استارتاپ بیمه سایبری Coalition دستیار حریم خصوصی Jumbo را به دست آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ بیمه سایبری Coalition دستیار حریم خصوصی Jumbo را به دست آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ائتلاف استارتاپ امنیت سایبری مستقر در سانفرانسیسکو در حال خرید Jumbo است، یک برنامه تلفن همراه که به شما امکان می دهد حریم خصوصی خود را در وب کنترل کنید. من در چند سال گذشته چندین بار جامبو را پوشش داده ام، بنابراین وقت آن رسیده است که حلقه را در این مورد ببندیم.

شرایط قرارداد فاش نشده است، اما جامبو می گوید که برنامه آن دیگر به روز نمی شود. کاربران موجود می توانند بایگانی های رسانه های اجتماعی یا کدهای 2FA را صادر کنند و این برنامه در سال آینده به طور کلی بسته خواهد شد.

به عبارت دیگر، ائتلاف لزوماً به دنبال اضافه کردن یک برنامه متمرکز بر مصرف کننده یا استفاده از پایگاه کاربر Jumbo نیست. این تیم در حال به دست آوردن یک تیم (یا شاید فقط بخشی از تیم) است که برای چندین سال بر حفظ حریم خصوصی و امنیت تمرکز کرده است. یک منبع به من گفت که این معامله یک معامله کوچک و اجاره ای است.

ائتلاف محصولات بیمه امنیت سایبری را ارائه می دهد که از ابزارهای پیشگیرانه امنیت سایبری بهره می برند. این شرکت تلاش می کند تا قبل از اینکه اتفاقی جدی بیفتد، ردپای دیجیتالی یک شرکت را برای شناسایی خطرات امنیت سایبری بررسی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در تماس های ویدیویی اینستاگرام روی موبایل و دسکتاپ

برای مثال، Coalition نام دامنه، IP و پورت‌ها را اسکن می‌کند تا بتواند شما را از بردارهای حمله بالقوه آگاه کند – هشدارها می‌توانند به شما بگویند که پورتی که برای دسترسی از راه دور استفاده می‌شود، برای مثال در دسترس عموم است. همچنین به نقض داده های شخص ثالث می پردازد تا تشخیص دهد که آیا کارکنان شما احتمالاً با حملات فیشینگ و موارد دیگر مواجه خواهند شد یا خیر.

در مورد Jumbo، ویژگی شاخص این شرکت داشبوردی بود که به شما کمک می کند تنظیمات حریم خصوصی خود را در چندین سرویس آنلاین از جمله فیس بوک، لینکدین، و اینستاگرام کنترل کنید.

این برنامه می‌تواند پست‌های قدیمی را در شبکه‌های اجتماعی حذف و بایگانی کند، سابقه جستجوی شما را در یوتیوب حذف کند و برخی از تنظیمات حریم خصوصی را در LinkedIn فعال کند. Jumbo برای کنترل حساب های آنلاین شما به API ها متکی نبود. در عوض، برنامه صفحات را در پس‌زمینه بارگذاری کرد و از جاوا اسکریپت برای تعامل با سرویس‌های آنلاین استفاده کرد.

جامبو یک زاویه امنیتی هم داشت. وقتی برنامه صفحه تنظیمات حساب‌های آنلاین شما را بارگیری کرد، می‌توانست ببیند که آیا احراز هویت دو مرحله‌ای را در حساب‌های Google و خود روشن کرده‌اید یا خیر. به این ترتیب، می توانید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید و از Jumbo به عنوان برنامه احراز هویت خود استفاده کنید.

Jumbo همچنین پایگاه‌های اطلاعاتی آنلاین را برای نقض احتمالی داده‌های اطلاعات شخصی شما از جمله شماره تلفن، آدرس ایمیل، رمز عبور و آدرس شما بررسی کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Atomo Diagnostics پلتفرم های تست سریع را در Arab Health به نمایش می گذارد

اخیراً، Jumbo با IdentityForce همکاری کرد تا بیمه سرقت هویت را در ایالات متحده ارائه دهد. همچنین اشتراک پولی را پس از اینکه متوجه شد نمی تواند در درازمدت به یک مدل تجاری پایدار تبدیل شود، حذف کرد. جامبو ایده ارائه یک نسخه B2B از برنامه و سرویس خود را مطرح کرد، اما این ایده هرگز محقق نشد.

در سال 2018، جامبو سرمایه ای 3.5 میلیون دلاری به رهبری جاش میلر از Thrive Capital و راب گو از Nextview Ventures جمع آوری کرد. در سال‌های 2019 و 2020، این شرکت 8 میلیون دلار دیگر را در دوری به رهبری Balderton Capital جمع‌آوری کرد. این شرکت قبلاً روی استارت آپ قبلی پیر والاد، مدیرعامل جامبو، یعنی Sunrise سرمایه گذاری کرده بود. سال گذشته، Index Ventures نیز با ارزش گذاری 77 میلیون دلاری پس از پول، 17 میلیون دلار را در شرکت رهبری کرد.

ائتلاف صدها میلیون دلار در طول سال ها جمع آوری کرده است. در آخرین دور سرمایه گذاری خود، این شرکت سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری سری F را به ارزش 5 میلیارد دلار افزایش داد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZTi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *