اشتراک های اینستاگرام: در حال گسترش در سراسر جهان | متریکول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد می‌خواهد سازندگان بیشتری به برنامه‌شان بیایند، با اعلام اشتراک‌هایی که در ماه‌های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد آنلاین برای سازندگان، این یکی از راه‌هایی است که اینستاگرام منابع خود را در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

اگر با اشتراک‌های اینستاگرام آشنا نیستید، آن‌ها راهی برای سازندگان برای کسب درآمد قابل پیش‌بینی است. آنها به شما اجازه می دهند محتوای اختصاصی برای مخاطبان خود در اینستاگرام تولید کنید. این را می توان در پست ها، حلقه ها، داستان ها، زندگی ها و حتی کانال های پخش و نکات برجسته انجام داد!

ما اشتراک‌های اینستاگرام را به‌عنوان یکی از آن ابزارها در سال گذشته معرفی کردیم، و به سازندگان در ایالات متحده راه جدیدی برای عمیق‌تر کردن ارتباط با فالوورهای درگیر خود و در عین حال باز کردن درآمد ماهیانه تکراری ارائه کردیم.

وبلاگ سازندگان اینستاگرام

نکته جالب این محتوای انحصاری این است که پولی است. دنبال کنندگان می توانند هزینه اشتراک خود را در محتوای سازنده پرداخت کنند و سازندگان می توانند قیمت را به دلخواه خود تعیین کنند (از 99/9 تا 99/9 دلار). این به سازندگان اجازه می دهد تا نوعی درآمد پایدار در اینستاگرام داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TikTok Creator بعدی چیست؟

از آنجایی که اشتراک‌ها یک سال است که وجود دارد و اینستاگرام در میان بسیاری از سازندگان آمریکایی موفقیت‌آمیز داشته است، زمان گسترش آن فرا رسیده است. به گفته موسری، اشتراک IG به زودی در 10 کشور دیگر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود!

کشورها –

اروپا

قاره آمریکا

آنها همچنین قصد دارند به استرالیا و ژاپن گسترش یابند تا طی چند ماه آینده جهانی شوند!

اطلاعیه موسری را اینجا تماشا کنید یا می توانید جزئیات بیشتر در مورد اعلامیه و اشتراک های او را به طور کلی در وبلاگ اینستاگرام بیابید.

برای کسانی که به دنبال شروع کسب درآمد در اینستاگرام هستند، مطمئن شوید که حساب خود را بررسی کرده و ببینید آیا شما یک خالق واجد شرایط هستید یا خیر.

دسترسی به واجد شرایط بودن اشتراک

دنیای سازندگان قطعاً اینجاست تا بماند و با جهانی شدن اشتراک‌ها، نمی‌دانیم که در آینده چه خواهد شد! ما مراقب خواهیم بود و خواهیم دید که این عرضه به کشورهای مختلف چگونه پیش می رود!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ymkoOI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *