توییتر اعتراف کرد که با اعلام تنظیمات جدید DM مشکل ارسال هرزنامه تایید شده دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اعتراف کرد که با اعلام تنظیمات جدید DM مشکل ارسال هرزنامه تایید شده دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

همانطور که توییتر از رقابت جدید موضوعات جلوگیری می کند، این شرکت امروز اعلام کرد تغییری که برای کاهش هرزنامه در صندوق ورودی کاربران طراحی شده است. از «به‌محض» ۱۴ ژوئیه، توییتر تنظیمات پیام‌های جدیدی را با هدف کاهش هرزنامه در DM‌ها با انتقال پیام‌های کاربران تأییدشده‌ای که آنها را دنبال نمی‌کنید به صندوق ورودی «درخواست پیام» به‌جای صندوق ورودی اصلی‌تان معرفی می‌کند. فقط پیام‌های افرادی که دنبال می‌کنید به صندوق ورودی اصلی شما می‌رسند. قابل ذکر است، این تغییرات اکنون برای همه افرادی که صندوق ورودی خود را باز کرده‌اند اعمال می‌شود تا پیام‌های هر کسی را مجاز کنند.

قبلاً، افراد فقط در صورتی می‌توانستند از طریق پیام‌های پیامکی توییتر به شما پیام بدهند که شما گزینه‌ای را برای دریافت پیام‌ها از هر کسی از طریق تنظیمات توییتر انتخاب کرده باشید یا اگر فرستنده‌ها کاربران تأییدشده باشند (به این معنی که هزینه اشتراک توییتر را پرداخت می‌کنند) و شما به طور خاص انتخاب کرده باشید. دریافت پیام های مستقیم از کاربران تایید شده

علاوه بر این، اگر در گذشته برای آنها پیام مستقیم ارسال کرده باشید، می توانند به شما پیام مستقیم بدهند.

تغییر در انتقال پیام‌ها از کاربران تأیید شده به صندوق ورودی درخواست پیام به جای صندوق ورودی اصلی (مگر اینکه آنها را دنبال کنید)، نشان دهنده یک شکست دیگر در سیستم تأیید جدید توییتر است که در آن کاربران می‌توانند برای نشان آبی که به آنها وضعیت بالاتری در پلتفرم می‌دهد پرداخت کنند. . قبل از پرداخت به ، راستی‌آزمایی نشان می‌داد که یک شخص به نوعی چهره‌ای عمومی یا برجسته است – مانند یک سیاستمدار، افراد مشهور، ورزشکار، روزنامه‌نگار یا سایر افراد مشهور. توییتر با در دسترس قرار دادن علامت تأیید شده برای هر کسی که کارت اعتباری برای خرید آن داشت، ارزش تأیید را کاهش داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ برای مبتدیان در سال 2023 زیر 1300 دلار

ظاهراً این امر به حدی افزایش یافت که افراد تأیید شده از ارسال هرزنامه توسط کاربران تأیید شده صندوق ورودی اصلی خود، زمانی که آن را برای دریافت DM از جمعیت دارای نشان آبی باز کرده بودند، آزار می‌دادند. به عبارت دیگر، این یک اعتراف ضمنی است که توییتر مشکل اسپم کاربر تایید شده دارد.

توییتر خاطرنشان می‌کند که اگر کاربران همچنان بخواهند پیام‌های DM را از کاربران تأیید شده در صندوق ورودی اصلی خود دریافت کنند، می‌توانند هر زمان که بخواهند پس از اعمال این تغییرات به صورت دستی به آن تنظیمات برگردند.

این به‌روزرسانی همچنین تماس خبرنگاران با منابع برای کسب اطلاعات بیشتر یا اجازه استفاده از توییت را دشوارتر می‌کند، زیرا آنها نه تنها نشان تأیید خود را تحت ماسک از دست دادند، بلکه اکنون – حتی اگر اکنون برای تأیید شدن پول پرداخت کنند – DM خود را دریافت خواهند کرد. در پوشه درخواست‌های پیام، جایی که ممکن است دیده نشده باقی بمانند، افتادند.

همانطور که برخی از کاربران در پاسخ‌ها به اطلاعیه توییتر اشاره کردند، این به‌روزرسانی در واقع هرزنامه را کاهش نمی‌دهد – از طرف کاربران تأیید شده یا موارد دیگر – فقط آن پیام‌ها را به یک پوشه دیگر منتقل می‌کند.

ایلان ماسک اعلام کرده بود که کاهش هرزنامه ها و ربات ها در توییتر یکی از اهداف اصلی او پس از خرید این شبکه اجتماعی به قیمت 44 میلیارد دلار در سال گذشته است. با این حال، وال سنت ژورنال اخیرا گزارش داد که حساب‌های جعلی و هرزنامه همچنان یک مشکل دائمی در این پلتفرم هستند. این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که حداقل با یک معیار از فعالیت ربات ها، میزان فعالیت ربات ها پس از تصاحب ماسک ثابت مانده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لپ‌تاپ‌های قابل تعمیر پروژه Aurora Lenovo می‌تواند یک پیشرفت بزرگ در جنگ با زباله‌های الکترونیکی باشد.

در همین حال مشک ادعا کرد ماه گذشته توییتر حداقل 90 درصد از کلاهبرداری ها و هرزنامه ها را در توییتر حذف کرد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nTNdfV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *