موفقیت Vision Pro به برنامه‌ها بستگی دارد، اما توسعه‌دهندگان هنوز علاقه‌ای به آن ندارند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل ماه گذشته Vision Pro را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود معرفی کرد. اپل که آن را یک فضایی می نامد، تلاش کرده است دستگاهی را ارائه دهد که هیچ مورد استفاده واقعی ندارد. با این حال، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها می‌توانند جریان را برای شرکت تغییر دهند و با توسعه تجربیات AR/VR برای کاربران، زمینه را برای پذیرش عالی فراهم کنند.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه خود نوشته است که Vision Pro وابسته به برنامه‌ها است، اما به نظر نمی‌رسد توسعه‌دهندگان در حال حاضر مشتاق حضور در پلتفرم جدید باشند. همه ما باید قبول کنیم که Vision Pro یک دستگاه گران قیمت است که برای مخاطب خاص طراحی شده است.

هنگامی که اپل اپ استور را برای آیفون معرفی کرد، چندین توسعه‌دهنده شخص ثالث به این پلتفرم پیوستند و برنامه‌هایی ساختند که به پذیرش سریع آن کمک کرد. با این حال، دیگر دستگاه های اپل به اندازه آیفون خوش شانس نبودند.

به عنوان مثال، اپ استور برای اپل واچ را می توان یک پلتفرم رو به زوال در نظر گرفت زیرا شرکت های بزرگ اوبر، متا و توییتر آن را کنار گذاشته اند و دیگر برنامه هایی برای اپل واچ ارائه نمی دهند. به طور مشابه، فروشگاه App برای موفقیتی را به خود ندیده است و به مجموعه ای از خدمات پخش صرف کاهش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه گسترش پس زمینه در فتوشاپ

در واقع، بسیاری از کاربران از وجود App Store برای iMessage اطلاعی ندارند. همانطور که توسط خود اپل فاش شده است، اپ استور برای آیفون حدود 130 میلیون کاربر فعال در اروپا دارد، اما همین تعداد برای اپل واچ و فروشگاه iMessage تنها 1 میلیون کاربر است. شکی نیست که این تفاوت فاحش برای ایالات متحده نیز قابل اجرا خواهد بود

راه پیش روی Vision Pro App Store

اپل در بازاریابی و محبوبیت سایر اپ استورهای خود برای توسعه دهندگان شکست خورده است. این تصویر ترسناکی را ترسیم می کند که می تواند آینده ویژن پرو را تحت تاثیر قرار دهد. می‌توان تصور کرد که توسعه‌دهندگان در ابتدا تمایلی به توسعه برنامه‌های Vision Pro با آن‌قدر که برای یا iPad انجام می‌دهند، ندارند.

این عمدتا به دلیل ماهیت گران قیمت محصول و محدودیت مخاطبان است. علاوه بر این، این اولین باری است که یک هدست AR/VR را می‌بینیم که کاملاً به حرکات لمسی و چشمی متکی است و از کنترل‌کننده‌ها استفاده نمی‌کند. این به طور طبیعی کار را برای توسعه دهندگان دشوار می کند.

اگرچه برنامه های iPhone و iPad می توانند به عنوان برنامه های پنجره ای در Vision Pro اجرا شوند. بنابراین، بسیاری از توسعه دهندگان احتمالاً به جای توسعه برنامه ها از ابتدا، فعلاً به این گزینه پایبند هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TekniPlex Aurélie Emond را برای راه حل های عملکرد یکپارچه استخدام می کند

با این حال، برنامه‌های بدون تغییر تجربه مطلوب را برای کاربرانی که دستگاهی به ارزش 3500 دلار خریداری می‌کنند، به ارمغان نمی‌آورند.

یکی از توسعه دهندگان معروف گفت: «اگر چیزی برای آن می سازید، یا اپل باید برای توسعه آن به شما پول بپردازد، یا اینکه برنامه را فقط برای ایجاد یک وزوز می سازید. گورمان.

در اینجا، اپل ممکن است مجبور شود مقداری پول بپردازد و به توسعه دهندگان بپردازد تا برنامه هایی را توسعه دهند که از حداکثر پتانسیل دستگاه استفاده کنند.

به گفته توسعه‌دهنده دیگری که من با او صحبت کردم، یک فشار بازاریابی گسترده توسط اپل همچنین می‌تواند ساخت اپلیکیشن‌ها برای Vision Pro را ارزشمند کند. آلمانی می‌نویسد، و به افزودن ارزش به برنامه‌های اشتراکی که در حال حاضر در دیگر پلتفرم‌های اپل هستند، کمک می‌کند.

همچنان جالب است که ببینیم در آینده‌ای قابل پیش‌بینی اوضاع برای ویژن پرو چگونه پیش خواهد رفت.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای آیفون، اپل واچ کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rUwSQb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *