اینستاگرام اکنون بالاخره به کاربران اجازه می دهد تا Reels عمومی را دانلود کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اینستاگرام اکنون بالاخره به کاربران اجازه می دهد تا Reels عمومی را دانلود کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اینستاگرام بالاخره به کاربران اجازه می‌دهد حلقه‌های ارسال شده توسط دیگران را دانلود کنند تا بتوانند آن‌ها را در خارج از برنامه به اشتراک بگذارند. برنامه ویدیوی کوتاه رقیب سالهاست که این ویژگی را دارد و با تماشای ویدیوهای کوتاه با واترمارک برنامه در خارج از پلتفرم محبوبیت پیدا کرده است.

روز سه شنبه، آدام موسری، رئیس این شرکت در کانال پخش اینستاگرام خود گفت که کاربران مستقر در ایالات متحده می توانند Reels را در رول خود دانلود کنند. کاربران می توانند این کار را با ضربه زدن بر روی نماد اشتراک گذاری و سپس انتخاب گزینه دانلود انجام دهند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام/آدام موسری

موسری خاطرنشان کرد که حلقه‌های تنها از حساب‌های عمومی واجد شرایط دانلود هستند. به علاوه، حساب‌های عمومی می‌توانند قابلیت دانلود Reels را غیرفعال کنند.

در حالی که موسری مشخص نکرد که آیا واترمارکی روی حلقه دانلود شده وجود خواهد داشت یا خیر، تصویر منتشر شده توسط وی نشان می دهد که ویدیوی دانلود شده یک لوگوی اینستاگرام به همراه نام حساب کاربری را نشان می دهد. TikTok از قالب مشابهی برای پیوست کردن واترمارک روی ویدیوهای دانلود شده استفاده می‌کند. قابل ذکر است، اینستاگرام همیشه به کاربران اجازه می‌دهد تا حلقه‌های خود را بدون واترمارک از پیش‌نویس‌ها دانلود کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هشتگ های پرطرفدار TikTok

در سال 2021، اینستاگرام از تبلیغ محتوا با واترمارک TikTok (یا هر واترمارک) روی ویدیوها دست کشید. آگوست گذشته، یوتیوب شروع به اضافه کردن واترمارک مبتنی بر لوگو در Shorts دانلود شده – محصول ویدیوی کوتاه این شرکت – کرد تا از اشتراک‌گذاری بین پلتفرم‌ها جلوگیری کند. بنابراین این حرکت اینستاگرام برای دانلود Reels به کاربران می‌تواند تاکتیکی برای جذب مردم برای تماشای محتوای بیشتر در این پلتفرم باشد.

Reels در چند سه ماهه اخیر نقطه تمرکز برای افزایش رشد و درآمد متا بوده است. مارک زاکربرگ در جریان تماس درآمد سه ماهه اول 2023 خود گفت که زمان صرف شده در اینستاگرام به لطف توصیه‌های Reels مبتنی بر 24 درصد افزایش یافته است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Sdn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *