بازار غذاهای وحشی Foraged شاهد افزایش مجدد نرخ مشتری بیش از 1000٪ بود.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بازار غذاهای وحشی Foraged شاهد افزایش مجدد نرخ مشتری بیش از 1000٪ بود.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دیگر مجبور نیستیم آنقدر برای غذا جستجو کنیم. با این حال، مردم نه تنها از کشف قارچ‌های وحشی و سایر غذاها لذت می‌برند، بلکه مصرف‌کنندگان نیز به همان اندازه برای خوردن آنها هیجان‌زده هستند. وارد Foraged شوید، بازاری برای خرید غذاهای وحشی و مخصوص از علوفه گیران و کشاورزان مستقل.

قارچ ها تجارت بزرگی هستند: شرکت هایی مانند Smallhold و Adapt AgTech رویکرد کشاورزی عمودی را برای پرورش قارچ ارائه می دهند. سایرین، از جمله Meati Foods و Fable Food، قارچ‌ها را به جایگزین‌های گوشت تبدیل می‌کنند، در حالی که MycoWorks جایگزین‌های چرمی از آنها می‌سازد.

جک همریک و اندی کانر Foraged را در سال 2021 تاسیس کردند تا به افزایش قیمت مواد غذایی و اختلالات زنجیره تامین رسیدگی کنند و به صاحبان مشاغل کوچک کمک کنند تا بخشی از بازار جهانی قارچ را به دست آورند که انتظار می‌رود تا سال 2030 به ارزش 127 میلیارد دلار برسد.

همریک به تک‌کرانچ گفت: «ما نه علی‌رغم ترس‌های اقتصادی و فشارهای تورمی، بلکه به دلیل چالش‌ها در حال رشد هستیم. ما به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهیم که به‌جای شرکت‌های چندملیتی سودجو، غذا را مستقیماً از مشاغل مادر و پاپ بخرند. با قطع تقریباً کل زنجیره تامین، مصرف کنندگان در هزینه ها صرفه جویی می کنند و کسب و کارهای کوچک رشد می کنند. ما هنوز هم شاهد بادهای بزرگ مصرف‌کننده هستیم زیرا مردم می‌خواهند متفاوت غذا بخورند و غذاهای واقعاً طبیعی، سالم، پایدار و منحصر به فرد می‌خواهند و این چیزی است که Foraged قفل آن را باز می‌کند.»

در سال 2022، فورجد پس از یک دور اولیه 200000 دلاری راه اندازی شد که شامل سرمایه گذارانی مانند سرآشپز مشهور و رستوران دار تام کولیچیو بود. در آن زمان، صدها نفر برای فروش اقلام امضا کردند و بیش از 500 مشتری آنها را خریداری می کردند.

این شرکت فروشندگان خود را بررسی می‌کند و یک برنامه تلفن همراه برای آن‌ها ارائه می‌کند که کل تجربه تجارت الکترونیک، از فهرست‌بندی محصولات گرفته تا پرداخت‌ها، حمل‌ونقل و پیکاپ‌های محلی را مدیریت می‌کند.

یک سال بعد، این سایت ده ها هزار مشتری جدید دارد و تعداد مشتریان تکراری بیش از 1000٪ افزایش یافته است. علاوه بر این، این شرکت بیش از 400٪ رشد درآمد را از مشتریان در سراسر ایالات متحده و پورتوریکو تجربه کرده است.

علاوه بر قارچ ها و محصولات خاص، از جمله عسل، روغن و مربا، بازار فورجدز به تخم مرغ، گوشت، لبنیات و غذاهای دریایی رشد کرده است.

همریک گفت: «ما اخیراً چند ماه پیش برای اولین بار به سراغ گوشت و غذاهای دریایی رفتیم. اکنون ما همه چیز داریم، از ماهی کاد وحشی گرفته تا خرچنگ، شیرجه به سفارش. آن شخص پیام خواهد داد، “از سفارش متشکرم، من می خواهم لباس مرطوب خود را بپوشم.”

همه اینها حتی سرمایه گذاران بیشتری را جذب کرده است که اخیراً 2.7 میلیون دلار بودجه بذر را به فورجد تزریق کردند. Bessemer Venture Partners دور را رهبری کرد و جرمی استوپلمن، بنیانگذار و مدیر عامل Yelp، اریک بیکر از بنیانگذاران StubHub، هارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify، و میکا کافمن، بنیانگذار و مدیر اجرایی Fiverr، به او پیوستند. در مجموع، این شرکت 3 میلیون دلار جذب کرده است.

Hamrick قصد دارد سرمایه جدید را در ساخت ابزارها و ویژگی های اضافی برای فروشندگان و خریداران به کار گیرد. فورجد هشت کارمند تمام وقت دارد، از جمله یک سرآشپز با تجربه میشلن از Noma، و انتظار دارد مهندسان بیشتری را اضافه کند.

Hamrick گفت: “ما چند اعلامیه محصول هیجان انگیز در راه است، و در نهایت در حال انجام برخی بازاریابی هستیم.” هیچ شرکت فناوری دیگری این کار را انجام نمی دهد، چه رسد به اینکه در پیکربندی بازار پلتفرم، و قادر به ازدواج با ابزارهایی که در حال حاضر در بازار به آنها پرداخته نمی شود، با شبکه ای که قبلاً در بازار ایجاد کرده ایم، است. یک قفل بزرگ برای موفقیت.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ksa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *