تاریخ انتشار، گیم پلی و اخبار Armored Core 6

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Armored Core 6 Fires of Rubicon در FromSoftware در دست ساخت است. به لطف یک توییت به خصوص غافلگیرکننده از پلی استیشن ، طرفداران در نهایت اطلاعاتی در مورد انتظارات این عنوان بعدی مبتنی بر مکانیک در تاریخ انتشار آن در 25 آگوست دریافت کردند.

FromSoftware's هسته زرهی 6 یک جنگی مبتنی بر ماشین است که بازیکنان را می بیند که به سیاره نابود شده Rubicon 3 باز می گردند تا به عنوان یک مزدور برای پول و منابع بجنگند. 10 سال از آخرین قسمت این سری 15 بازی می گذرد، بنابراین ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم این آخرین نسخه چگونه از قدرت PS5، Xbox Series X|S و PC استفاده می کند.

آیا می خواهید در مورد این ماشین های غول پیکر بیشتر بدانید؟ برای هر آنچه در مورد آن می دانیم ادامه مطلب را بخوانید هسته زرهی 6 تا حالا. همانطور که جزئیات جدید برای هسته زرهی 6، این صفحه به روز خواهد شد.

Armored Core 6: برای تعقیب و گریز

  • چیست؟ ورودی بعدی در سری مبارزات مبتنی بر مکانیک FromSoftware
  • کی بیرون می آید؟ 25 آگوست 2023
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC

تاریخ انتشار و پلتفرم های Armored Core 6

Armored Core 6 مکانیکی از نزدیک

(اعتبار تصویر: FromSoftware Inc.)

هسته زرهی 6 در 25 آگوست 2023 برای PS5، Xbox Series X|S، PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در حال حاضر، این تنها چیزی است که می دانیم، و تاریخ مشخص تری برای اعلام آینده به تعویق افتاده است. خوشبختانه برای کسانی که هنوز روی کنسول‌ها و سخت‌افزارهای نسل آخر بازی می‌کنند، می‌توانید بازی کنید هسته زرهی 6 زمانی که راه اندازی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cloudflare Observability را راه اندازی کرد، ابزاری برای تقویت نظارت بر وب

تریلر Armored Core 6

هسته زرهی 6 آخرین تریلر گیم‌پلی، کوه‌هایی از محتوای جدید از جمله تاریخ انتشار عنوان مبارزه‌ای مبتنی بر مکانیک آینده را به نمایش گذاشت.

این تریلر کوتاه مجموعه ای از محتوای گیم پلی جدید را به تصویر می کشد هسته زرهی 6از جمله شاتلی که به سیاره روبیکون 3 فرود می‌آید و به دنبال آن کوه‌هایی با سکانس‌های مختلف نبرد که واقعاً همه چیز را نشان می‌دهد.

هیچ تریلر دیگری برای هسته زرهی 6 هنوز منتشر شده اند، اما وقتی منتشر شدند، همه آنها را در کانال رسمی یوتیوب ناشر Bandai Namco خواهید یافت.

داستان و محیط Armored Core 6

مبارزه با هسته زرهی 6 مکانیکی با انفجار در پس زمینه

(اعتبار تصویر: FromSoftware)

سری Armored Core در آینده‌ای آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن شرکت‌ها مزدورانی را استخدام می‌کنند تا خلبان ربات‌های مکانیزه غول‌پیکری شوند که با دندان و ناخن برای فضل و منابع می‌جنگند.

هسته زرهی 6 این آخرالزمان پر از مکانیزم را ادامه می دهد. به گفته Bandai Namco، تمرکز روایی بر روی این عنوان آینده، ماده مرموز جدیدی را که در سیاره روبیکون 3 یافت شده است، احاطه می کند. این ماده در ابتدا به عنوان یک منبع انرژی درخشان دیده می شد، ناپایدار شد و سیارات و ستارگان اطراف را در شعله های آتش فرو برد.

تقریباً نیم قرن بعد، همین ماده دوباره در این سیاره آلوده ظاهر شد و توجه شرکت های بزرگ متعددی را برانگیخت. شما به عنوان یک مزدور به Rubicon 3 فرستاده می شوید تا این منبع قدرت را تصرف کنید و با هر کسی که سر راه شما قرار می گیرد مبارزه کنید.

گیم پلی Armored Core 6

شعله های هسته زرهی هسته 6 کهکشانی را می گیرد

(اعتبار تصویر: FromSoftware Inc.)

هسته زرهی 6 طبق وب‌سایت رسمی FromSoftware، یک «بازی اکشن مبارزه‌ای سه‌بعدی» است که بازیکنان را می‌بیند «آزادانه در مرحله سه‌بعدی با مانورهای سه‌بعدی آهسته و پیوسته می‌دوند».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  حتی با خروج صرافی های رمزنگاری از کانادا، کوین بیس قصد دارد «بازی طولانی» را انجام دهد.

Mechs همیشه بخش بزرگی از سری Armored Core بوده است. مانند بازی های اصلی، بازیکنان کنترل زیادی بر شخصی سازی مکانیکی خواهند داشت. می‌توانید با تعویض قطعاتی که با پولی که از ماموریت‌های مزدور به دست می‌آورید، ماشین‌های اصلی بسازید. بازیکنان همچنین می‌توانند تقریباً تمام قسمت‌های مکانیک خود را قبل از تخم‌گذاری مجدد تغییر دهند. با چهار اسلات اسلحه برای بازی، شما واقعا می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید.

همچنین یک حالت چند نفره وجود خواهد داشت “که در آن شما می توانید مکانیزم خود را سفارشی کنید و آن مکانیک کاملا سفارشی شده را به نبرد با دیگران ببرید.” هسته زرهی 6، ماسارو یامامورا در مصاحبه ای با IGN گفت.

پیش نمایش های جدیدی که اخیرا برای هسته زرهی 6 نه تنها اولین برداشت های درخشان را از بازی مبارزه با مکانیک ارائه کرد، بلکه به طرفداران بینش کمی در مورد مکانیک مبارزه داد. NME گزارش داد که هنگام مبارزه با ماشین‌ها یک نوار ضربه وجود دارد. این نوار زمانی را نشان می دهد که مکانیک ها در معرض آسیب های “سنگین” هستند. با این حال، این نوار به سرعت تخلیه می شود، بنابراین پس از آسیب رساندن به دشمن، باید سبک بازی خود را تغییر دهید، بسیار شبیه به Sekiro: Shadows Die Twice.

اخبار Armored Core 6

هسته زرهی 6 مکانیک آماده استقرار آماده است

(اعتبار تصویر: FromSoftware)

بازی های Soulsborne “تنها مانع” بودند که مانع شدند هسته زرهی 6
10 سال از انتشار آخرین بازی Armored Core می گذرد و تهیه کننده Yasutaka Ogura در مصاحبه ای با BNE Fun Live توضیح داد که چرا FromSoftware زودتر یک سری جدید را منتشر نکرده است.

هرگز قصدی برای ایجاد این شکاف بزرگ وجود نداشت [between Armored Core games]اوگورا گفت. “تنها مانع واقعی […] این بود که شرکت ما همیشه عناوین مختلف زیادی داشت.” بنابراین به لطف همه آن بازی‌های مزاحم Soulsborne که مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند، باید یک دهه منتظر بمانیم. هسته زرهی 6.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BoFJlL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *