حماسه توییتر بازگشت: ایلان ماسک لوگوی پرنده نمادین را کشت و توییتر را به “X” تغییر نام داد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در یکی دیگر از تغییرات بی‌سابقه تحت رهبری ایلان ماسک، توییتر به X تغییر نام داد. این میلیاردر روز یکشنبه برای اولین بار اشاره کرد که قصد دارد توییتر را تغییر نام دهد و کاربران با توییتر خداحافظی خواهند کرد، همانطور که برای مدت طولانی شناخته شده است. در یک سری توییت، ایلان ماسک زمینه را برای تغییر نام تجاری توییتر آماده کرد.

در 23 جولای، ایلان ماسک در یک نظرسنجی در توییتر پرسید که آیا رنگ پیش فرض توییتر باید به سیاه تغییر کند یا خیر. در پاسخ، بسیاری از کاربران به این تصمیم رای مثبت دادند و به این ترتیب انتقال توییتر آغاز شد.

سپس، دوباره در همان روز، ایلان ماسک توییت کرد: «و به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد». این اولین نشانه ما بود که ماسک در حال برنامه ریزی چیزی پیرامون لوگوی پرنده نمادین توییتر است.

این توییت با توئیت دوم همراه شد که در آن ماسک گفت که اگر در آن شب یک لوگوی خوب “X” دریافت کند، آن را در سراسر جهان در توییتر پخش خواهد کرد. ماسک همچنین اشاره کرد که می‌خواهد توییتر را به “X، برنامه همه چیز” تبدیل کند. برخی حدس می‌زنند که ماسک می‌خواهد توییتر را به یک برنامه فوق‌العاده مشابه WeChat در چین تبدیل کند که همه چیز را از یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی گرفته تا یک پیام‌رسان را در یک یکیشن جمع‌آوری می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اتصال هدفون بلوتوث به اپل واچ

امروزه توییتر به X تغییر نام داده است. یک لوگوی جدید در رسمی توییتر وجود دارد و www.twitter.com اکنون به www.x.com هدایت می شود.

چرا ایلان ماسک X را انتخاب کرد؟

ایلان ماسک و حرف X یک ارتباط قدیمی دارند. این میلیاردر قبلاً از این نامه در چندین محصول و اختراع خود استفاده کرده است. پی پال در ابتدا X نام داشت، محبوب ترین شرکت او اسپیس ایکس X را در نام خود دارد و حتی نام فرزندانش X Æ A-12 است.

تغییر نام تجاری توییتر تأیید دیگری است بر اینکه ایلان ماسک برنامه های بزرگی برای خرید توییتر دارد. از زمان تصاحب، توییتر شاهد یک دوره پر فراز و نشیب و یک سری تصمیمات تکانشی بوده است.

کاربران طولانی مدت توییتر از تغییر نام توییتر توسط ماسک به عنوان X راضی نیستند. مارکز براونلی محبوب یوتیوب توییت کرد که با وجود تغییر نام، همچنان این پلتفرم را توییتر می نامد. که ماسک پاسخ داد: “برای مدت طولانی نیست”.

کاربر دیگری گفت: «الون ماسک فقط یک لوگو را تغییر نداد. با در نظر گرفتن چیزی که توییتر را در سراسر جهان منحصر به فرد و قابل تشخیص می کرد و تغییر آن برای یک “X” تصادفی، عملاً توییتر را مانند یک وب سایت پورنو تصادفی منحصر به فرد و مرتبط کرد. شاید این احمقانه ترین تصمیمی باشد که تاکنون گرفته شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر اعتراف کرد که با اعلام تنظیمات جدید DM مشکل ارسال هرزنامه تایید شده دارد

علاوه بر این، ماسک اشاره کرده است که این یک تغییر دائمی نیست. او هنگام انتخاب نماد جدید، گفت که این یک تغییر موقت است و به احتمال اینکه در آینده شاهد لوگوی دیگری از توییتر باشیم، اشاره کرد.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است و علایقش از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری را در بر می گیرد. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در توییتر و به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jFceNT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *