جنرال موتورز نرم افزار راه اندازی را خریداری می کند که آتش سوزی باتری خودروهای برقی را پیش بینی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جنرال موتورز نرم افزار راه اندازی را خریداری می کند که آتش سوزی باتری خودروهای برقی را پیش بینی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد Algolion، یک استارت آپ نرم افزاری مستقر در اسرائیل که می تواند خطرات احتمالی در سلول های باتری را شناسایی کند، خریداری کرده است.

شرایط مالی اعلام نشده است. این خودروساز گفت که کارمندان Algolion شش، از جمله بنیانگذاران شرکت، در اسرائیل باقی خواهند ماند و به بیش از 850 کارمند در مرکز فنی GM در هرتزلیا، اسرائیل خواهند پیوست.

Algolion نرم افزاری را توسعه داده است که به ویژه برای هر خودروسازی که تلاش می کند خودروهای برقی را مقیاس بندی کند، مهم است. این استارت آپ 9 ساله که توسط نایلز فلیشر و الکس نیمبرگر تأسیس شد، نرم افزاری را توسعه داد که از جریان داده های سیستم های مدیریت باتری EV برای کمک به شناسایی ناهنجاری ها در عملکرد سلول استفاده می کند. این نرم‌افزار می‌تواند به شناسایی خطرات باتری، از جمله رویدادهای انتشار گرمایی کمک کند – به این معنی که سلول آتش می‌گیرد و گسترش می‌یابد.

گیل گولان، معاون TAC در بیانیه‌ای گفت: «Algolion نرم‌افزار پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل باتری پیشرفته را توسعه داده است که به جنرال موتورز کمک می‌کند تا خودروهای الکتریکی عالی را برای مشتریان ما ارائه کند.

جنرال موتورز گفت که این نرم افزار حتی می تواند تغییرات کوچکی را که می تواند بر سلامت باتری هفته ها زودتر از روش های دیگر تأثیر بگذارد، تشخیص دهد. این به ویژه برای جنرال موتورز، که تجربه دست اولی در مورد خطرات باتری داشته است، بسیار ارزشمند است.

این خودروساز دو فراخوان برای هزاران خودروی برقی شورولت بولت به دلیل خطر آتش سوزی باتری صادر کرد. جنرال موتورز در نهایت تولید این خودروها را در کارخانه مونتاژ Orion خود در میشیگان متوقف کرد.

جنرال موتورز بیش از 18 آتش سوزی بولت در سراسر جهان را گزارش کرد که این خودروساز و تامین کننده باتری آن، LG Chem، آن را به دو نقص در ساخت نسبت دادند: یک زبانه آنوب پاره شده و یک جداکننده تا شده. در حالی که ال‌جی برگه ۲ میلیارد دلاری را برای هزینه فراخوان‌ها انتخاب کرد، جنرال موتورز همچنان با کاهش درآمد و شهرت خود مواجه بود.

جنرال موتورز ماژول‌های باتری جایگزین را برای فروشندگان ارسال کرد، جایی که مالکان با Chevy Bolts فراخوان شده می‌توانند ماژول‌های قدیمی را با ماژول‌های جدید تعویض کنند. توقف تولید ماه ها به دلیل مشکلات زنجیره تامین ادامه داشت. جنرال موتورز در آوریل 2022 تولید خود را از سر گرفت.

سازمان جدیدی که توسط جنرال موتورز برای کشف فناوری نوظهور باتری تشکیل شد، این خرید را رهبری کرد. گروه جدید که سازمان شتاب و تجاری سازی فناوری نام دارد، تنها به دنبال اهداف بالقوه اکتساب نیست. همچنین به دنبال فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت هایی است که موقعیت جنرال موتورز را در توسعه باتری بیشتر کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vLr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *