راز این گیمر برای بازی Valorant با سرعت 1200 فریم بر ثانیه، پردازنده های X3D AMD است.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آقای خوب، اینها چند فریم ریت بالا هستند. سازنده محتوا @connorjaiye، که بیشتر به خاطر در تیراندازی رقابتی سریع شناخته شده است شجاع، یک شخصی بازی را با کمک AMD کنار هم قرار داد – و توانست در شوتر مورد علاقه خود تا 1200 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند.

جذاب‌ترین بخش کل این تلاش این است که کانر حتی با استفاده از پیشرفته‌ترین قطعات موجود این کار را انجام نداد. او از نسل قبلی استفاده کرد Radeon RX 6950 XT به عنوان کارت گرافیک منتخب او، با یک مادربرد نسبتاً استاندارد B650 از MSI که ساخت را به هم متصل می کند.

بیشتر ببین

سس مخفی؟ این است AMD Ryzen 7 7800X3D پردازنده، جدیدترین CPU نسل بعدی AMD برای ارائه فناوری 3D V-cache بسیار خوب Team Red. این اجازه می دهد تا حافظه نهان بر روی دای CPU “انباشته” شود و حافظه بسیار بیشتری را برای CPU تولید کند تا فوراً بدون نیاز به دسترسی به RAM سیستم شما از آن استفاده کند.

با این کار، کانر توانست به 900+ فریم در ثانیه ثابت دست یابد شجاع، با قله های بیش از 1200. این همان نرخ فریمی است که تا چند سال پیش شنیده نشده بود، و گواهی بر قابلیت های بازی تراشه های X3D AMD – حتی اگر آنها معمولاً در حجم کاری غیر بازی به CPU های رقیب اینتل شکست می خورند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  GP می‌گوید a16z به تخصیص وجوه ارز دیجیتال چند میلیارد دلاری خود برای فرصت‌های بازار ادامه خواهد داد.

آیا 3D V-cache مرز جدید برای بازی های رایانه شخصی است؟

من قبلاً می دانستم که تراشه های X3D AMD یک انتخاب بسیار محکم برای رایانه های شخصی بازی هستند، اما این احتمالاً چشمگیرترین ویترین فناوری تا به امروز است. i9-13900K اینتل ممکن است از نظر عملکرد کلی همچنان بر این قدرت حاکم باشد، اما توصیه کردن چیزی جز 7800X3D به عنوان بهترین پردازنده برای بازی در حال حاضر

مطمئناً، CPU نباید تمام اعتبار را دریافت کند. RX 6950 XT قدرتمندترین کارت از نسل RX 6000 AMD بود، اگرچه می‌توانید در حال حاضر با قیمتی در حدود 580 دلار / 585 پوند / 900 دلار استرالیا یکی از آن‌ها را بخرید، که آن را بسیار ارزان‌تر از پرچمداران فعلی AMD می‌کند. Radeon RX 7900 XTX یا نیروگاه رقیب انویدیا RTX 4090.

به طور کلی، به احتمال زیاد ساخت کانر اینطور نبوده است که گران است – حداقل، نه با استانداردهای رایانه شخصی بازی. من اعداد را اجرا کردم، و با خرید از Newegg در ایالات متحده، حدود 1250 دلار برای اجزای لیست شده او خرج می کنید – سپس از آن استفاده می کنید. PCPartPicker، من کل هزینه ساخت را با فرض 32 گیگابایت رم DDR5، یک SSD 1 ترابایتی و یک خنک کننده مایع برای CPU محاسبه کردم و به 1700 دلار (حدود 1350 پوند / 2550 دلار استرالیا) رسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه شناسایی آهنگ های (Shazam) در حال پخش در حلقه های اینستاگرام

اگر به دنبال دستیابی به نرخ فریم های مشابه بودم، احتمالاً می توانستم این کار را با اندکی کمتر انجام دهم – در واقع، اگر می خواهید نسخه ای مقرون به صرفه از رایانه شخصی کانر با نرخ فریم برق آسا بسازید، می توانید از نسخه تازه منتشر شده استفاده کنید. AMD Ryzen 5 5600X3D همراه با یک کارت گرافیک ارزان‌تر و سایر اجزای با مشخصات پایین‌تر برای دریافت آن خوبی شیرین V-cache با کمی بیش از هزار دلار. با این حال، هشدار داده شود – 5600X3D یک تراشه با نسخه محدود است که فقط در Micro Center در ایالات متحده موجود است، که به نوعی خطرناک است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ece
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *