تگزاس می گوید شارژرهای EV با بودجه دولتی باید دارای دوشاخه های تسلا باشند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تگزاس می گوید شارژرهای EV با بودجه دولتی باید دارای دوشاخه های تسلا باشند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به گزارش رویترز، تگزاس شرکت‌های شارژ خودروهای الکتریکی را ملزم می‌کند که استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) و استاندارد سیستم شارژ ترکیبی (CCS) تسلا را لحاظ کنند تا واجد شرایط برنامه ایالتی برای برق‌رسانی بزرگراه‌ها از طریق بودجه فدرال باشند.

دپارتمان حمل و نقل تگزاس در ی اعلام کرد: “تصمیم فورد، جنرال موتورز و اکنون ریوین برای اتخاذ NACS، الزامات فاز 1 را تغییر داد. هر پورت شارژ سریع جریان مستقیم باید 1 کانکتور CCS و 1 کانکتور NACS داشته باشد.” رویترز روز سه شنبه

اواخر ماه گذشته، فورد با انتخاب ساخت خودروهای برقی آینده با فناوری NACS و پورت‌های شارژ تسلا، جنگ استانداردهای شارژ خودروهای الکتریکی را به راه انداخت. جنرال موتورز فوراً پذیرش استاندارد شارژ تسلا را اعلام کرد که باعث ایجاد یک اثر دومینویی شد و ریویان بعد از سه‌شنبه و مذاکرات هیوندای به زودی انجام خواهد شد.

طیفی از شرکت‌های شارژ مانند FreeWire Technologies، Flo و EVgo نیز قول داده‌اند که کانکتورهای NACS را به ایستگاه‌های شارژ عمومی خود اضافه کنند. استاندارد شارژ تسلا تجربه کاربری بهتری در نظر گرفته می شود. کابل‌ها کوچک‌تر، سبک‌تر و آسان‌تر برای استفاده هستند و پرداخت بدون تماس که توسط فناوری تسلا فعال شده است، یک راحتی بزرگ است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع Do Not Disturb روشن شدن خود در اندروید

شبکه سوپرشارژ تسلا در ایالات متحده گسترده است. بر اساس داده‌های اخیر PlugShare، 22128 سوپرشارژر تسلا در مقایسه با 22262 کانکتور CCS وجود دارد، و این کانکتورهای CCS از شرکت‌های شارژ مختلف استفاده می‌کنند. تا همین اواخر، ایستگاه‌های سوپرشارژ برای خودروهای تسلا در نظر گرفته شده بود، به همین دلیل است که یارانه‌های فدرال دولت بایدن در ابتدا به سمت اتصالات CCS اختصاص داده می‌شد.

هفته گذشته، کاخ سفید اعلام کرد که ایستگاه‌های شارژ EV با دوشاخه‌های NACS اکنون واجد شرایط دریافت میلیاردها دلار یارانه فدرال هستند، البته تا زمانی که کانکتور شارژ CCS را نیز در بر داشته باشند.

تعجب آور نیست که ببینیم تگزاس اولین ایالتی است که برای دریافت بودجه، ایستگاه های شارژ را ملزم به داشتن شارژر NACS و CCS می کند. در سال 2021، تسلا دفتر مرکزی خود را به آستین منتقل کرد و از آن زمان تا پایان سال 2022 حدود 12777 شغل در این منطقه ایجاد کرده است. خودروساز تحت مدیریت ایلان ماسک میلیاردها دلار در یک کارخانه گیگا تگزاس برای تولید خودروهای برقی و باتری و همچنین یک دستگاه جدید سرمایه گذاری کرده است. کارخانه پالایشگاه لیتیوم

سایر ایالت ها احتمالاً دنبال خواهند شد. وزارت حمل و نقل کالیفرنیا به موقع برای ارائه نظر به TechCrunch پاسخ نداد، اما کالیفرنیا ایالت بعدی برای تماشا خواهد بود. این زادگاه تسلا، مقر سابق این خودروساز و “مرکز مهندسی” فعلی این خودروساز است، ناگفته نماند که این کشور در فروش تسلا و خودروهای برقی پیشرو است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای ارسال چندین عکس از آیفون به اندروید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sFBZuV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *