با افزایش اشتراک‌گذاری پولی، نتفلیکس نزدیک به 6 میلیون مشترک به دست می‌آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با افزایش اشتراک‌گذاری پولی، نزدیک به 6 میلیون مشترک به دست می‌آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یک سال پیش در چنین روزی، نتفلیکس بزرگترین ضرر سه ماهه خود را گزارش کرد و 970000 مشترک این سرویس را کنار گذاشتند. از آن زمان این شرکت از زیر آوار خارج شده است. نتفلیکس روز چهارشنبه فاش کرد که در سه ماهه دوم سال 2023، غول ینگ شاهد یک جهش بود (یا بهتر است بگوییم جهش) در 5.9 میلیون مشترک جهانی، که مجموع مشترکان را به 238.39 میلیون مشترک می رساند.

اضافه شدن مشترکین بسیار فراتر از راهنمایی های صنعت است. تحلیلگران افزایش 1.75 میلیون ساب را پیش بینی کردند. نتفلیکس سه ماهه اول را با ۲۳۲.۵ میلیون کاربر به پایان رساند.

نتایج درآمدهای سه ماهه نتفلیکس چند ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشتن برنامه اصلی خود در ایالات متحده و بریتانیا منتشر شد.

مشترکین جدید دیگر نمی توانند 9.99 دلار یا 6.99 پوند در ماه برای بدون تبلیغات بپردازند و در عوض باید 15.99 دلار یا 10.99 پوند برای طرح استاندارد پرداخت کنند. کاربران همچنین می‌توانند به سطح پشتیبانی از تبلیغات که هزینه آن 6.99 دلار یا 4.99 پوند در ماه است، تنزل دهند. نتفلیکس در ماه گذشته زمانی که طرح اولیه 9.99 دلار کانادا خود را بی سر و صدا حذف کرد، همین حرکت را برای زیرمجموعه های جدید در کانادا انجام داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم همگام سازی صدا با ویدیو در Amazon Fire TV Stick 4K

حذف طرح اولیه فقط یکی دیگر از ترفندهای پول گیر است که توسط نتفلیکس انجام شده است زیرا تلاش می کند درآمد خود را افزایش دهد. به عنوان مثال، این شرکت اخیراً قوانین اشتراک‌گذاری پولی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است که اعضا را از اشتراک‌گذاری رایگان حساب‌های خود با کاربران خارج از خانواده خود منع می‌کند. اکنون اعضا باید 7.99 دلار در ماه برای عضویت اضافی بپردازند.

افزایش مشترک نتفلیکس در این سه ماه نشان دهنده تأثیر قوانین اشتراک پولی آن است. TechCrunch قبلاً با استناد به گزارشی از Antenna که نشان می‌داد نتفلیکس روزانه نزدیک به 100000 ثبت نام روزانه پس از سرکوب رمز عبور به دست آورده است، موفقیت آشکار استریمر را با راه‌اندازی پوشش داد.

این شرکت امروز در نامه خود به سهامداران نوشت: نتفلیکس در حال ارائه اشتراک های پولی به «تقریباً همه کشورهای باقی مانده» است.

علاوه بر این، رده‌های تبلیغاتی نتفلیکس یک جریان درآمد اضافی به شرکت می‌دهد زیرا برای هر بیننده از تبلیغ‌کنندگان پول جمع‌آوری می‌کند. نتفلیکس در اولین ارائه Upfront خود فاش کرد که برنامه تبلیغاتی آن نزدیک به پنج میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. در گزارش اخیر آنتن، 17 تا 20 درصد از ثبت‌نام‌های جدید نتفلیکس در سه ماهه دوم مربوط به لایه‌های تبلیغاتی آن بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Peacock رسما "Must ShopTV" را راه اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد محصولاتی را که در محتوا ظاهر می شوند خریداری کنند

این داستان در حال توسعه است…

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YQJecr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *