به زودی می توانید Guardians of the Galaxy Vol 3 را در دیزنی پلاس پخش کنید و Across The Spider-Verse را به صورت آنلاین تماشا کنید.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از خود پرسیده اید “چه زمانی هست Guardians of the Galaxy جلد 3 آمدن به دیزنی پلاس?»، پس خبر عالی این است که دیگر زمان زیادی برای انتظار ندارید. قسمت پایانی یکی از بهترین سه گانه های مارول قرار است در یکی از بهترین سرویس های در 2 آگوست منتشر شود.

برنامه اکران مطابق با اولین نمایش های اخیر دنیای سینمایی مارول (MCU) است که در تاریخ عرضه شده است. دیزنی پلاس، که تقریباً 90 روز پس از اکران باکس آفیس آنها می گذرد. و Guardians of the Galaxy جلد 3 مطابق برنامه است این فیلم در اوایل ماه مه (در مناطق منتخب مانند بریتانیا) قبل از اکران جهانی در 5 می در سینماها اکران شد، که به این معنی است که 89 روز از آن تاریخ تا اولین پخش جریانی آن فاصله خواهد داشت.

با این حال مارول فاز 5 مدتی است که فیلم برای اجاره در دسترس است. می بینی، Guardians of the Galaxy جلد 3 قبلا داده شده بود تاریخ انتشار جریان، اما نه در دیزنی پلاس. در عوض، در 7 ژوئیه در ویترین فروشگاه های دیجیتال در دسترس قرار گرفت، که برنامه ای مشابه با زمان انتشار است آواتار: راه آب.

و تنها یک فیلم مارول در ماه آینده اکران نخواهد شد…

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  CleanPrefs برای MacDirtyCow تمام صفحات ترجیحی را در برنامه تنظیمات شما متراکم می کند

Spider-Man: Across the Spider-Verse به فروشگاه های آنلاین می رود

همچنین تایید شده است که Spider-Man: Across the Spider-Verse در ماه آگوست منتشر خواهد شد – اما در دیزنی پلاس در کنار دیگر شخصیت‌های کتاب کمیک مارول در دسترس نخواهد بود.

به عنوان بخشی از قرارداد اکران سینمایی سونی پیکچرز با ، محله دوستانه مرد عنکبوتی در نهایت بر روی پلتفرم قرار خواهد گرفت، اما این اتفاق احتمالا تا مدت‌ها بعد رخ نخواهد داد. مستقیم بر اساس جدول زمانی انتشار قبلی، این در 30 سپتامبر تخمین زده می شود.

در عین حال، می‌توانید فیلم را از ویدیوی آنلاین بر اساس پلتفرم‌های درخواستی مانند Amazon Prime Video اجاره کنید. تی وی پلاس، یوتیوب و Vudu به محض 8 آگوست. اکنون به طور رسمی برای پیش‌سفارش در Prime Video در دسترس است.

زمانی که هر دو فیلم قابل پخش هستند، به احتمال زیاد Guardians of the Galaxy جلد 3 به لیست بهترین فیلم های دیزنی پلاس ما اضافه خواهد شد، و آن Spider-Man: Across the Spider-Verse به لیست بهترین فیلم های نتفلیکس ما می پیوندد. در ضمن، بهترین راهنمای فیلم‌های مارول ما را برای فیلم‌های MCU بیشتر بررسی کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hNoCtd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *