ویندوز 11 هوش مصنوعی بیشتری دریافت می کند – اما آیا مایکروسافت به شانس خود فشار می آورد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برخی از کاربران ویندوز 11 یک هاب هوش مصنوعی جدید را در فروشگاه مایکروسافت دریافت می کنند، بخشی که برنامه هایی را انتخاب می کند که، همانطور که ممکن است حدس بزنید، به نوعی توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شوند.

Latest متوجه شد که ویژگی AI Hub اکنون در فروشگاه مایکروسافت در ایالات متحده در دسترس است، بنابراین بدون شک برای شروع فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس خواهد بود.

به ما گفته شده است که در نسخه 22306.1401.1.0 فروشگاه مایکروسافت یا جدیدتر (برای کاربران ایالات متحده) موجود است.

Windows Latest با این ویژگی می‌کند که برنامه‌هایی را برجسته می‌کند که تجربیات هوش مصنوعی درجه یک (به عقیده مایکروسافت) را ارائه می‌کنند، از جمله مواردی مانند Luminar Neo، Descript و طبیعتاً با Bing Chat.

مایکروسافت در اواخر ماه می در یک پست وبلاگی ایده انجام کارهای بیشتر با هوش مصنوعی را در فروشگاه ویندوز 11 خود معرفی کرد، بنابراین این اولین حرکت در استفاده واقعی از این هاب هوش مصنوعی است.


تجزیه و تحلیل: خطر گسترده تر برای مایکروسافت

هاب هوش مصنوعی پایان جاه طلبی های مایکروسافت با هوش مصنوعی در فروشگاه نیست. در واقع، حرکت بعدی – حرکتی که به زودی انجام می شود – خلاصه بررسی های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع مشکل کار نکردن Apple Watch همیشه روشن

نظرات کاربران می تواند یک فشارسنج مفید برای تشخیص خوب بودن یا نبودن هر برنامه ای باشد که با یک یا دو مقدار نمک مناسب گرفته شده است، اما به خصوص زمانی که نظرات زیادی وجود دارد، بررسی آنها می تواند کار بسیار دشواری باشد.

اینجاست که این خلاصه‌های هوش مصنوعی وارد عمل می‌شوند، کوهی بالقوه از بررسی‌ها را بررسی می‌کنند و احساسات منطبق را انتخاب می‌کنند تا نظری کلی درباره برنامه مورد نظر ایجاد کنند.

در ماه مه، مایکروسافت به ما گفت: “خلاصه بررسی های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به زودی در فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.”

بنابراین ما امیدواریم که اکنون هاب هوش مصنوعی حداقل در ایالات متحده فعال شده است، این خلاصه های بررسی نیز بسیار نزدیک به اجرا هستند. آنها باید کاملاً مفید باشند (انگشتان ضربدری).

همانطور که می‌دانید، مایکروسافت اخیراً هوش مصنوعی را در جای دیگری به ویندوز 11 معرفی کرده است، با دستیار Copilot آن اکنون در نسخه‌های پیش‌نمایش سیستم‌عامل برای آزمایش‌کنندگان وجود دارد.

و با همه این‌ها، با نگاهی به سطح وسیع‌تر، این سوال باقی می‌ماند که آیا مایکروسافت خیلی زود با هوش مصنوعی کار زیادی انجام می‌دهد یا خیر.

به عنوان مثال، تجسم اولیه Copilot بسیار محدود است و اساساً به یکپارچه سازی برای چت ربات بینگ به همراه چند بیت اصلی از عملکرد تنظیمات ویندوز 11 خلاصه می شود (نه زیاد). بعید است که کسی را تحت تأثیر قرار دهد (هنوز)، و با توجه به اینکه هوش مصنوعی در حال حاضر به فروشگاه‌ها نیز کشیده شده است، خطری که برای مایکروسافت وجود دارد این است که برخی از مردم از دیدن هوش مصنوعی به هر گوشه سیستم‌عامل خسته می‌شوند. همانطور که در بالا مشاهده کردیم، پلاگین های اجباری برای مرورگر Edge و ربات چت بینگ را کامل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین نکته و ترفند Samsung Galaxy S23 و Galaxy S23+

در حالی که ممکن است وسوسه این باشد که با عجله به سمت یک ویژگی بزرگ بشتابیم، مایکروسافت باید آن را با نیاز به اتخاذ رویکردی سنجیده و ثابت نسبت به هوش مصنوعی متعادل کند. نه فقط برای اطمینان از اینکه هنگام ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید در ویندوز 11 (و سایر سرویس‌ها در این زمینه) همه چیز را درست می‌کند، بلکه برای اینکه به کاربران زمان بدهد تا بین یک افت ویژگی هوش مصنوعی و دیگری نفس بکشند.

هر یک از این معادله کاملاً متعادل را اشتباه بگیرید و ترکیبی از خستگی و/یا سرخوردگی با هوش مصنوعی می‌تواند در پایگاه کاربر آن مشاهده شود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Rdz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *