به‌روزرسانی Threads اینستاگرام، پشتیبانی از iOS 17 را در میان سایر پیشرفت‌های کوچک به ارمغان می‌آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم به‌روزرسانی Threads ، پشتیبانی از iOS 17 را در میان سایر پیشرفت‌های کوچک به ارمغان می‌آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پس از اینکه تنها پنج روز پس از عرضه عمومی خود از 100 میلیون کاربر عبور کرد، برنامه جدید Threads اینستاگرام برای iOS اکنون با اولین به روز رسانی خود منتشر شده است که تعداد انگشت شماری از تغییرات و ترفندهای کوچک، ویژگی های اضافه شده و رفع باگ های مختلف از جمله پشتیبانی از نسخه اخیر منتشر شده را به همراه دارد. نسخه بتای عمومی iOS 17.

خبر به‌روزرسانی این اپلیکیشن توسط مهندس نرم‌افزار اینستاگرام، کامرون راث، در Threads به اشتراک گذاشته شد. او فهرستی از ویژگی‌ها و تغییراتی که ساخت جدید به ارمغان می‌آورد ارائه کرد، که خوشبختانه شامل توانایی استفاده از برنامه در iOS 17 بدون خرابی می‌شود – یک به‌روزرسانی حیاتی.

تغییرات دیگر، بهبودهای کوچکتر در کیفیت زندگی است، نه ویژگی‌های مهمی مانند افزودن فید زمانی، دکمه ویرایش، پشتیبانی از چندین حساب، یا امکان جستجوی پست‌ها، از جمله دیگر تغییرات وعده داده شده که آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته است در آثار.

در عوض، به‌روزرسانی برنامه مواردی مانند امکان دو بار ضربه زدن روی برگه جستجو برای شروع جستجو و گسترش عکس‌ها در ‌ها، به‌علاوه پشتیبانی از عکس‌های بلند اضافی که کاملاً قابل مشاهده هستند، یک «قرص قرص صورت» تازه جلا داده شده را معرفی می‌کند (نمایش یک لیستی از افرادی که در بالای صفحه ظاهر می شوند، هنگامی که پست های جدیدی برای خواندن وجود دارد)، از جمله رفع اشکال. به عنوان مثال، اکنون Threads دارای مدیریت بهتر اسکرول رد کردن ها و اصلاح تصاویر تصادفی در خط موضوع است (کلمه Threads برای خط زمانی). راث خاطرنشان کرد: همچنین سایر اشکالات کوچکتر را برطرف کرده است. او افزود که اندازه باینری برنامه نیز کاهش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چراغ LED نواری در فضای باز

در پاسخ به این پست، مهندس در مورد سایر سؤالات کاربران در مورد ویژگی‌هایی که می‌خواهند ببینند نظر داد، و پاسخ داد که متن جایگزین – یک ویژگی دسترس‌پذیری برای کاربران کم بینا و نابینا که متنی را برای توصیف عکس‌ها اضافه می‌کند – به زودی ارائه می‌شود. قابلیت مشاهده شاخصی مبنی بر اینکه آیا فردی را در بخش فالوورهای خود دنبال می کنید یا خیر، هفته آینده ارائه خواهد شد. او همچنین برنامه‌های Threads را برای معرفی فید زیر، همانطور که Mosseri قبلاً قول داده بود، تکرار کرد و خاطرنشان کرد که “بهبودهای مستمر” در سایر زمینه‌های دسترسی و همچنین الگوریتم اصلی برنامه در حال انجام است.

راث در پاسخ به شکایتی مبنی بر عدم وجود نسخه دسکتاپ – به عنوان مثال که Threads می تواند از طریق یک مرورگر وب استفاده شود – پاسخ داد که این کار به سادگی “روشن کردن آن” نیست.

او گفت: «این وجود نداشت و باید ساخته شود. بنابراین به نظر می رسد که این تغییر فعلاً در مسیر بعدی قرار دارد.

Threads در حالی راه‌اندازی شد که هنوز در حال انجام بود، زیرا متا می‌خواست از هرج و مرج در توییتر استفاده کند، زیرا باعث می‌شد کاربران بار دیگر از شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک فرار کنند، پس از اینکه وی محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌های قابل مشاهده اعمال کرد و ادعا کرد که کاهش به دلیل یک افزایش فعالیت خراش دادن داده ها. (خراش بیشتر شده بود زیرا ماسک قیمت API توییتر را افزایش داد و برخی از توسعه دهندگان توانایی پرداخت صحیح برای داده های توییتر را نداشتند.)

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  watchOS 10: نحوه استفاده از Smart Stack در Apple Watch

در نتیجه، دیگر گزینه‌های توییتر مورد توجه قرار گرفتند، از جمله رقیب غیرمتمرکز توییتر Mastodon که شاهد افزایش کاربران فعال ماهانه خود از 1.4 میلیون نفر در ژوئن به 1.9 میلیون تا 11 ژوئن بود. یوگن روچکو، بنیانگذار و مدیر عامل ماسوتون، در مورد افزایش در اوایل جولای اظهار نظر کرده بود. با توجه به افزایش تعداد کاربران فعال در آخر هفته 294 هزار نفر و فعالیت پست کردن سه برابر شده است. دیروز، او پستی را تقویت کرد که در آن اشاره کرد که Mastodon اکنون به 2 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است – پیشنهادی مبنی بر اینکه خروج توییتر همچنان ادامه دارد.

مانند Mastodon، Threads قصد دارد در آینده با پروتکل غیرمتمرکز شبکه اجتماعی ActivityPub ادغام شود، که به کاربران اجازه می دهد پروفایل های خود را از Threads به سایر سرورهای متصل به ActivityPub منتقل کنند و با سایر کاربران Mastodon تعامل داشته باشند و آنها را دنبال کنند.

در همین حال، توییتر گزارش‌هایی مبنی بر کاهش ترافیک را با لیندا یاکارینو، مدیر عامل جدید، بدون معیار ادعا کرد که توییتر بیشترین روز استفاده خود را از فوریه هفته گذشته داشته است، عقب نشینی کرده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PtaGyY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *