مورد XRP ریپل “نیاز به وضوح نظارتی را تاکید می کند”

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مورد XRP ریپل “نیاز به وضوح نظارتی را تاکید می کند”
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هفته گذشته، جامعه کریپتو یک پرونده دادگاه فدرال ایالات متحده را جشن گرفت که بر اساس آن توکن XRP ریپل فروش غیرقانونی اوراق بهادار را تشکیل نمی‌دهد، اما فقط در برخی موارد.

اگرچه بسیاری این حکم را جشن گرفتند، اما این یک پیروزی واقعی برای ارزهای دیجیتال نیست.

قاضی آنالیزا تورس، که ریاست این پرونده را بر عهده داشت، پیشنهاد SEC را در رابطه با فروش نهادی توکن XRP ریپل تأیید کرد، به این معنی که این ارز دیجیتال زمانی که برای فروش نهادی استفاده می‌شود، یک امنیت است. با این حال، تورس پیشنهاد SEC مربوط به فروش برنامه‌ای XRP را رد کرد، و این به این معنی است که او حکم می‌کند که XRP در صورت فروش به عموم مردم، یک اوراق بهادار نیست.

بنجامین کول، همکار در Blockchain بریتانیا، “با قرار دادن حکم خلاصه به نفع SEC در کنار قضاوت خلاصه به نفع آزمایشگاه ریپل، به نظر می رسد که دو منشی مجزا بخش های مختلف را نوشته اند و قاضی هرگز آنها را با هم هماهنگ نکرده است.” انجمن و استاد دانشکده بازرگانی Gabelli دانشگاه فوردهام، به TechCrunch+ گفت. “اگر این یک تکلیف بود که توسط دانش آموزی ارائه می شد، من مرتباً نمره را به دلیل تناقضات درونی و نتیجه گیری های واهی ثبت می کردم.”

“[The ruling] دیوید شارگل، شریک Bracewell LLP، گفت: بر نیاز به وضوح نظارتی و استانداردهای سازگار در انواع مختلف شرکت‌کنندگان و تراکنش‌ها تاکید می‌کند. “این تمایز همچنان به سوالاتی در مورد قوانین و چارچوب های نظارتی پیرامون فروش و توزیع ارزهای دیجیتال دامن می زند.”

و در واقع گیج کننده است: این یک امنیت در یک زمینه است اما نه در زمینه دیگر، به این معنی که از موضع SEC حمایت می کند، اما در مقابل آن نیز عمل می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OgtIAA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *