنید.

همچنین بخوانید: چگونه از Bumble لغو ممنوعیت شویم

Bumble Premium شامل چه مواردی است

بیایید با ویژگی های Bumble Premium شروع کنیم، زیرا این طرحی است که اکثر کاربران انتخاب می کنند.

  • لایک نامحدود: با این کار، لایک های نامحدود یا سوایپ های راست دریافت می کنید. این هم برای خوراک عمومی و هم برای بهترین خوراک زنبورها معتبر است.
  • ببینید چه کسی شما را دوست دارد: می‌توانید ببینید چه کسی شما را لایک کرده یا به راست سوایپ کرده است و این گزینه را دارید که دوباره آنها را لایک کنید.
  • فیلترهای پیشرفته: جدا از مجموعه فیلترهای معمولی، می توانید از فیلترهای پیشرفته برای تنظیم تنظیمات برگزیده خود و پیدا کردن افرادی که به دنبال آن هستید استفاده کنید.
  • حالت سفر: با این کار می توانید موقعیت مکانی خود را در Bumble تغییر دهید و با افرادی از مکان های دیگر ملاقات کنید. با این حال، Bumble به شخص دیگر اطلاع می دهد که از حالت سفر در خود استفاده می کنید.
هک رایگان بامبلهک رایگان بامبل
  • سوایپ‌های چپ را به عقب برگردانید: تصادفاً کسی را به چپ سوایپ کردید؟ جای نگرانی نیست! با Premium، می‌توانید از یک دکمه undo-like برای یادآوری سوایپ استفاده کنید.
  • گسترش نامحدود: به طور معمول، اگر شما با کسی مطابقت داشته باشید، آن زن می تواند ظرف 24 ساعت قبل از انقضای مسابقه، پیامک ارسال کند. با Extend می توانید زمان انقضا را افزایش دهید. در حالی که کاربران عادی روزانه فقط یک برنامه افزودنی دریافت می‌کنند، کاربران Premium می‌توانند از برنامه‌های افزودنی نامحدود لذت ببرند.
  • مسابقه مجدد با اتصالات منقضی شده: به شانس های دوم اعتقاد دارید؟ اکنون می توانید با اتصالات منقضی شده دوباره مسابقه دهید.
  • یک در هفته: Spotlight نمایه شما را تقویت می کند و آن را به مدت 30 دقیقه به افراد بیشتری نشان می دهد. هر هفته، یک Spotlight دریافت می کنید.
  • پنج سوپر سوایپ در هفته: مشابه Spotlight، شما همچنین 5 SuperSwipe در هفته دریافت می کنید. با SuperSwipes، می‌توانید به طرف مقابل نشان دهید که لایک کرده‌اید و این کار را برای او آسان‌تر می‌کند.
  • فعال کردن حالت ناشناس: حالت ناشناس قابلیتی است که در آن می توانید نمایه خود را به کسانی که سوایپ کرده اید نشان دهید. این ممکن است شانس دریافت لایک های بیشتر یا اجتناب از لایک های افرادی را که نمی شناسید افزایش دهد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه راه اندازی مجدد Outlook در ویندوز یا مک

آیا می توانید مسابقات را بدون Bumble Premium دریافت کنید

آره! می‌توانید مسابقات را در Bumble بدون Premium دریافت کنید. با این حال، دریافت اشتراک Premium مزایایی دارد. به عنوان مثال، اگر مکان فعلی خود را تغییر دهید، ممکن است موارد منطبق بیشتری دریافت کنید، زیرا ممکن است کاربران Bumble کافی در منطقه شما یا افراد مشابه سلیقه شما وجود نداشته باشد. با حالت سفر، می توانید به راحتی مکان خود را در Bumble تغییر دهید و با افراد جالب ملاقات کنید.

چگونه بدون پرداخت هزینه ببینیم چه کسی شما را در بامبل دوست داشته استچگونه بدون پرداخت هزینه ببینیم چه کسی شما را در بامبل دوست داشته است

به طور مشابه، ویژگی‌هایی مانند لایک‌های نامحدود، Spotlight، SuperSwipes و Extend می‌توانند شانس دریافت لایک‌های بیشتر از پلتفرم را افزایش دهند.

Bumble Premium چقدر است

بسته به موقعیت مکانی شما، قیمت Bumble Premium می تواند تغییر کند. برای سهولت کار، فقط به هزینه Bumble Premium اشاره می کنیم. می‌توانید قیمت مناسب Premium را در منطقه خود در صفحه خرید پیدا کنید. قیمت ممکن است از زمان نوشتن این راهنما تغییر کند. حالا بیایید به قیمت نگاه کنیم:

دوره زمانی Bumble Premium Bumble Boost
1 هفته 8.99 دلار 19.99 دلار
1 ماه 16.99 دلار 39.99 دلار
3 ماه 33.99 دلار 76.99 دلار
6 ماه 54.99 دلار 229.99 دلار

نحوه خرید Bumble Premium

مراحل دریافت Bumble Premium آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است:

مرحله 1: Bumble را باز کنید > دکمه نمایه را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید.

گام 2: از اینجا، Premium یا Boost را انتخاب کنید.

نکته: اگر می‌خواهید SuperSwipe یا Spotlight خود را دوباره پر کنید، گزینه‌های جداگانه را انتخاب کنید.

مرحله 3: طرحی را که متناسب با نیاز شماست انتخاب کنید و روی Continue ضربه بزنید.

از اینجا می توانید خرید خود را تکمیل کنید. معمولاً مزایای Premium مدت کوتاهی پس از خرید منعکس می شود. مراحل بیشتر برای Bumble web یکسان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر سبک قلم در Apple Mail در iPhone، iPad و Mac

سایر طرح های پرداختی

همانطور که قبلا ذکر شد، Bumble چندین طرح اشتراک را با برخی ویژگی های جالب ارائه می دهد. معمولاً این می تواند برای بسیاری از کاربران به جای صرف مبلغ قابل توجهی در Premium کافی باشد. بیایید آنها را بررسی کنیم:

Bumble Boost

این را می‌توان Bumble Lite نامید، زیرا این نسخه کم‌رنگ‌شده طرح Premium است. با Boost دریافت خواهید کرد:

آیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهدآیا Bumble رسیدهای خواندن را نشان می دهد
  • هر هفته یک بار شارژ Spotlight
  • هر هفته پنج SuperSwipe شارژ می شود
  • لایک نامحدود
  • نامحدود گسترش می یابد
  • مسابقات مجدد نامحدود
  • بک ترک نامحدود

طرح های تکمیلی

به غیر از Premium و Boost، اگر فقط به SuperSwipe و Spotlight علاقه دارید، Bumble آن گزینه را نیز ارائه می دهد.

علاوه بر این، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، Bumble گاهی اوقات یک طرح ویژه برای دریافت لایک نامحدود ارائه می دهد. این معمولاً به حساب‌های جدیدی داده می‌شود که قبلاً هیچ طرح Premium خریداری نکرده‌اند.

باید Bumble Premium را بخرید

حالا برای پاسخ به سوالی که همه منتظرش بودیم. آیا Bumble Premium ارزش وقت و پول شما را دارد؟ من می گویم بله. مطمئناً، می‌توانید بدون اشتراک از برنامه استفاده کنید، مسابقات را دریافت کنید و با شخص خاص خود ملاقات کنید. با این حال، با تمام ویژگی های آن، می توانید شانس را بیشتر کنید.

بگذارید مثالی بزنم: وقتی برای اولین بار Bumble را نصب کردم، منطبق نمی گرفتم. با این حال، پس از اشتراک در Premium، از حالت سفر برای تغییر مکان خود به مکان مناسب تر استفاده کردم و شروع به دریافت موارد منطبق کردم.

آیا بامبل رسیدهای خواندنی دارد؟آیا بامبل رسیدهای خواندنی دارد؟

همچنین همیشه از اینکه بامبل تعداد لایک‌ها را محدود می‌کند ناامید می‌شوم، و احساس می‌کنم همیشه اشکال دارد، زیرا لایک‌ها بعد از دو روز دوباره پر نمی‌شوند. با این حال، من بعد از گرفتن Premium نگران لایک نبودم.

این بدان معنا نیست که کاربران غیر پریمیوم محکوم به فنا هستند. علیرغم استفاده از Premium، من فقط زمانی که از نسخه رایگان استفاده می کردم می توانستم با دوست دخترم هماهنگ شوم (بله، پس از مدتی اشتراک Premium خود را لغو کردم). بنابراین بله، می‌توانید بامبل پرمیوم را امتحان کنید. اگر Boost آن را گران می‌دانید ارزش بررسی دارد، زیرا بسیاری از ویژگی‌ها را از دست نخواهید داد.

رایگان یا ممتاز: آنچه را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد

ممکن است پس از دیدن یک طرح اشتراک تقریباً برای همه چیز، احساس کنید که زندگی یک پول به برد است. اما حداقل تا الان اینطور نیست. تقریباً برای هر چیزی همیشه یک گزینه رایگان یا مقرون به صرفه وجود دارد. حتی برای دوستیابی هم همینطور است. در نهایت، اگر قرار است با آن شخص خاص ملاقات کنید، بدون در نظر گرفتن اینکه برنامه رایگان یا Premium دارید، با او ملاقات خواهید کرد.

امیدواریم از این مقاله آیا Bumble Premium ارزشش را دارد: راهنمای نهایی مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CxGYLi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *