استارت‌آپ تجاری سریع Getir قصد دارد در بحبوحه مشکلات نظارتی از فرانسه خارج شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ تجاری سریع Getir قصد دارد در بحبوحه مشکلات نظارتی از فرانسه خارج شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در یک بیانیه مطبوعاتی که به خبرگزاری فرانسه فرستاده شده، Getir اعلام کرده است که قصد دارد از فرانسه خارج شود. به عنوان یادآوری، Getir پیشگام مفهوم تجارت سریع بود. این خدمات به شما این امکان را می‌دهد که بدون انتخاب محل تحویل، مواد غذایی را سفارش دهید. در عوض، شرکت‌هایی مانند Getir بلافاصله شروع به کار روی سفارش شما می‌کنند و معمولاً می‌توانند مواد غذایی شما را در کمتر از 30 دقیقه تحویل دهند.

گتیر که اصالتاً ترکیه ای است، یکی از بزرگ ترین گران این فضای نسبتاً جدید است. در اوج حباب مواد غذایی فوری، Getir به ارزش 11.8 میلیارد دلار رسید و به چندین کشور اروپایی گسترش یافت. تجارت سریع مستلزم هزینه های اولیه زیادی است زیرا شرکت ها باید شبکه ای از فروشگاه های تاریک را در شهرهای بزرگ بسازند تا مشتریان فقط چند دقیقه دورتر از نزدیک ترین فروشگاه تاریک زندگی کنند.

اما منابع مالی به پایان رسید و بسیاری از استارت آپ های تجارت سریع نتوانستند به موقع به سوددهی برسند. به همین دلیل است که Getir گوریل ها را در اواخر سال 2022 خریداری کرد. خود گوریل قبلاً Frichti را خریداری کرده بود، یک استارت آپ فرانسوی که هم غذاهای آماده و هم مواد غذایی را ارائه می کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه صفحه نمایش خود را در واتس اپ به اشتراک بگذارید

سخنگوی Getir در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: «محیط قانونی پیچیده و مقررات تحمیل شده توسط مقامات محلی موفقیت شرکت را بسیار دشوار کرده است. به ویژه، در ماه مارس، دولت فرانسه تصمیم گرفت که فروشگاه های تاریک باید به عنوان انبار در نظر گرفته شوند – نه فروشگاه. به این ترتیب، دولت های محلی می توانند تصمیم بگیرند که آیا به انبارها در مراکز شهر اجازه می دهند یا خیر.

معلوم نیست در ادامه چه اتفاقی قرار است بیفتد. در حالی که Getir می گوید که قصد دارد به طور کلی از بازار فرانسه خارج شود، این شرکت نیز اعلام ورشکستگی کرده است. مدیران منصوب شده توسط دادگاه هنوز به دنبال شرکت دیگری هستند که مایل باشد برخی از فعالیت های Getir در فرانسه را در اختیار بگیرد. در همین حال، 1800 کارمند Getir در فرانسه نمی‌دانند که تا چند هفته دیگر شغلی خواهند داشت یا نه، زیرا بستگی به نتیجه این روند ورشکستگی دارد.

فلینک یکی از رقبای Getir نیز در فرانسه ورشکستگی کرده است. Flink قبلاً رقیب فرانسوی خود Cajoo را خریداری کرده بود.

همانطور که برای Gopuff، این شرکت در حال حاضر کشور را ترک کرد در ژانویه. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که کل صنعت تحویل فوری مواد غذایی در فرانسه در حال ناپدید شدن است… در واقع تجارت سریع.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پشتیبان گیری از پیام های WhatsApp خود در آیفون



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tevDaW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *