اینستاگرام ساخت حلقه‌ها را با قالب‌های برنامه آسان‌تر می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ساخت حلقه‌ها را با قالب‌های برنامه آسان‌تر می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اینستاگرام امروز اعلام کرد که به‌روزرسانی‌هایی را برای قالب‌های Reels خود ارائه می‌کند تا ساخت ویدیوهای کوتاه جذاب را برای کاربران آسان‌تر کند، زیرا این غول رسانه‌های اجتماعی به رقابت با ادامه می‌دهد.

این شرکت در حال راه اندازی یک “مرورگر قالب” جدید است که به کاربران امکان می دهد الگوها را بر اساس دسته بندی ها غربال کنند. می‌توانید الگوها را بر اساس آنچه که توصیه می‌شود و پرطرفدار است مرور کنید و همچنین الگوها یا فایل‌های صوتی را که ذخیره کرده‌اید مشاهده کنید.

شما می توانید با ضربه زدن بر روی دکمه “ایجاد” از صفحه اصلی و سپس انتخاب گزینه “Reel” به مرورگر جدید دسترسی پیدا کنید. سپس، باید روی تصاویر در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا گالری خود را باز کنید، پس از آن باید روی “Templates” ضربه بزنید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی نماد دوربین، سپس روی «Templates»، مرورگر الگو را از طریق برگه حلقه‌ها پیدا کنید.

اگر در حین مرور قرقره ها، الگویی را مشاهده کردید که دوست دارید، می توانید برای شروع روی دکمه «استفاده از الگو» در حلقه ضربه بزنید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «Template by» در حلقه، نحوه استفاده دیگران از الگوها را مشاهده کنید. با این کار صفحه ای با نمونه هایی از نحوه خلاقیت افراد در قالب به شما نمایش داده می شود. شایان ذکر است که TikTok مفهوم مشابهی را با قالب ها و جلوه های خود در برنامه خود ارائه می دهد.

قالب‌های Reels جدید اینستاگرام

اعتبار تصویر: اینستاگرام

علاوه بر این، اینستاگرام می گوید که تجربه ایجاد و ویرایش قالب ها را افزایش می دهد. اکنون، وقتی از یک الگو ایجاد می‌کنید، صدا، تعداد کلیپ‌ها، مدت زمان کلیپ‌ها و جلوه‌های واقعیت افزوده به‌طور خودکار به حلقه شما اضافه می‌شوند. در هفته‌های آینده، اینستاگرام قصد دارد اضافه کردن متن و ترانزیشن‌هایی را که در Reel اصلی استفاده شده بود، به‌طور خودکار آغاز کند. قالب ها قابل تنظیم خواهند بود، به این معنی که کاربران می توانند کلیپ ها را اضافه یا حذف کنند، زمان کلیپ های جداگانه را تنظیم کنند، یا هر عنصر از پیش بارگذاری شده را ویرایش کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه گرفتن عکس های 48 مگاپیکسلی در سری آیفون 14 پرو

اینستاگرام در یک پست وبلاگ نوشت: “چه در حال پیوستن به یک روند باشید یا بخواهید یک حلقه سرگرم کننده برای بیان خلاقیت خود ایجاد کنید، قالب های Reels می توانند شما را تنها با چند ضربه شروع کنند.” ما همیشه در حال کار بر روی راه‌هایی برای بهبود تجربه Reels شما هستیم. ما به ساخت ویژگی قالب‌های Reels ادامه می‌دهیم تا ایجاد و اشتراک‌گذاری در اینستاگرام را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنیم.»

ویژگی‌های جدید یک ماه پس از اینکه اینستاگرام بالاخره شروع کرد به کاربران اجازه می‌دهد تا Reel‌های ارسال شده توسط دیگران را دانلود کنند تا بتوانند آن‌ها را در خارج از برنامه به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند این کار را با ضربه زدن بر روی نماد اشتراک گذاری و سپس انتخاب گزینه دانلود انجام دهند. TikTok سالهاست که این ویژگی را دارد و با تماشای ویدیوهای کوتاه با واترمارک برنامه در خارج از پلتفرم محبوبیت پیدا کرده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UFmXRH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *