بسته بندی مراقبت های بهداشتی الیور به نشانه افتتاح اتاق تمیز به مساحت 1450 متر مربع

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Oliver Healthcare Packaging افتتاحیه بزرگ اتاق تمیز 1450 متر مربعی خود را در 28 جشن خواهد گرفت.هفتم ژوئن.

این شرکت می‌گوید سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری در Venray برای اینکه مشتریان دستگاه‌های پزشکی و دارویی خود را قادر به ارائه خدمات بدون وقفه به بیماران در اروپا و سراسر جهان کند، بسیار مهم است. اتاق تمیز جدید به الیور این امکان را می دهد که ردپای تولیدی خود را سه برابر کند و فرصت های شغلی بیشتری را در یک بازار بسیار مهم، در لیمبورگ، افزایش دهد.

در طول ده سال گذشته، Oliver HCP سرمایه گذاری های قابل توجهی در منطقه EMEA انجام داده است. در چهار سال گذشته، پویایی بازار به گونه ای تکامل یافته است که تمرکز بسیار بیشتری در بازار ما برای تولید و تولید محلی وجود دارد. ما می دانیم که تولید بسته بندی در منطقه، برای منطقه، به خطر انداختن زنجیره تامین، خدمت رسانی موثر به مشتری و مهمتر از آن کسب و کار آگاه تر از محیط زیست چقدر مهم است.

Oliver Healthcare Packaging مبدل و تامین کننده بسته بندی مراقبت های بهداشتی است. تولید بسته بندی برای محافظت از تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی. بسته بندی این شرکت برای محافظت از سد استریل اطراف این وسایل پزشکی توسعه و طراحی شده است. نمونه هایی از این دستگاه ها دریچه های قلب، ایمپلنت های زانو، کاتترها یا سرنگ های پر شده با واکسن هستند. این محصولات حتی گاهی اوقات برای ماندن در بدن انسان وارد بدن انسان می شوند، بنابراین باید استریل باشند. بسته‌بندی الیور از این محصولات در طول فرآیندهای استریل‌سازی، حمل و نقل و ذخیره‌سازی محافظت می‌کند تا زمانی که در اتاق عمل باز شوند و در نتیجه اتاق تمیز تولید می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Carmo دریچه چرخشی جدیدی برای کیسه های جمع آوری ادرار ایجاد می کند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wCa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *