امتیاز اسنپ چت چیست و چگونه اسنپ اسکور شما بالا می رود

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از امتیاز اسنپ چیست و چگونه اسنپ اسکور شما بالا می رود با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

پروفایل اسنپ چت شما اطلاعات زیادی دارد. این شامل نام کاربری، تولد، علامت زودیاک و غیره می شود. اما آن رشته اعدادی که در کنار تاریخ تولد شما نمایش داده می شود چیست؟ این اسنپ اسکور شما در اسنپ چت است. اما Snapscore چیست و چگونه بالا می رود؟ بیایید دریابیم.

 

امتیاز اسنپ چت چیست و چگونه اسنپ اسکور شما بالا می رود

اگرچه Snapscore شما ممکن است مانند یک رشته تصادفی از اعداد به نظر برسد، اما اینطور نیست. گواهی بر زمان شما در اسنپ چت، Snapscore شما بر اساس فعالیت های شما اندازه گیری می شود. قبل از اینکه به جلو برویم، اجازه دهید از نزدیک به چیستی Snapscore در اسنپ چت نگاه کنیم و به چند سوال اساسی پاسخ دهیم.

اسنپ ​​اسکور در اسنپ چت چیست؟

به طور خلاصه، Snapscore شما منعکس کننده فعالیت های شما در Snapchat است. این شامل عکس‌هایی است که به اشتراک گذاشته‌اید و از دوستانتان دریافت کرده‌اید، هر داستانی که ممکن است پست کرده باشید، Streak‌هایی که در حال حاضر با دوستانتان دارید و موارد دیگر.

هنگامی که هر یک از این شرایط برآورده شد، Snapscore شما با تعداد امتیاز مربوطه بالا می رود. اما چگونه کار می کند؟ بیایید دریابیم.

Snapscore چگونه در Snapchat کار می کند

در حالی که اسنپ چت دقیقاً این بخش را فاش نکرده است، حدس هایی در مورد نحوه عملکرد اسنپ چت در اسنپ چت وجود دارد. بنابراین، به غیر از Snaps و Stories، ممکن است امتیاز اسنپ چت خود را با استفاده از برخی دیگر از ویژگی های Snapchat مانند ادامه Streaks، اشتراک برای سازندگان، تماشای ویدیوهای Discover و غیره نیز افزایش دهید. اگرچه، بیشتر اینها حدس و گمان هستند.

اسنپ ​​اسکور در اسنپ چت

آیا امتیاز اسنپ شما با چت افزایش می یابد؟

پاسخ به سوال یک نه بزرگ است. در اسنپ چت، برای افزایش امتیاز اسنپ چت باید اسنپ ارسال و دریافت کنید. ارسال پیام هیچ تاثیری بر Snapscore شما نخواهد داشت.

آیا می توانم امتیاز اسنپ چت را بخرم؟

در حالی که ممکن است وب‌سایت‌های خاصی وسوسه شوید که به شما امتیاز Snapscore بالا را می‌دهند، بهتر است آنها را نادیده بگیرید. این به این دلیل است که Snapscore فقط می تواند با تعاملات ارگانیک شما در Snapchat افزایش یابد و خرید Snapscore از یک برنامه یا سرویس شخص ثالث را بسیار سخت و حتی غیرممکن می کند.

چگونه Snapscore خود را در Snapchat مشاهده کنید

اکنون که درباره چیستی Snapscore و نحوه عملکرد آن بیشتر می دانیم، اجازه دهید ببینیم چگونه می توانید Snapscore خود را ببینید. 

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیران فناوری اطلاعات فکر می‌کنند که فناوری مناسبی برای کار هیبریدی دارند - اما کارگران با این موضوع موافق نیستند

مرحله 1: برنامه Snapchat را باز کنید.

مرحله 2: در اینجا، روی bitmoji خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله 3: شماره زیر نام شما Snapscore شما است.

امتیاز اسنپ خود را مشاهده کنید

این به شما کمک می کند Snapscore فعلی خود را در Snapchat ببینید.

آیا می توانید اسنپ اسکور شخص دیگری را در اسنپ چت مشاهده کنید

به غیر از مشاهده امتیاز اسنپ چت، می توانید اسنپ اسکور دوست خود را نیز در اسنپ چت مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید که امتیاز دوستانتان چقدر جلوتر است یا عقب است و آیا باید سعی کنید به آنها برسید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه اسنپ چت را باز کنید.

مرحله 2: در اینجا، روی نماد Chat ضربه بزنید.

مرحله 3: در پنجره چت، روی نماد دوست خود ضربه بزنید.

پنجره چت را باز کنید

مرحله 4: Snapscore آنها را بررسی کنید.

مشاهده امتیاز اسنپ شخص دیگری

از آنجایی که Snapscore در صفحات نمایه قابل مشاهده است، می توانید مراحل بالا را تکرار کنید و امتیازات Snapchat سایر دوستان خود را نیز بررسی کنید. اگر مشترک Snapchat+ هستید، می توانید ببینید که Snapscore دوستتان از آخرین باری که آن را مشاهده کرده اید چقدر تغییر کرده است.

چرا امتیاز اسنپ چت من کمتر است و چگونه می توان آن را سریع افزایش داد؟

از آنجایی که فرمول اسنپ چت برای محاسبه اسنپ چت محرمانه باقی مانده است، ما نمی توانیم دقیقاً دلیل عدم افزایش امتیاز اسنپ چت شما را مشخص کنیم. با این حال، از آنجایی که شما فقط می توانید امتیاز اسنپ چت خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید، می توانید اقدامات احتیاطی معمول را انجام دهید، مانند ارسال اسنپ برای افزایش آهسته فعالیت کلی اسنپ چت. پس از انجام این کار، باید شاهد افزایش Snapscore خود باشید.

در این یادداشت، اجازه دهید چند روش را بررسی کنیم که می‌تواند به افزایش سریع Snapscore شما در Snapchat کمک کند.

1. تعامل با دوستان از طریق Snaps

مطمئن ترین و ساده ترین راه برای افزایش Snapscore در اسنپ چت، تعامل با دوستان خود از طریق Snaps است. این شامل ارسال و دریافت اسنپ می شود. با این حال، اطمینان حاصل کنید که یک اسنپ منحصر به فرد برای هر یک از دوستان خود به صورت جداگانه ارسال می کنید، زیرا ارسال یک اسنپ به چندین دوست به طور همزمان یا ارسال آن در یک چت گروهی اسنپ چت به حساب نمی آید.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: Snapchat را باز کنید و روی نماد Chat ضربه بزنید.

مرحله 2: در اینجا، روی دوست خود ضربه بزنید.

چت اسنپ چت را شروع کنید

مرحله 3: روی Snap ضربه بزنید.

تعامل با دوستان از طریق Snaps

هنگامی که Snap باز می شود، با گذشت زمان، باید Snapscore شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین ترتیب، می توانید اسنپ برای دوستان خود ارسال کنید و ببینید که آنها در امتیاز اسنپ چت شما منعکس می شوند. مطمئن شوید که شما و دوستتان Snaps را باز کنید. در غیر این صورت، ممکن است در نمره کلی حساب نشود.

2. استوری ها را به اسنپ چت اضافه کنید

جدا از تعامل با دوستان خود، می توانید Stories را به اسنپ چت اضافه کنید. این نه تنها می تواند به دوستان شما کمک کند تا ببینند شما چه کار می کنید، بلکه به افزایش امتیاز اسنپ چت شما نیز کمک می کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

نکته: توضیح دهنده ما را در مورد افزودن عکس های رول دوربین به داستان اسنپ چت بررسی کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه صفحه نمایش خود را در واتس اپ به اشتراک بگذارید

مرحله 1: اسنپ چت را باز کنید و روی دکمه دوربین ضربه بزنید.

مرحله ۲: پس از اتمام، روی Stories ضربه بزنید.

اضافه کردن استوری به اسنپ چت

این فورا اسنپ را در استوری اسنپ چت شما ارسال می کند. همچنین می توانید موسیقی را به استوری اسنپ چت خود اضافه کنید تا اوضاع را تغییر دهید.

3. Snapchat Streaks را شروع کنید

هنگامی که برای بیش از 3 روز متوالی اسنپ ها را ارسال و دریافت می کنید، Snapchat به طور خودکار آن را به عنوان Streak طبقه بندی می کند. پس از ایجاد Streak، می توانید روزانه با دوستان خود برای حفظ آن تعامل داشته باشید. این نه تنها به حفظ Snapchat Streak شما کمک می کند، بلکه Snapscore شما را نیز در Snapchat افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: چگونه Snap Streak خود را در اسنپ چت برگردانیم

4. ویدیوهای کشف را تماشا کنید

بخش Discover در اسنپ چت راهی عالی برای دسترسی به محتوای سازندگانی است که در آنها مشترک شده‌اید یا بر اساس عادت‌های مرورتان قابل مشاهده هستید. تماشای این ویدیوها همچنین می تواند به افزایش Snapscore شما کمک کند. در اینجا نحوه دسترسی به آن آورده شده است.

مرحله 1: اسنپ چت را باز کنید و روی نماد استوری یا دو نفره ضربه بزنید.

مرحله 2: در اینجا، به بخش Discover بروید و روی هر ویدیویی ضربه بزنید.

ویدیوهای کشف را تماشا کنید

هرچه ویدیوهای بیشتری بخواهید، امتیاز اسنپ چت شما بیشتر می شود. همچنین می‌توانید داستان‌های دوستتان را از بخش داستان‌ها تماشا کنید.

اگر امتیاز اسنپ چت من به روز نشد چه باید کرد؟

در حالی که افزایش امتیاز اسنپ چت کار می کند، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که Snapscore شما صرف نظر از کاری که انجام می دهید به روز نمی شود. در این مورد، برخی از راه حل های ذکر شده در زیر را برای حل این مشکل امتحان کنید.

  • پاک کردن کش برای اسنپ چت: کش برنامه می تواند در کاهش زمان بارگذاری برنامه مفید باشد. با این حال، آنها همچنین می توانند مشکلاتی در عملکرد برنامه ایجاد کنند، به خصوص اگر این حافظه پنهان خراب باشد. در این صورت، حافظه پنهان اسنپ چت را پاک کنید.
  • بررسی به‌روزرسانی برنامه: به‌روزرسانی‌های برنامه از عملکرد مناسب برنامه اطمینان می‌دهند. بنابراین، هر گونه به روز رسانی برنامه در انتظار Snapchat را بررسی و نصب کنید.
  • تماس با پشتیبانی اسنپ چت: می توانید یک گزارش به پشتیبانی اسنپ چت ارسال کنید و این مشکل را گزارش کنید. اگر واقعاً به دلیل نقص برنامه باشد، آنها باید بتوانند راه حل های کاربردی ارائه دهند.

این به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات مربوط به Snapscore را حل کنید و به افزایش امتیاز Snapchat خود کمک کنید.

سوالات متداول برای درک اسنپ اسکور در اسنپ چت

1. آیا افزودن دوستان به اسنپ چت می تواند اسنپ اسکور شما را افزایش دهد؟

در حالی که افزودن دوستان در اسنپ چت مستقیماً بر اسنپ‌چت تأثیر نمی‌گذارد، با ارسال و دریافت اسنپ از دوستانتان افزایش می‌یابد. بنابراین، به این ترتیب، هرچه دوستان بیشتری در اسنپ چت داشته باشید، شانس بیشتری برای افزایش اسنپ اسکور خود خواهید داشت.

2. آیا Snapscore در اسنپ چت کاهش می یابد؟

خیر، امتیاز اسنپ چت در اسنپ چت پایین نمی آید.

3. Snapscore شما در هر اسنپ چقدر بالا می رود؟

معمولاً Snapscore شما به ازای هر Snap که ارسال یا دریافت می کنید 1 امتیاز افزایش می یابد. با این حال، شرایط خاصی، مانند باز کردن یا تعامل با Snap، باید برای انجام آن رعایت شود.

Snapscore خود را بشناسید

امتیاز اسنپ چت روش خوبی برای مشاهده تعداد تعاملات شما با دوستان خود در اسنپ چت است، اگرچه گاهی اوقات می تواند غیر قابل اعتماد باشد. بنابراین، با این مقاله، امیدواریم که درک بهتری از امتیاز اسنپ چت و نحوه افزایش آن داشته باشید.

امیدواریم از این مقاله امتیاز اسنپ چت چیست و چگونه اسنپ اسکور شما بالا می رود مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UGaTgU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *